| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robi200 Miłośnik FSO Warszawa 200 Warszawa | 2004-05-27 22:09:24 Jak to jest w FSO AK, więcej jest zwolenników oryginałów czy modyfikacji. ja osobiście preferuję FULL ORYGINAŁ, ale może ktoś jest w stanie mi wyjaśnić czemu ładnego FIATA 125p oblepia spojlerami, zmienia lampy itd. Owszem bywają ładne ale nie mówie tu o niektórych dobrze zrobionych (bardzo nielicznych ) tylko takich gdzie nóż się otwiera w kieszeni. czasem się zastanawiam czy nie lepiej zamiast całych tych pseudo modyfikacji położyć nowy lakierek. Do niedawna byłem niezbyt pozytywnie nastawiony do takich "TUNERÓW" ale może czas się otworzyć na nowe i dlatego chciałbym zrozumieć czemu niektórzy to robią. Czy może 125 to przeżytek i żeby nim jeżdzić trzeba zaspawać klamki i założyć plastikowe zderzaki |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-05-27 22:12:50 Zdecydowanie oryginał Chociaż jak samochód jest zrobiony ze smakiem to czemu nie Wybierając jednak zawszę pozostaję przy oryginale |
Yoshi81 523I Łódź | 2004-05-27 22:20:01 Zdecydowanie orginał.
Jak ja coś zmienię w Poldku to tylko wlot powietrza na ORICAIRI |
Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-05-27 22:28:02 Hmmmm jak to jest w moim przypadku... Chyba chęć wyróżnienia się... a jako że nie stać mnie na wyróżnianie się zabytkiem pokroju aut Korka lub Kajtana... to została 2 możliwość... dzieki zmianom napewno mam nietypowy samochód i dotychczas przeważają jednak pozytywne opinie na jego temat... więc chyba nie jest tak źle. |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2004-05-27 22:40:17 potwierdzam słowa przedmówców
ciesze ze sie podoba bo ja prefruje styl Youngimerów chociąz przyznam sie ze jeszcze dużo mu brakuje aby osiagnać ideał ale powolutku |
Robi200 Miłośnik FSO Warszawa 200 Warszawa | 2004-05-27 22:47:22 Tuning: moje ulubione gadżety to:
Piesek z kiwającą główką, (wszystkie) koncówka wydechu w krztałcie kurzej łapki (warszawa i syrena) Wiszące kostki do gry (Fiat) naklejka na bocznej szybie z wystającym gościem (Syrena) metalowe kołpaki z przetłoczeniami i otworami Syrena i Fiat śruby do mocowania rejestracji z odblaskami Fiat Gałka zmiany biegów z zatopionym samochodzikiem (Fiat) Osłona przeciwsłoneczna Pewex - Polonez |
dr_przemek Miłośnik FSO FSO125p/Uno1.4i.e.S Warszawa - Bielany | 2004-05-27 22:51:24 Mi się najbardziej podobaja oryginały. Duży Fiat z fabrycznym lakierem, niepordzewiałymi zderzakami, niezmienianą, niepodziurawioną deską rozdzielczą to jest to co mi się naprawdę podoba. Ale utrzymanie samochodu w takim stanie jest naprawdę trudne. Dużo łatwiej jest nakłaść szpachli i prysnąć ją lakierem niż znaleźć jakikolwiek oryginalny element z wyposażenia wnętrza, listwy odbojowe na drzwi czy uszczelkę bagażnika. Oryginalny chlapacz ze wspornikiem do 125p znalazłem przypadkiem na giełdzie po 1,5 roku szukania. Niektórzy patrzą na Ciebie jak na głupka jak pytasz o takie rzeczy (od malucha pan załóż itp). Mój MR z "innowacji" ma białe felgi (zwykłe fiatowskie 4,5 cala z kłami na dekielki) - w czasie ich renowacji usłyszałem kilka razy, że taniej byłoby kupic nowe na giełdzie; poza tym zamiast pomarańczowych kierunkowskazów tylnych mam białe i bardzo mi się to podoba, zresztą powrót do oryginału to jakieś 3 minuty... A w srodku niemal stan fabryczny, nawet folia jeszcze miejscami się trzyma... I tak ma byc jak najdłużej |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-05-27 23:37:23 Oryginalny tuning Zdecydowane NIE dla tjuninku. Co innego klasyczna, stylowa dokładka pod przednim zderzakiem (taka jak u PSAjk'a ale zderzaki zostają ).
