Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() mar125 (M) Miłośnik FSO 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-04-01 22:58:33 jedna śruba jest od przepustnicy I (tzn ta która pracuje do ok.3500 obr/min.tzw. jazda ekonomiczna)i potem otwiera sie też II-ga (od ok 3500 obr./min. do końca) i tak jak chcesz aby był mocny do 3500 to odkęcasz jedną,ale efekt dla mnie kiepski bo auto przyspiesza a potem lipa.tak więc musisz prubować z obiema śrubami,jak Ci nie zależy na osiągach to zapal auto i przykręc obie śruby o okolo 1-2obr. i przegazuj auto zobaczysz czy sie wkręca na obroty.potem pruba drogowa (pewnie troche odkręcisz je jeszcze. śruba od składu mieszanki znajduje sie na reduktorze.
jak coś to pytaj... |
![]() mar125 (M) Miłośnik FSO 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-04-02 21:33:32 jak Ci pasuje to w poniedziałek popołudniu będe na polibudzie w cz-wie pod gł. wydziałem,to Ci wszystko wytłumacze i pomoge wyregulować.
jak Ci pasuje to napisz na priv to sie zgadamy konkretnie. a jak nie to pisz tu to jakos Ci to wytłumacze(spróbuje) |
![]() Kmieciu Miłośnik FSO Fso Polonez Caro Kluczbork | 2004-04-03 16:16:30 Nie za dobrze sie na tym znam ale mi tlumaczyli ze to jest wlasnie to ta puszka ustawiona wzdluznie do kierunku jazdy. ![]() |
![]() mar125 (M) Miłośnik FSO 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-04-03 19:55:27 widzisz scooby a piszesz że sie nieznasz.
a mikser to to co sie zaklada na gaźnik,skad gaz leci do gaźnika. a wracając do miksera to tam masz właśnie śrubke(ze sprężynką) i właśnie ona jest od składu mieszanki, |
![]() sc00by Miłośnik FSO Caro 1.6 gle Ruda Śląska/ Świętochłowice | 2004-04-03 23:38:28 aaa no to sporo wyjaśnia ![]() |
![]() GT Miłośnik FSO Żaba Hindenburg | 2004-04-04 22:04:42 sc00by szybko sie uczy,jeszcze nie dawno mu tlumaczylem jak odmulic poloneza na LPG.
sc00by imponujesz mi ![]() ![]() |
![]() sc00by Miłośnik FSO Caro 1.6 gle Ruda Śląska/ Świętochłowice | 2004-04-04 22:07:07 szybko sie ucze ![]() ![]() |
![]() Halas13 Miłośnik FSO Volkswagen Passat B4 Opole | 2004-04-04 22:24:07 Ja myśle że w tych dziedzinach to sie nie trzeba uczyć!! To jest poprostu wrodzone!! Chyba o tym samym myślimy!!! ![]() |
![]() sc00by Miłośnik FSO Caro 1.6 gle Ruda Śląska/ Świętochłowice | 2004-04-04 22:26:16 no tak...bezwględnie masz racje ![]() |
![]() Romangli Polonez Caro Dzierżoniów | 2004-04-09 21:01:51 Jak masz w Poldku LPG to wywalasz termostat montujesz turbinę dolonową ze starego samochodowego odkurzacza. Ważene żeby mocno dmuchało do filtra. Dmuchać ma tylko podczas wciskania gazu no bo inaczej może gasnoąż przy zrzucaniu na luz. Mój Poldek z moim wynalazkiem po regulacji własnoręcznej pali 10 gazu na sto.
A jak trzeba wyprzedzić coś długiego to rura a na czwartym biegu bez problemu 120km na trójce do 100km. Po za tym fajnie startuje na skrzyżowaniach. Bez problemu wkręca się do 5000 obrotów. Mam przejechane 120 tyś bez remontu i jest wszystko ok. Acha najważniejsze jak chcesz dociskać poldka to obowiązkowo drugi wentylator na chłodnicę włączany niezależnie z kabiny. Mardzo ważne żeby nie przegrzać silnika. Jak chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o moim pomyśle piszcie na romanlysenko@poczta.onet.pl |
![]() trombocyt Miłośnik FSO Polonez LE Gdynia | 2004-04-09 21:05:52 Tak ja to bym chciał abyś mi to napisał w miare jasno bo mi sie to bardzo podoba poza tym wcieło mi Twoje foty co mi wysłałeś |
![]() trombocyt Miłośnik FSO Polonez LE Gdynia | 2004-04-10 00:00:23 To ja do tego zmierzam Hałas ![]() |