MotoNews.pl
  

Mój polonez bardzo kopci

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niedawno kupiłem poloneza rocznik `90 bylem z niego zadowolony do czsu ok miesiąca temu poleciała mi uszczelak pod głowicą i jak na złośc pasekod rozrządu naszczęście nic się nie uszkodziła ale po montarzu zauwarzyłem że z odmy od klawiatury (przewód łączący klawiature z pokrywą filtra powietrza) wydosaje sie dym i to w takiej ilości że jak się jedzie to ludzie zwracają uwage że mi się silnik pali (niemiła sytuacja) Co może być tego przyczyną bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje zapomniałem jeszcze dodać że na drugim tłoku nie ma zadnej reakcji po ściągnieciu kabla wysokiego napięciaa pozostałe trzy reagują

[ wiadomość edytowana przez: wladyslaw_w908 dnia 2004-04-02 01:04:27 ]
  
 
a kompresje sprawdzales? probe olejową zrobiles? zawory są dorze wyregulowane? dymi z tłumika? jak dla mnie to polecial ktorys z uszczelniaczy albo pierscionek, tudziez uszczela jest zle załozona...
  
 
uszczelak to jest raczej dobrze założona bo ją dobry znajomy mechanik zakładał nie sprawdzałem tylko cisnienia na tłokach
  
 
Ja bym zmierzył kompresje jeśli bedzie ok to skupiłbym sie na uszczelniaczach zaworowych. Mój polonez przez te ostatnie nieźle kopcił olej. Teraz po szlifie gniazd zaworowych szlifie głowicy wymianie uszczelniaczy wreszcie nie dolewam oleju do silnika.
  
 
nic dodać

kompresja prawde ci powie
  
 
Popieram - KOMPRESJA. Ale z tymi uszczelniaczami to nie wiem, ale jak na moj gust to nie do konca. Tez mialem uszkodzone uszczelniacze, ale z odmy mi nie kopcilo. Wtedy po prostu spala olej a dym idzie z ukladu chlodzenia. A uszczelka na ktorym cylindrze poszla? Moze wlasnie na tym co nie ma reakcji na zdjecie kabla? Silnik rowno pracuje? Jesli Ci sie woda dostala do tego cylindra to moglo przytrzec pierscienie i Ci kopci, bo nie zachodzi spalanie w tym cylindrze albo zachodzi sporadycznie.