| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2004-03-21 11:22:22 Ja zauważyłem że GSI jest cichszy od GLI, no przynajmniej od mojego. |
Ali-En Miłośnik FSO Mercedes C36 AMG Opole | 2004-03-21 11:54:55 Jak napisali przedmowcy wygluszenia i ogolny stan. Ja dodam jeszcze ze regulacja zaworow duzo daje bo teraz mam bloga cisze w porownaniu do tego jak nie byly wyregulowane |
Peter83 popowodziowy,powypad ... Sosnowiec | 2004-03-21 12:10:11 Miałem Poloneza GLE 1.6 z 94roku a teraz mam Plusa z98 roku na wielopunkcie i muszę stwierdzić,że silnik gażnikowy charakteryzował się większą kulturą pracy(większa elastyczność,mniejsze zjawisko szarpania).Silnik gażnikowy pracował też dużo ciszej od wielopunkta. |
wiciu C+ 1,6GSI+lpg Gliwice | 2004-03-21 12:43:58 Co do szarpania w GSI, to się zgodzę, ale tylko na benzynie. Na gazie ten objaw nie występuje. Natomiast co do hałasu - po zmianie z GLE 92' byłem w szoku, że w GSI jest tak cicho (głównie za sprawą hydr. zaworów), ale teraz po dwóch latach użytkowania przyzwyczaiłem się i wydaje mi się głośny. W każdym razie muszę popracować nad wydechem, bo się rozszczelnił. Myślę też nad zastosowaniem jakiegoś dodatkowego wygłuszenia. |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-03-21 13:52:27 co za pytanie?! Oczywiscie ze GLE są cichsze i lepsze ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-03-21 14:04:16 a świstak siedzi.... |
Peter83 popowodziowy,powypad ... Sosnowiec | 2004-03-21 14:29:19 Dzięki wspaniałej inteligencji komutera sterującego układem wtryskowym,układ przeniesienia napędu nieźle cierpi.Uderzenia wału silnika w wał skrzyni i jednocześnie w dyferencjał szybko to nam załatwi(w końcowym etapie powstaje nawet luz na drążkach reakcyjnych co daje efekt pływania tyłu).Można to sprawdzić jadąc na 2 biegu,dodając delikatnie gaz i puszczając go(najlepiej przy 1000-1500 obr/min),albo wrzucić 3 bieg zejść z obr do 1000 i dodać też delikatnie gazu.Rezultat-tak szarpie że wszystko dzwoni.To nawet w moim 20 letnim DF-ie takie zjawisko jest obce(oczywiście przy ciepłym silniku).I gdzie ten postęp? |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-03-21 14:36:44 To ja mam chyba komputer inteligentny inaczej |
yaras Polonez 1.6 GLI Ruda Śląska | 2004-03-21 23:00:10
Mam to samo w moim GLI (1996). Też mnie to zastanawia |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-03-21 23:08:49 mój i tak jest najcichszy |
profil-usunięty | 2004-03-22 08:53:08
Chyba z góry z mostu... Jednopunktowy Abimex jest dla mnie wogole rewelacyjnym sposobem zasilania poldzia w paliwo. Wiem, ze w weekend stalem sie bogatszy o nowy silnik krokowy i wtryskiwacz (i ubozszy o 480pln), ale teraz znowu silniczek chodzi jak brzytew. Po regulacji gazu mam nadzieję, że zniknie problem wyczłapywania się z wolnych obrotów, ale o zaletach tego wtrysku, takich jak zbieranie sie od 1200rpm bez dlawienia sie, tudziez jazda bez koniecznosci jakichkolwiek regulacji instalacji motorka przez wiele kkm nie trzeba przekonywac chyba nikogo kto ma tego zwierzaka pod maską. Tia... poza tym dobrze wyregulowane zaworki to podstawa cichego autka - myslalem ze to paplanina, ale obecnie wiem ze to prawda, nie poznaje silnika |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-03-22 10:35:59
Tylko taka jazda chyba nie sluzy ukladowi korbowemu |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-03-22 11:04:14 road - ty chyba też potwierdzisz że GLE są cichsze i lepsze ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-03-22 11:14:42
Potwierdzam |