[127] Pomocy Cewka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Potrzebuje info - jaka cewka jest przy silniku 903 z fiaat 127 - czy taka sama jak maluchowska - od czego elentualnie bedzie pasowala? bo chyba zjaralem bo podlaczylem kabelek z zaplonu nie tam gdzie trza i sie kabelek zgrzal mocno i nie chce palic i przelaczam gdzie indziej i tez nie i spowrotem tam i i juz sie nei grzeje i nie pali - pomozcie chlopaki ;(


[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-05-08 00:31:45 ]
[ powód edycji: REGULAMIN ]
  
 
kompletnie sie na takich autach nieznam , ale wydaje mi się że w cc900 powinna być taka sama.

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
"Normalna jednobiegunowa jak w 125p zastavie 1100 lub 750 lub najstarszym typie malucha Cewka musi być jednobiegunowa."

- mam takie info czy ktos to potwierdzi ?

Mar chyba w cc jest jakas pewnie nowsiejsza . .. ale thx ;];p
  
 
cewka to to samo co f125
  
 
a jakby zastosowac cewke o mniejszym oporze uzwojenia (1,8 Ohm i 12kOhm gdzie wtedy stosuje sie kabel opornosciowy zeby nie wypalalo aparatu, jak w ogole taki kabel wyglada


czy moze sie jakis specjelista wypowiedziec, bo mam w domu (wlasnie wyzej opisana) wypas cewke boscha i chcialbym ja zaadoptowac do 903

pozdrowki
  
 
Jeżeli bez przeróbek to jedynie cewka ze 125p starego typu wejdzie. Satiz ma cewkę ze 125p w wersji elektronicznej i moduł, pytajcie się go o szczegóły. Wiem tyle że miał wcześniej cewkę starego typu ze 126 i średnio to działało, teraz znacznie lepiej(cewka się nie doładowywała przy wyższych obrotach). Zawsze można uderzyć do Digitecha.
  
 
Dzięki za reklame Krzemowemu. Do przerywacza zastosuj tylko i wyłącznie BE200B lub 4220 (to są te same cewki). Uzwojenie pierwotne ma około 3,2 ohma. Tego typu cewki raczej nie można uszkodzic przez niewłaściwe podłączenie więc przyczyna problemu może by w przerywaczu lub przewodach (zwarcie mogło przeopalic przewód lub styki przerywacza). Te cewki są bardzo odporne na uszkodzenie.
A co do modułu to zdecydowanie poprawi energie wyładowania (w tym roku do tego silnika sprzedaliśmy kilkadziesiąt sztuk).