Wybor wzmacniacza... kto pomoze?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam... mam radyjko sony xplod + hertz esk 165s poki co graja w duecie ale planuje wrzucic do bagaznika skrzynke z hertz'em HS 250 i calosc puscic przez jakis wzmacniacz... tylko na temat wzmacniaczy jestem zielony a do tego na poczatek chce cos taniego ale zeby nie byl to totalny syf. Ktore z ponizszych (lub inne opcje) jest najlepszy?
- RTO SX7002
- VOODOO X 1020
- JBL Loud LC-A404
- Pioneer GM-X404
... moze jakis MAGNAT lub BLAUPUNKT?

z gory thx za wszelakie info.
pozdr g.

O dawna się nie interesowałem cenami i parametrami wzmacniaczy. ale z tego co pamiętam maganat traci jakość mazato dobre przetworniki jeżeli chodzi o bass. Jeżeli wszystko wpinasz w4 kanałowy wzmacniacz to trzeba wybrać wzmacniacz z dobrym pasmem górnym. ale niestety nie znam tych parametrów.

Jedyny dobry sposob to podjechac do firmy ze sprzetem i poprosic o rade fachowcow,potem kolejno podlaczysz rozne dopalki i posluchasz na jakiej chodzi to wszystko najlepiej.Nie ma reguly ze cos gra najlepiej.Firma powinna to zrobic za darmo a nigdy parametry nie powiedza Ci nic o brzmieniu.Nieraz te najtansze firmy potrafia dobrze grac a Tobie chyba chodzi o brzmienie dzwieku a nie o satysfakcje posiadania drogiego sprzetu ktory moze u Ciebie grac jak "kupa".

Pełna dokumentacja sprzętu daje też zakresy jakie mają wzmacniacze a czasem też efektywnoiść

Słuchaj dam ci kilka rad:
- nie sluchaj co inni ci wciskaja
- wzmacniacz firmy JBL wymiata
- wszystko zależy od serii i przenaczenia osprzętu
- pamiętaj aby wzmacniacz byl nieco mocniejszy od głośnika a dlaczego to już tłumaczę... bezpieczne i całkowite (max zakres przy którym jeszcze wyraźnie nadaje) wykorzystanie dopałki wynosi 2/3 Level-u inaczej podbicia!
- im wiecej pokręteł tym lepiej
- jak ma dodatkowe wyjscie na inny wzmaniacz (możliwość połączenia szeregowego) to zajebiscie bo swiadczy to o solidnosci i kompatybilności