Przywitanie i zapytanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, wlasnie sie zarejstrowalem. Od kilku dni jestem wlascicielem strucla.

Strucel posiada jednak duze luzy w okladzie kierowniczym, co sprowadza sie do tego ze jest slabo kierowalny. Orientujecie sie moze ile musze wydac na zmiane wszystkiego w przednim zawieszeniu i ukladzie kierowniczym? Jakies ceny?

PAtrzylem w necie na sklep i widzialem ze graty sa tanie. Najdrozsza bedzie praca mechanika i przekladnia kierownicza.

Jade jutro do mechanika i zobaczymy na ile wycenie te naprawe.

Dodatkowo trzeba zrobic porzadek z hamulcami. Ogolnie autko jest smieszne, dawno nie jezdzilem takimi struclami, ale prowadzi sie to calkiem dziwnie.

Ale sie zreperuje to bedzie latało :>
  
 
jednak nie ma jak fuuuurrrraaaa 626 nie ma co porównywać tylko ciekawe czy wytrzyma tyle samo czasu co tem "sztrucel"
  
 
Adam rozumiem,ze to Ty razem z Janiszem sprowadzaliscie Ładną z Bydzi?
  
 
Cytat:
Adam rozumiem,ze to Ty razem z Janiszem sprowadzaliscie Ładną z Bydzi?


Zgadza się nieocenione przy tym zasługi Janisza
  
 
Naprawiaj szybko i widzimy sie na jakims spociku!!!
Powodzenia!
  
 
Przeznaczenie samochodu jest : KJS Po ulicach raczej malo bede jezdzil. POki co mam wydech przelotowy, ale wkrotce go zastapie tłumniekiem.

Silnik kreci się do 8000rpm, ale jeśli chodzi o moc to nei jest rewelacja. W kazdym razie na razie zbiera baty od mojej Mazdy 2.0 na LPGu

Mam standardowy gaznik i filtr. Fidzialem te rozne gazniki Dolerato czy cus i Webery. Zastanawiem sie czy by nie bylo poprawy jakbym zapodal jakis gaznik - np na allegro sa takie jak w mojej mazdzie do 2.0 - kosztuja zaledwie kilkadziesiat PLN


Czytam sobie archiwum forum. Wszystko jest fajne, tylko od tyłu (dołu) to wszystko trzeba czytać. NIe da sie przestawic tego pomylonego ustawienia?
  
 

heheh "strucel" niesamowicie mnie to rozśmieszyło tagiego określenia jeszcze nie słyszałem

a tak apropos kolejności to wejdź "profil/opcje/kolejność sortowania postów". powinno załatwić sprawę
  
 
Z 1300cm trudno oczekiwać imponującej mocy , a co ważniejsze w KJS to dużego momentu położonego raczej dość nisko.
Jak już pisałem widziałem kiedyś "Strucla" w akcji z Marcinem Gagackim za kierownica na dość łatwym pseudo KJS i wrażenia były bardzo przeciętne... Nie sprawiał wrażenia , że ma te 90 KM. Moje 90 KM dużo lepiej się porusza , ale ma moment 145Nm nie do uzyskania z 1300 cm. Nawet na podwójnych gaźnikach.
  
 
nie wiem kto puscił bajke o 90KM, ale tyle to ona nie ma. Silnik sie bardziej nadaje do wyscigow, bo kreci sie na wysokich obrotach, a dol ma slaby. przy 40km/h warto jedynke wbijac



[ wiadomość edytowana przez: Adam626 dnia 2004-03-25 15:53:46 ]
  
 
Janisz napisał w wątku o sprowadzeniu Strucla z Bydgoszczy:
"Silnik to ciekawa sprawa, seryjny dół, a-grupowa głowica, lekkie koło zamachowe i tyle! Gaźnik ładowski, trochę przerobiony a wydeh seria bez ostatniego tłumika. Mocy to jakiejś strasznej nie miało(może 100KM) ale kręcił się bardzo wysoko. Dziwi mnie to że seryjne tłoki to znoszą."
Stąd ta plotka o 90 KM. zresztą z rozmowy z Marcinem tez taką miałem informację. Nie jest to wykluczone, ale jak zauważyłeś silnik ten jest typowo wysokoobrotowy i z rozrządem ustawionym do osiągania maksymalnej mocy i momentu w górnym zakresie obrotów... Może przy 7500 ma te 90KM?
  
 
A może warto pomyśleć o zmianie wałka rozrządu na "niskoobrotowy" czyli taki który będzie "jechał" z dołu i nie będzie się kręcił tak wysoko.
  
 
Silnik mial rzeczywiscei niby sporo zrobione. Ale jedzie niewsppółmiernie słabo. Moze regulacja gaznika cos pomoze. Bylem juz dzis w warsztacie i w pierwszej kolejnosci do wymiany idzie zawieszenie.

Silnika nie bede ruszał, bo przy tej mocy daje sie jezdzic, zawias jest wazniejszy,

  
 
Mazda tak bardzo szybsza to nie była. Może sprubujesz jeszcze raz na suchej nawierzchni? Do 100km/h to nie ma szans...
  
 
Przyjezdzajcie na Eko! Sprawdzimy!