Instalacja LPG a przebieg silnika...[125p]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jow Bracia!!! Dzis sie dowiedzialem od takiego goscia ze nie warto zakladac instalacji gazowej do Fiata 125p jesli silnik ma ponad 100 tys. bo gaznik nie wytrzyma,ja jestem poki co laikiem w sprawach motoryzacji ale ten problem mnie nieco zaciekawil.Pomozcie Bracia!!! Pozdroowka for cała Brać Fiatoska!!!


[ wiadomość edytowana przez: dioda83 dnia 2004-04-01 17:42:45 ]
  
 
gaźnik??? a co niby mialo by mu być???
moje autko milo chyba 76tyś(jak zakładałem LPG) a jak zmieniałem silnik koło 100tyś(i silnik był w dobrym stanie.!) i nic sie nie działo!!!
  
 
jesli gaznik nie wytrzyma to mozna go Wymienic Po za tym mam juz 2 fiaciora z gazem i wszytsko jest ok. Obiecnie mam przejechane ok 60 tys i silniczek dalej slicznie smiga
  
 
Dziadek ma poldka ktory byl wczesniej wlasnoscia mojego ojca (on zakladal instalacje gazowa), samochod ma przejechane 90 tys. w tym 50 tys na gazie i wszystko jest OK, samochod jest bezawaryjny!!! Moim zdaniem wazne jest to gdzie sie zaklada instalacje i gdzie sie tankuje, nie warto zbytnio oszczedzac, wazne jest zeby instalacja byla dobrej firmy, a zaklad ktory ja montuje byl porzadny tzn z renoma na rynku.

Pozdrawiam
Bajpass
  
 
Cytat:
2004-04-01 19:01:10, mar125 pisze:
gaźnik??? a co niby mialo by mu być???
moje autko milo chyba 76tyś(jak zakładałem LPG) a jak zmieniałem silnik koło 100tyś(i silnik był w dobrym stanie.!) i nic sie nie działo!!!



to po co wymieniałeś silnik skoro był dobry?masz go jeszcze? chyba ż eto było juz dawno temu to lipa..ja właśnie szukam silnika w dobrym stanie (polonezowskiego)
  
 
Siemka, mam małe pytanko. Kumpel kupił kancika i chciałby założyć gaz do niego. Interesuje mnie jaka jest przybliżona cena montażu (całkowity koszt) instalacji LPG do kanta z silnikiem poldka ('8. Ja wiem że to zależy od firmy itp itd ale tak mniej wiecej...

Pozdrawiam