Pytania dot. omegi B

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam małe pytanka
1. Czy omegi MV6 posiadały od któregoś (jeżeli tak to którego) w standardowym wyposażeniu reflektory soczewkowe i spryskiwacze reflektorów ?
2. Gdzie są uruchamiane spryskiwacze reflektorów?
3. Czy to prawda że komunikat "Sprawdź" na kompie może się pojawić po odpięciu zasilania na dłuższy czas?

A teraz troszkę gwoli wytłumaczenia się z tych pytań.
Wypatrzyłem omegę MV6 z 1997 roku ale ona ma zwykłe reflektory i nie ma spryskiwaczy na zderzaku a co za tym idzie mam pewne podejrzenia co do tego że była dość mocno uderzona przodem (wszystkie MV6 po 1996 roku produkcji które widziałem miały albo soczewkowe reflektory albo xenony). Do tego jeszcze silnik trzyma 500 obr./min. i nie wiem czy warto z gościem dyskutować o cenie i ryzykować czy raczej sobie odpuścić i szukać dalej.
  
 
odp na 2 - spryskiwacze reflektorów uruchamiają się razem ze spryskiwaczem szyb pod warunkiem że są zapalone światła.

odp na 3 - to raczej niemożliwe przeważnie "sprawdź" coś ? z komunikatem na kompie ale tego nie jestem pewien.
  
 
Rozumiem, że to napis " CHECK" w dolnym prawym rogu wyświetlacza.
Normalny objaw to taki, że po odpaleniu silnika zapala się, a po naciśnięciu hamulca gaśnie, o ile nie ma innych komunikatów o braku czegoś, płyn, światła itp
  
 
Sprawdziłem: napis "Check" nie gaśnie po naciśnięciu hamulca ale nie ma innego komunikatu tzn. nie ma nic dalej - co to może znaczyć?
A o tych światłach ktoś się orientuje jak to jest?
Już szukam omesi ponad miesiąc, a po ostatniej wpadce wolę dmuchać na zimne.
  
 
Diro, jeszcze sprawdź, czy po wyłączeniu stacyjki nie pojawia się jakiś komunikat. Normalnie, jeśli w czasie jazdy komp o coś przynudza, to można skasować, ale CHECK świeci. Po wyłączeniu stacyjki wyświetla się znow, zanim zgaśnie.
Pozdr
  
 
Cytat:
Do tego jeszcze silnik trzyma 500 obr./min. i nie wiem czy warto z gościem dyskutować o cenie (...)



To co, zle ze trzyma 500 obrotow ?
Jak tak to dlaczego ?
  
 
Niby nic z tego pojedynczego faktu nie wynika Vino, ale nie jest to normalne ponieważ po włączeniu biegu (a jest to automat) silnik dostaje obciążenia i przygasa a biorąc pod uwagę fakt wyświetlania komunikatu "check" i uszkodzeń przodu auta może to świadczyć o większej przygodzie a następnie nieudolnej naprawie, choć z drugiej strony może to być jakaś pierdoła. To mnie doprowadza do szału bo w Polsce to do końca nigdy nie wiadomo czy auto jest nie naprawiane po małym uderzeniu czy po ogromnych uszkodzeniach pozostawiono coś żeby nie wzbudzać podejrzeń kupującego. A jednak omesia MV6 potrafi dość szybko jechać i różne "gongi" mogą jej się przydarzyć.
Miałem kiedyś znajomego który kupił golfa 3 teoretycznie po delikatnym uderzeniu w bok - później wyszło że miał czteroślada.
Ale co tam, sprawdze jeszcze informacje od Janusza i zobaczymy co z tego wyniknie.
  
 
A z jakiego miasta jest ta omesia, jezeli gdzies na slasku to zapraszam do mnie. Moge sprawdzic Ci ten blad na komputerze bosha i bedziesz wszystko wiedzial. Jakby cos to daj znac.
Ewos
  
 
dzięki no ale niestety samochód jest koło Lublina, spory kawałek drogi ode mnie nie mówiąc już od Ciebie
  
 
A w wawie stoi omesia 2,5 MV6 97 roczek, kombiaczek, srebrna czarna skora, klimatronic za 39.800
  
 
Ale Janusz palnełeś BYKA!






[ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2004-04-10 20:50:58 ]
  
 
Ano właśnie zawsze jest albo kombiaczek albo coś innego co nie pasuje, no dobra szukam dalej - jestem wymagający no i mam nadzieję że trafię w końcu dokładnie to czego szukam. A swoją drogą ceny w Warszawie są "niezłe" w Poznaniu ten rocznik można kupić za 33 - 34 tys. PLN, trzeba tylko poszukać no i targować się przy zakupie.
A i zauważyłem coś jeszcze - MV6 wychodziły również z silnikiem 2,5 ?

[ wiadomość edytowana przez: Diro dnia 2004-04-10 09:03:29 ]
  
 
Kiedyś słyszałem że stosowano "nazewnictwo" MV6 - odnośnie silników 2.5V6

Ale mogę się mylić
  
 
Z tego co mi wiadomo to MV6 odnosiło sie tylko do silnika 3.0 i była to chyba najbogatrza wersja wyposażenia.
  
 
Cytat:
2004-04-10 12:35:58, paweldm pisze:
Z tego co mi wiadomo to MV6 odnosiło sie tylko do silnika 3.0 i była to chyba najbogatrza wersja wyposażenia.



każda omega B 3,0 to MV6, a wyposazenie nie ma nic wspolnego z nazwą MV6 ...
  
 
Wczoraj Widziałem Omę C z napisem na klapie "Omega 3,0 V6" więc jak to jest, każda 3,0 to MV6 czy nie?
  
 
Cytat:
2004-04-13 07:47:35, arklin pisze:
Wczoraj Widziałem Omę C z napisem na klapie "Omega 3,0 V6" więc jak to jest, każda 3,0 to MV6 czy nie?



Nie.
MV6 to mv6, Omega B po lifftingu może mieć "Omega 3.0 V6".
Poczatkowy problem polegał na nazwaniu 2,5 V6, Omega MV6