| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
frezzer Polonez Cargo+ Siemianowice | 2004-12-15 11:25:57 roznicy miedzy zaworkami nie zauwazyłem tylko te kątowe po protu maja nizsza trwałość ale za to steruje sie nimi tak jak powinno czyli z deski a nie wychylac sie gdzies tam.
|
nikusss Miłośnik FSO 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2004-12-15 13:27:19 zamiast kulowego proponuje plastikowy od lublina - na rurke, nie zacina sie.... |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2004-12-21 16:10:07 Ja też się podłączę.
Przeczyściłem niedawno nagrzewnicę - w jeździe miejskiej jest sauna. Natomiast na trasie - wlatujące zimne powietrze skutecznie mi studzi to które wlatuje do środka. Przymknięcie wlotu gałką ze środka niewiele daje. Mój teść mówił mi ze w jego starym poldku miał jakiś przełącznik od strony silnika na którym mógł w zimię przełączyć wlot powietrza na to z komory silnika. Ja mam już szerokiego z wlotem na podszybiu - czy coś podobnego da się zrobić ? Powietrze z komory silnika byłoby cieplutkie ! Prosze o rady ! |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2004-12-21 16:35:31
ano było by cieplutkie ale co z innymi zapachami spod maski |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2004-12-21 21:35:10 Przy jeździe na gazie nie powinno być tak źle.
Ale w ogóle było coś takiego w starszych Polonezach ? |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2004-12-21 22:25:17 ja i tak podejrzewam że samo dziurawienie nic by nie dało. Znowu jak przesłonię całe podszybie to i tak nic nie będzie wpadać do środka - i chyba nie pozostaje nic innego jak ciepłe futro albo jakieś Webasto Kurcze tak myslę jeszcze o jakimś patencie aby na wlot powietrze w podszybiu zalożyc jakiś elektryczny grzejnik. Czy ktoś może cos takiego kombinował ? Niestety musze szukac rozwiązania skoro moja nagrzewnica jak widac ma za słabą wydajność ! |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-12-25 15:05:35
zmienić nagrzewnicę proponuję |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-12-25 15:10:22
Sprobuj wyregulowac tzw klapki U mnie w miescie jest cieplutko a na trasie przy 90 - 120 musze przymykac ogrzewanie bo robi sie sauna |
jarbar FORD ASPIRE Tychy | 2004-12-25 16:56:58
Ale chodzi Ci o te klapki które są na pokrywie nagrzewnicy ? Bo jesli tak to wszystko ok - sprawdzałem jak wyjmowałem całą nagrzewnicę. Chyba że sa jescze jakies inne pod plastkiem na podszybiu od zewnątrz ? No i zmienię jeszcze t ermostat chyba na 88 stopni bo mam 85 ale wskaźnik mam ciągle na 80 stopni ! |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-12-25 17:43:14 trafić na termostat który trzyma zadaną temperaturę to sztuka... |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2006-06-12 14:07:18 Mam Pytanie
Kto z was ma zamontowany kulowy zawór do nagrzewnicy od lublina. 3-miasto przyzwac się
Poprostu mam dosyć corocznego wymieniania cieknacego i przepuszczającego zaworu. W dodatku na dworzu upał a tu mi jeszcze grzeje ogrzewanie |
-Marcin- Miłośnik FSO PN jeden koma cztery Warszawa | 2006-06-12 14:09:47 |
![]() Misiek Miłośnik FSO ![]() Skoda Octavia Gdańsk | 2006-06-12 14:29:11
Melduję się, że ja mam |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2006-06-12 15:23:51 misiek, czy rozwiązanie z połączeniem zaworka jest takie samo jak na obrazkach niżej? |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2006-06-12 15:30:54 Jojo - tak dokładnie, klik, klik >>> |
![]() Misiek Miłośnik FSO ![]() Skoda Octavia Gdańsk | 2006-06-12 15:35:19 Jojo u mnie jest zamontowany wyżej czyli do tego plastiku. Zresztą widac to na zdjęciu które podesłał GDA |
berek33 Miłośnik FSO Poldi 1.6 GLE+LPG Świdnica i Wrocław | 2006-06-12 16:35:44 a ja mam pytanie czy skok dzwigni od ogrzewania we wnetrzu auta odpowiada skokkowi cięgna prze samym zaworze?? jezeli nie to jak lepiej ustwaić , zeby sie "do konca domykał" czy "nie do kocna nie otwierał" ?? |