Silnik z eleganta z modułem czy silnik zwykły fl

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Posiadam malucha FL z aparatem zapłonowym w zapasie mam cały silnik z eleganta wraz z modułem i cała instalacja elektryczna.Moje pytanie jest takie czy silnik elegantowski z modułem jest lepszy od zwykłego silnika.Poprostu nie wiem czy ten silnik z modułem zakładac.Bardzo bym prosił o rady w tej sprawie, jakie sa za i przeciw.
  
 
co do samego silnika to roznie moze byc, zalezy w jakim jest stanie - ale uklad zaplonowy to bym od razu zmienil gdybym tylko mial taka mozliwosc
  
 
ten silnik od eleganta jest w idealnym stanie ma przejechane 50 tys moj FL zaniedługo bedzie do remontu i nie chce kombinowac tylko wsadzic wszystko z eleganta instalacje moduły itp ale boje sie tez tego ze moj malan bedzie wolniejszy bo eleganty z tego co wiem duzych prędkosci nie rozwijaja a podobno powodem jest lrzejsze koło zamachowe i myśle ze jak wsadze silnik z eleganta a koło zamachowe z FL to bede zamykał licznik jak zwykłym fl-em.
  
 
jak masz zakładać, to załóż od razu z modułem, odejdą ci koszta robienia dziury na aparat zapłonowy. Gdyby nie odcięcie na nanoplexie to ani chwili bym się nie zastanawiał nad jego montażem...
  
 
o jakim odcieciu mowisz??
  
 
Cytat:
2004-03-21 08:52:30, SpSport pisze:
o jakim odcieciu mowisz??



chyba przy 6000 rpm odcina zapłon
  
 
A IDZIE TO ROZBLOKOWAC??? I JAKIE KOSZTA
  
 
Cytat:
2004-03-21 10:27:35, SpSport pisze:
A IDZIE TO ROZBLOKOWAC??? I JAKIE KOSZTA



Odcięcia raczej nie zlikwidujesz bo modułu nie da sie programować - chociaz na RC widzialem malce z modułami wiec jakiś wyszukany sposób ktoś na to znalazł.
Podobno pierwsze moduły z elegantów, chyba MED 210 nie odcinały zapłonu ale zdaża sie też że u ludzi którzy mają te nowsze moduły odcięcie zapłonu nie działa tak jak powinno czyli przy 6tys obr. i odcina troche wyzej albo wogóle nie odcina. U mnie niestety działa przy 6 tys
  
 
no ja mam ten sprzęt z 95 roku , miały juz wtedy blokade????
  
 
no czee sprobuj tak a mianowice podlacz do czujnika GMP modul z poloneza GL200 lub GL180 i podlacz go do zwylkej cewki od FL-a lub oryginalnej z poldka teoretycznie powinno dzialac sprawdz wart narazie pozdrowki

[ wiadomość edytowana przez: Parnel dnia 2004-03-21 23:20:03 ]