Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() menzuramenzura FIAAB Łódź | 2010-03-17 22:49:00 W którym miejscu montować reduktor lpg dla silnika rover? W które miejsce obiegu się wpiąć? |
![]() BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2010-03-18 00:02:06 |
![]() menzuramenzura FIAAB Łódź | 2010-03-18 18:41:57 Dobra, w porządku.
Rozważę tą opcję, zauważyłeś jakieś zmiany w zachowaniu układu chłodzenia? Ogrzewanie działa tak samo? |
![]() marcij Miłośnik FSO Polonez 1.4 GLI Tarnow | 2010-03-20 20:02:18 Mam dokladnie tak samo , to jest idealne miejsce na reduktor. Zmian w dzialaniu ogrzewania brak. Jedyny myk , to taki , ze krociec termostatu jest wiekszy niz srednica przewodu (orginalnie jest tam rurka o roznych srednicach na koncach), ale przy uzyciu jakiegos wd/smaru nowy waz idzie wcisnac. Stary peknie. |
![]() BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2010-03-21 15:51:14 Ja rozgrzalem waz opalarka i wszed idelanie. Proponuje zastosowac tam kolanko, bo inaczej waz sie zalamuje (na fotce nie widac tego) i zmniejsza sie jego przepustowosc. |
![]() marcij Miłośnik FSO Polonez 1.4 GLI Tarnow | 2010-03-22 09:19:58 Fakt, z tego co pamiętam to do środka włożyłem sprężyne , bo faktycznie wąż się załamywał. |
jacekes Miłośnik FSO 125p Poznań | 2010-03-22 19:26:11
![]() |