Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() sc00by Miłośnik FSO Caro 1.6 gle Ruda Śląska/ Świętochłowice | 2004-05-20 11:13:32 cóż no mnie ciekawi gdzie Ty byś ją chciał zmieścić.. jak tam już i tak do niczego sie nie idzie dostać.. |
![]() bandzior Miłośnik FSO FSO Polonez Będzin | 2004-05-20 11:48:23 A mnie ciekawi jak wymusisz obieg oleju przez tą chłodnicę??? Myślę że gra nie warta świeczki ale jak Ci się uda to ![]() |
![]() qjik Fiat 125p krasnystaw | 2004-05-20 15:04:31 Pomysł godny kamasutry ![]() ![]() ![]() Człowieku co Ty robisz tą furą że potrzebna Ci chłodnia do oleju? Pole orasz, czy co??? Ale pomysł naprawdę Ciekawy ![]() ![]() ![]() |
![]() michasmaniak Miłośnik FSO FSO Polonez Sosnowiec | 2004-05-20 15:57:41 To dobre ale jak masz turbo i inne bajery... lepiej zająć się wyczyszczeniem układu na wode |
Ali-En Miłośnik FSO Mercedes C36 AMG Opole | 2004-05-20 17:01:13 Wykonalne jest jak najbardziej ale czy az tak potrzebne?? Jakbys pozadnie podkrecil silnik to wtedy tak, ale na serii jest to wg mnie zbedne. |
Ali-En Miłośnik FSO Mercedes C36 AMG Opole | 2004-05-20 20:37:12
|
![]() michasmaniak Miłośnik FSO FSO Polonez Sosnowiec | 2004-05-20 22:47:03 A jakby założyć do poldka zestawik turbo? ![]() |
![]() Alan28 Miłośnik FSO Lancia Kappa SW/Lanc ... Zdzieszowice | 2004-05-20 23:31:21
![]() ![]() |
![]() bandzior Miłośnik FSO FSO Polonez Będzin | 2004-05-21 09:24:23 Która będzie napędzana z ...... silnika co go w znacznym stopniu obciąży i zaczyna się robić sztuka dla sztuki |
![]() Zed POLONEZ Olkusz | 2004-05-21 10:18:57 fajnie,człowiek chce dobrze a wszyscy go zjadą za jego pomysł! ![]() |
![]() bandzior Miłośnik FSO FSO Polonez Będzin | 2004-05-21 10:57:55 Przecież napisaliśmy że pomysł jest dobry tylko czy wart zachodu? Oto jest pytanie |
![]() schab (S) Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2004-05-21 13:47:54
A co - w tej chwili pompa oleju którą masz ( choć zdaje się nawet o tym nie wiesz ) - chodzi na korbę ? Sam pomysł z chłodnicą oleju zaczyna nabierać sensu , jak ktoś obniżył zawiechę , a póżniej osłonił miskę olejową czymś więcej niż standartowe płaskowniki . Osłonięta miska nie oddaje ciepła i mamy problem ! Jak zrobić wyjście i powrót oleju z i do silnika - już ktoś podpowiedział ( patent z Uno Turbo ) Średnio rozgarnięty tokarz dorobi takie "coś" w godzinę , natomiast jak połączyć ruszający się silnik z przymocowaną na stałe chłodniczką , jeżeli mamy do czynienia z gorącym i pod ciśnieniem olejem ? Nie wiem jak zniosłyby to przewody np. od wspomagania kierownicy , bo płyn hydrauliczny jest tam zimny ! Sama chłodnica ( wielkie słowo) to wygięta w kształcie rozciągniętej litery S miedziana rurka umieszczona przed właściwą chłodnicą (wody) Już to wystarcza. [ wiadomość edytowana przez: schab dnia 2004-05-21 14:10:52 ] |
![]() bandzior Miłośnik FSO FSO Polonez Będzin | 2004-05-21 14:00:12 Wiem że mam tylko nie wiem czy ona wydoli na taki długi układ.
A co do słów Scoobiego - jak twierdzisz że jest mało miejsca zaglądnij pod maskę Seicento ![]() |
![]() bandzior Miłośnik FSO FSO Polonez Będzin | 2004-05-21 14:06:03 A ja dalej twierdzę że pomysł jest dobry ale trzeba go dobrze przemyśleć zanim zaczniesz. Ale popieram w 100% |
![]() schab (S) Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2004-05-21 14:17:35
Chłopie ! Jak masz tokarkę w domu , a twój Poldek już 10 lat - to zacznij go robić od nowa , a nie czepiać się każdego na forum ! Jakbyś był taki dobry na tokarce , jak w gębie - dawno byś jeździł Porsche , a nie FSO |