| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2004-03-02 08:26:25 Witam ciepło,
Otóż mam taki problem, wczoraj skończyła mi się benzyna (chyba) więc odpaliłem na gazie, dojechałem do roboty a wracając zatankowałem, ale kiedy przełączyłem na benzynę to: silnik początkowo nie chciał wchodzić na obroty, i oczywiście nie chciał jechać. Pod domem odpaliłem znowy i w sumie działał dobrze, popmpa słychać że działa po włączeniu zapłonu. A dziś rano znów nie chciał zapalić na benzynie. I teraz moje pytanie, czy układ paliwowy się jakoś odpowietrza? Czy pompa paliwowa może się zjarać tak "nie do końca"? Pozdrawiam Tom |
Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2004-03-02 08:45:19 Może rzeczywiście jakiś syf się dostał, tylko jak to teraz przeczyścić? Tom |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2004-03-02 09:25:54 Potrząsa samochodem nie serio, to wystarczy przejechać się po dziurawej drodze polnej i się wymiesza |
![]() raf316 Espero 1.5 LPG Elbląg/Gdansk | 2004-03-02 10:50:04 a co do odpowietrzania, to przy jezdzie na LPG jak pompa pracuje to paliwo wraca do zbiornika, wiec jesli bylo tam powietrze to pewnie zostalo wypchniete do zbiornika z wszystkich przewodow.
Jak ja kiedys montowalem pompe to po odpaleniu bylo slychac jak wraca benzyna z powietrzem i przez kilka chwil pobulgotalo w zbiorniku pozdrawiam |
Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2004-03-02 19:59:07 Ostatnie oględziny: Silnik na benzynie pracuje ale na wolnych obrotach, wchodzi na wysokie ale jak chce ruszyć to już jest kicha Tom |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2004-03-02 20:21:51 najpierw wymień filtr paliwa (jest jeszcze nadzieja, że się zapchał szlamem) |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2004-03-02 22:54:41 Tak czy inaczej mówiąc językiem medycyny: rokowania są złe!!...ale w przypadku zgonu urządzonka: w jednym z ostatnich wątków p.t. "pompa paliwa" można skorzystać z namiaru kolegi na gościa sprzedającego new pompki po 175zł |
Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2004-03-20 20:59:28 Witam,
Jako że aura dziś właściwie sprzyjała, zajżałem do tej nieszczęsnej pompy, wyjąłem ją - wygląda jak nówka i ten napis MADE IN USA Tom |
Krzysztof_L Warszawa | 2004-03-21 11:30:53 Tak, zacznij od filtra paliwa, ciekawe czy pamiętasz kiedy go wymieniłeś ? |
Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2004-03-21 13:39:34
Filtr to jest chyba jeszcze oryginalny, oglądałem go sobie i podejrzewam że może być problem z jego odkręceniem. Ale pompa i tak jest zrąbana, zdjąłem wężyk na pracującym silniku (na gazie) pompa działa ale paliwo nie leci. Chyba powinno być tak że pompa działa od razu po zanurzeniu w paliwie i podłączeniu zasilania? Tom |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2004-03-22 01:49:42 Co do filtra to niestety masz rację....
U mnie nie dało rady odkręcić - mechanik musiał pociąć go diaxem |
jogi2 OPEL OMEGA 2.O 16VCD Kędzierzyn-Koźle | 2004-03-22 08:15:13 to i tak jest p |
Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2004-03-22 09:00:59
Czyli przewody do wymiany? A czy może ktoś próbował wymienić przewód od pompy paliwowej do....gdzieś tam Tom |
Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2004-03-22 11:00:43
Oczywiście o paliwowy...niestety, na końcówce jest lekko pokiereszowany, nie mogę jej odciąć bo nie starczy na nasunięcie na krócieć pompy. Tom |
lyn1 espero 1.8 Katowice | 2004-03-22 13:45:59 Miałem to samo !Wymieniłem pompę . samochód zapala na benzynie ale dławi się na wysokich obrotach , czyżby też filtr paliwa się zatkał, czy może coś innego ?
|