Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() atu_1 warszawa | 2004-11-09 18:56:20 jedyna nadzieja w Clicku lub PFS |
![]() Yoshi81 523I Łódź | 2004-11-09 18:57:46 Z Cliciem nie wyszło ![]() |
![]() atu_1 warszawa | 2004-11-09 18:58:40 A skąd te wieści
![]() |
![]() Yoshi81 523I Łódź | 2004-11-09 19:25:29 Dokładnie.
Ale z tego co ja wiem[mogę się mylić] FSO zaintersownym był Volkswagen. Wystarczy spojrzeć jak Skoda na Niemcach wyszła,a my ![]() ![]() ![]() |
PAGAN Wwa | 2004-11-09 19:43:13 lanos produkowany przez zaz bedzie z silnikiem tavrii, poniewaz na ukrainie silniki daewoo sa zbyt wrazliwe na kiepskie paliwo, natomiast silnik tavrii pojedzie nawet na pb 76. poza tym 80% produkcji i tak pojdzie na ukraine, wiec w takich okolicznosciach mozna sie jedynie cieszyc, ze troche ludzi pozostanie przy pracy.
trzeba byc naiwnym do bolu, ze kiedykolwiek bedzie szansa na polska produkcje. zeran is dead, zeran is dead!!! pozostalo jedynie wspomnienie. na pocieszenie sprzedam wam historyjke mojego kolegi, ktory handluje czesciami z azji i pewnego dnia zobaczyl w swoim sklepie blotniki lewe do poloneza tluczone w turcji. pyta sie wiec, gdzie sa prawe? a bylo to mniej wiecej tak, ze turcy na podstawie oryginalnego lewego blotnika zrobili forme do tloczenia i komputerowo przeniesli wymiary na prawy. natlukli prawych dosc sporo, jednak okazalo sie, ze blotniki nie sa symetrycznie rowne i prawe zupelnie nie pasuja. moze to jakas kolejna zabawna historyjka, w kazdym badz razie zabawna. dobrze im tak, hehe! poza tym istnieja juz chyba 3 watki o zdychajacym fso, wiec po co zakladac nowy? |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2004-11-09 19:43:37
No przepraszam bardzo! Niby w jaki sposób? Akurat lepiej! Nie pamiętacie planu restrukturyzacji dla FSO pochodzącego z GM? Przecież zawierał się w jednym zdaniu: "4/5 załogi wyrzucić, Poloneza produkcję natychmiast zakończyć bo nieopłacalna i rozpocząć montowanie 15 tys Opli rocznie". I tyle byśmy mieli. Zadnego Plusa, żadnego kombi byśmy nigdy na oczy nie oglądali. |
![]() Yoshi81 523I Łódź | 2004-11-09 19:45:15 Co by o Daewoo nie powiedziećoni darowali Poldkowi kilka lat życia......... |
![]() atu_1 warszawa | 2004-11-09 20:00:06 tak to duży plus Daewoo.Zadna inna firma by nie produkowała poldka,chyba że by go zbudowali od podstaw jak skode |
![]() Robi200 Miłośnik FSO Warszawa 200 Warszawa | 2004-11-09 20:00:23
powstaje polski samochód i ma sie niezle i jest duuuuzy, bardzo duzy i moze zabrac duzo osób, i sprzedajemy go w wielu krajach europy. a jego wlasciciele niezle na tym wychodzą |
![]() pablo_fso Miłośnik FSO R.I.P. Polonez Atu p ... Wola | 2004-11-09 20:01:08
noooo w sumie racja ... to druga strona medalu .. choć początkowo GM głosiło modernizacje Poloneza .. i też sie zgadzam z tezą, że Daweło nie daweło ale Poldka podrenimowali ... |
![]() road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-11-09 20:13:05
Dyskutowalbym - zrezygnowali z 2 sensownych silnikow i zostawili tylko OHV. Jak by Daewoo mialo opracowanego Lanosa kombi to na Poloneza w tej wersji tez by niebylo co liczyc. [ wiadomość edytowana przez: road_runner dnia 2004-11-09 20:14:31 ] |
![]() Yoshi81 523I Łódź | 2004-11-09 20:19:37 Bez przesady,nawet gdyby kładli 1.8 seryjnie,nie zmieniło by to faktu,że POLONEZ jest przestarzały.
Produkcja się skończyła,mogła się skończyć inaczej z oficjalnym pożegnaniem,ale o to nikt się nie pokusił ![]() Nie narzekajmy na Daewoo,owszem gdyby Volkswagen zainwestował $$$ w FSO,dziś byśmy mieli Poloneza II klasy Octavi,ale jest Daewoo i gdybanie tego nie zmieni . Polonez i tak żył o wiele za długo. |
![]() road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-11-09 20:25:11
Za dlugo bo ty tak mowisz ![]() |
![]() Yoshi81 523I Łódź | 2004-11-09 20:31:28 Pod koniec produkcji wzięcie było bardzo marne.
DAEWOO musiało do każdego dokładać. Gdyby wznowili jego produkcję by też kilku kupiło i 0 zaintesrowania po cholerę brać Poldka za 26 000zł[chyba tyle stał Atu plus],jak dokładasz 6000zł i masz Lanosa. Bez sendu i tyle,o upadku Poloneza zadecydował rynek. |