MotoNews.pl
  

Wolne obroty silnika Camry V6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od dluzszego czasu borykam sie z gasnacym silnikiem w mojej camrowce ,tzn silnik gasnie lub utrzymuje nienaturalnie niskie obroty przy zejsciu z wysokich obrotow na rozgrzanym silniku/dojazd do skrzyzowania,wysprzeglenie/sytuacja ma miejsce na tylko na mocno rozgrzanym silniku,wykluczam jakosc paliwa oraz stan instalacji zaplonowej-wszystko sprawdzane wymieniane
tylko original Toyota,proba regulacji przepustnica nic nie daje silnik wyrownoje sobie te obroty,tzw dyszy wolnych obrotow nie znalazlem wszystko sterowane jest podcisnieniem z silnika-i tu upatruje usterki-caly uklad utrzymywania wolnych obrotow to zestaw silownikow podcisnieniowych ktore utrzymuja rowne obroty bez wzgledu na obciazenie silnika /klima ,alternator,wspomaganie/-oczekuje sugestii ktory z tych elementow moze byc przyna ,nie chcialbym naprawic tego wymieniajac pokolei elementy do skutku,dodam ze to rocznik 92 i walczylo z tym juz paru mechaniorow z ASO wlacznie jak na razie bez efektu -to moze samemu mi sie uda
  
 
Podcisnieniem, masz sterowny tylko i wylacznie jedna membrane i wykorzystywana ona jest tylko przy starcie silnika. Reszta podcisnienia tam nic nie ma do biegu jałowego - do sterowania. Problemy moga byc rozne ale wytłumaczyc to pisemnie to sie raczej nie da, po prostu podpinasz w diagnoze skaner i widzisz co sie dzieje. Jezeli nie ma tam gazu to nie wiedze problemu, przynajmniej w okresleniu usterki jezeli sie nie da ustawic. pozdrowienia
  
 
Ok.Jak dokupie sobie interfejs/chodza w necie za male pieniazki/to czy zwyklym VAG-iem go zczytam czy szkoda zawracac sobie pupe i podjechac na kts-a ?Pytam bo kupilem interfejs OBD do mercedesa i dziala!sobie go zczytuje sam/zawsze to stowka w kieszeni za kazdym razem jak chce sobie przy nim podlubac/w toyocie jest inny wtyk ,ale jesli ktos z was probowal dogadac sie z komputerem toyoty czyms innym niz sprzet serwisowy i mu sie udalo to niech sie pochwali,poza tym czy ten rocznik nie da sie zczytac logicznie/zworka,kontrolka.../Odchodze troche od tematu najwyzej admin wywali to na osobny post
  
 
Wpiąć sie możesz dowolnym urzadzeniem poniewaz bedziesz odczytywał dane tylko zpamieci sterownika samochodu. Nie musi to byc kts. Zworka na krótko tez mozesz to zrobic ale wtedy odczytasz tylko ewentualne "ciezkie" kody. A wyjscie diagnostyczne umozliwia odczyt wszystkich danych czasie biezacym itp, wiec patrzysz i wiesz co sie dzieje. Złacze masz pod kolumną kier. z lewej strony tzw toyota2. A sprawdziłes układ zmiennej geometrii kolektora dolotowego? to moze robic dziwne rzeczy na biegu jałowym - taka membrana z lewej strony silnika. A poza tym w camry mozesz wykorzystac taki system diagnozy jak w lexusach tzw. tryb testowy... wtedy pokazuje usterki chwilowe, dziwne itp których normalnie system nie zapamietuje poniewaz uznaje je za "niewazne". Jest to suuuper sprawa - a badasz ten tryb jezdzac samochodem i odtwarzajac usterkę. no to milej zabawy
  
 
OK. Wielkie dzieki!Interfejs juz sobie zamowilem ale na sobote jeszcze go nie bedzie ,SJSerwis masz racje co do geometri kolektora dolotowego,nie pomyslalem o tym i chyba zaczne od tego,czyli sobote mam zaplanowana o wynikach zabawy poinformuje oczywiscie.