Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() kropekrallyteam Subaru 126p Wola Filipowska | 2009-01-31 16:46:56 Ma ktoś może schemat jak podłączyć 6 punktowy wyłącznik prądu do malucha ( fiat 126p ) będę bardzo wdzięczny e-mail gronpiek@wp.pl
gg 6149260 |
![]() 5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2009-01-31 17:01:21 ![]() |
![]() kropekrallyteam Subaru 126p Wola Filipowska | 2009-01-31 18:12:23 dzięki wielkie Tomku |
![]() kopi Czernichów | 2009-02-09 21:50:25 heheheh to ty nie wiesz jak miałeś do tej pory? |
![]() buczu 126p Nysa | 2009-02-09 22:53:59 A ma ktoś może schemat podłączenia wyłącznika dwu punktowego? |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2009-02-09 23:20:23 Zadna filozofia - podpinasz tak zeby odciac albo caly + albo cala mase. Tylko nie wylaczaj przy uruchomionym silniku, przynajmniej nie na obrotach. |
![]() MikeVTi F&F Sympatyk zielona rally żaba Dulowa | 2009-02-10 01:26:20
why? |
![]() 5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2009-02-10 08:23:02 Mike mozesz spalic diody w alternatorze. Energia produkowana przez alternator powinna być wytracona na tym porcelanowym rezystorze 3 ohm 11W. Jest on podłączony na styku który zwierany jest w momencie wyłączenia hebla. |
![]() fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2009-02-16 17:09:38 musisz sie wpiac w kabel ktory idzie ze stacyjki na cewke wiec bedzie to kaben na ktorym pojawi sie + po przekreceniu kluczyka
zeby w sytuacji awaryjnej odciac zaplon |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2009-02-16 17:23:00 kabel który podłączony jest do styku 1 łączysz za heblem ( po stronie instalacji ) a nie z klemą.
styk 2 łączysz z tym drugim złączem cewki ( nie tam gdzie obrotek bo to jest strona przerywacza ) Zasilanie cewki w większości normalnych aut ma oznaczenie "15" (+ po stacyjce ) a przerywacz "1" [ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2009-02-16 17:26:00 ] [ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2009-02-16 17:29:38 ] |
![]() DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2009-02-16 17:30:03 |
![]() DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2009-02-16 17:44:11 Przecież po kablach można dojść co gdzie i jak ma być podłączone (o cewke mi chodzi) ![]() |
![]() kowal00 Łada Samara Warszawa | 2009-02-17 08:34:18 To one last question - na plusowej klemie w moimi zejebistym radzieckim automobilu ,,schodzą się" oprócz głównego przewodu zasilającego jeszcze mniej więcej o połowę cieńszy przewód, który wędruje sobie do alternatora i jakaś jednomilimetorwa cienizna, której końca jeszcze nie wyśledziłem - te kable też należy przeciąć i przepuścić przez wyłącznik?
Bo pozwolić sobie mogę na tylko jeden nieudany eksperyment - mam drugi alternator z mojej poprzedniej samary. Ale jak spalę diody w obu altkach, to już będzie niefajnie ![]() |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2009-02-17 11:12:56 Wszystkie kable idące do klemy przenosisz za hebel.
Z klemy do hebla idzie tylko jeden. Dobrym pomysłem jest zastosowanie głównego kabla z malucha, ma fabrycznie zalaną klemę z jednej strony i kabel-oczko z drugiej, a długi jest na tyle że można dać aku w bagażniku a hebel pod dechą. |
![]() kowal00 Łada Samara Warszawa | 2009-02-17 13:00:45 Wielkie dzięki, teraz już wszystko wiem. Co do kabla, to kupiłem sobie przewód spawalniczy - gruby jest na palec, a kosztuje znacznie mniej niż w elektrycznych sklepach przewody z metką ,,masowe". |