Dwa pytania- hamulce i chłodnica oleju???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam dwa teoretyczne pytania. Czy byłyby jakieś problemy gdyby np. do 126 zamontować pompę hamulcową z większego samochodu (nie pytajcie dlaczego, po co, na co i jak to zamontować), drugie pytanie, czy oryginalna pompa olejowa w silniku 900 zamontowanym w tyle da radę pompować olej do przodu samochodu gdzie zamontoana byłaby chłodnica oleju???
  
 
Z załozeniem pompy jezeli znajdziesz nanią miejsce to nie ma problemu sam nawet myslałem zeby załozyć serwo i pociągnac weżyk pod kolektor. A z ciscnieniem to nie wiem
  
 
Wytłumacz mi tylko po co dawac chłodnice oleju z przodu ????/
Przewód 60 cm puszczony do wlotu z prawej stronyi spowrotem obniza temperature o 10 stopni.....
Chłodnica zamontowana przy tym wlocie poodbno o około 15 - 25 stopni .....
Po co komplikowac ..... ??? ps wg mnie nie wydoli a oleju trzeba by wlac z 5 litrów
  
 
A tak sobie rozmyślam nad takim chłodzeniem silnika. Takie rozwiązanie jest w VW Garbusach z mocno wysilonymi silnikami i NSU TT (też silnik z tyłu i chłodzony powietrzem). Dlaczego piszesz, że węże o śr. 60mm, w w/w węże mają średnicę zewnętrzną o. 25mm. Kto wie jakby to było z tą pąpą od innego auta w np. Maluchu (wcele nie chodzi o montaż serwa, tylko o wymiar samej pompy).