Tuning to tam gdzie nie widać - napęd i całe podwozie. Klatki się nie da schować ale tego się nie uniknie i chyba nie jest to WT. |
karlo BMW E-28 520i Wrocław | 2004-05-27 23:46:47
Zgadzam sie w 100% Jak dla mnie do syrenki brakuje jeszcze takiego metalowego koszyczka na deche gdzie mozna wsadzic okulary albo paczke papierosow No a z poczatku lat 90 to w norme jeszcze wchodzi kalendarzyk z notesem przyklejany na przyzsawke do szyby z niedokonca ubrana pania na pierwszej stronie |
Dunix Fiat 125p Lublin | 2004-05-28 00:03:42 Na mnie największe wrażenie robi jak niepozornie wyglądający fiacik ruszając z pod świateł zostawia w tyle gościa który pewny swego w swoim przyciemnionym i ospoilerowanym niemieckim czy innym sprzęcie chciał pokazać jaki jest szybki Uważam że Fiat i spoilery to czysta kaszana a już największa jak taki usportowiony sprzęt dostaje w tyłek od rozpadającego się zachodniego trupa. Poza tym uważam że weterani powinni zostać w 100% w oryginale |
Cosmo Miłośnik FSO PN 1,5/Warszawa M-20 Łódź | 2004-05-28 00:06:43 ja cenie orginały!!!
Jeśli tuning to TYLKO mechaniczny i to raczej w nowszych kostrukcjach typu Fiat MR, Polonez... taki wilk w owczej skórze, to jest to!!! Wszelkiego typu spojlery, bajery mnie nie rajcują. |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2004-05-28 03:14:40 Noooo to mi sie podoba Również nie rozumiem "nowoczesnego" podejścia do zmian np.w 125p,jak widzę bedluki,wloty powietrza na masce wielkości warszawskiego dworca centralnego,progi rodem z promu kosmicznego Alfa,spojlery Alfa 156 stylee,naklejki na wlew paliwa i inne pierdolniete wynalazki chce mi się tylko rzec właścicielowi/wykonawcy:ODJEBAŁO CI Jeżeli chcemy tuningowac optycznie tak starą konstrukcję jak DF róbmy to zgodnie z duchem jego czasów-w przeciwnym wypadku uzyskamy jedynie pełne politowania usmiechy na twarzach przechodniów i ewidentną bekę na zlotach(patrz skrzydlaty 125p "żuk look" w Sulejowie). Optyczny tuning 125p to szerokie,klasyczne felgi (ATS Classic,Crommodora etc...),piękny lakier i...wystarczy Osobiście uwielbiam rozmowy z pracownikami stacji benzynowych,zagadujących starszych panów(tez miałem takiego...)pytania typu "to jest Fiat????" Kochajmy klasyczne autka...nie psujmy ich! Tuning jak sama nazwa głosi oznacza mechaniczne strojenie autka a nie czynienie z niego ozdoby świątecznej.Polscy tuningowcy to raczej STYLIŚCI...HOWGH. BETEWU:W klubie istnieje stuningowany optycznie Fiacior,który mi się podoba-Spajkowy Wziuut Pozdro,kaovietz-klasykowiec |
Robi200 Miłośnik FSO Warszawa 200 Warszawa | 2004-05-28 08:31:37 muszę powiedzieć, że jestem zadowolony ponieważ nie specjalnie gustuję w wiejskim tuningu, a wiekszości taki dotyczy, niestety. Dobry Tuning jest kosztowny, dlatego większość chyba jeśli ma kaskę to bierze się za inne samochody, które się lepiej nadają Mam nadzieję że może niedługo przestanie się zaspawywać klamki i zakładać spojlery chociaż na DFach, bo Polonezy jeszcze muszą pocierpieć |
![]() NoBo SC Sporting 1.1 SEICENTOMANIA! | 2004-05-28 08:54:01 Z pewnością full orginał jest w lepszym guście niż jakiś "wiejski tuning" ale nie każdego stać na to żeby bawić się całymi tygodniami czy nawet miesiącami w doprowadzanie autka do orginału. Na to wszystko potrzeba KASY i CZASU, a z tym to coraz gorzej. Ponadto ludzie mający w 100% orginalne auta, to zazwyczaj pod domem stoi drugie auto( niektórzy mówią że zastępcze) do codziennego użytku, bo nie wierzę że Warszawką lub syrenką można śmigać po 2000km miesięcznie bez jakichś kłopotów. Zresztą jak juz mówiliśmy nie raz że nad gustami się nie powinno zbytnio dyskutować. Uważam że jak ktoś nie wstydzi się jeździć swoim autem to wszystko OK. To jet Jego samochód i za coś go ceni. Auto ma się podobać właścicielowi. Ja miałem w Poldku w środku żółte wstawki i wiele osób kręciło nosem, ale mi się podobało i ja byłem P.S. co sądzicie o POLONEZach CARO w wersji ORICARI ?? moim zdaniem to tuning wizualny. |
anmimo Miłośnik FSO Wartburg/Wołga/Dacia ... Białystok | 2004-05-28 09:03:10 Jestem z oryginalem na zewnatrz jak i w srodku, z malymi ustepstwami ale dopasowanymi do otoczenia - jezeli dodatkowy wskaznik to pochodzacy i grajacy z reszta jak zegarek to nie elektroniczny bo taki pasuje do digitala a nie klasycznego wygladu. Mozna zmienic siedzenia na bardziej wygodne, wstawis centralny zamek, lub mocniejszy silnik, nic poza tym. |