| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
beast6 LOB SYMPATYK Omega B 3.0 Kwidzyn | 2007-04-27 22:33:04 spinaczologia wykazuje tlyko 12 (rozpoczecie procedury) i 31 czyli brak sygnalu o predkosci obrotowej. Iskra jest,rozrusznik kreci (az zajezdzilem akumulator :/) bezpieczniki i przekazniki dzialaja, do pompy paliwa prad dochodzi (jutro sprawdze czy swiece bede mokre)
Sprawidzilem miernikiem rezystancje na czujniku polozenia walu wg wskazowek http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=162929&c=114&f=9 i na kazdej z kombinacji pokazalo OL (chyba nieskonczonosc wg tego multimetru) co by wskazywalo na niedzialajacy czujnik. tylko czy w takim przypadku nie powinienem miec bledu 19 ? Podsuncie jakies pomysly bo mi sie skonczyly. Najgorsze ze dlugi weekend a auto nieczynne
[ wiadomość edytowana przez: beast6 dnia 2007-04-27 22:36:56 ] |
autoseba Jeep Wrocław | 2007-04-27 23:05:37 Jak masz rezystancje nieskończoną na czujniku wału, to nie powinno byc iskry , ani wtrysków , sprawdz poprawnie , może sprawdzałeś na czujniku wałków rozrządu? |
beast6 LOB SYMPATYK Omega B 3.0 Kwidzyn | 2007-04-28 09:55:08
sprawdzalem ten czujnik ktory jest w linku w 1 poscie. co do wtryskow to nie wiem czy sa, dzis wykrece swiece zobacze czy sa mokre po kreceniu. a moze to Immo ? |
profil-usunięty | 2007-04-28 09:56:44
![]() |
autoseba Jeep Wrocław | 2007-04-28 10:07:24 jak by to był immobilizer , to by ci migał check , podczas kręcenia i wyskoczył by błąd immobilizera .
W tym linku są pokazane dwa czujniki ,a wtyczka czujnika wału znajduje się nad cewką z tyłu silnika , przy mechaniźmie wycieraczek. [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2007-04-28 10:21:36 ] |
beast6 LOB SYMPATYK Omega B 3.0 Kwidzyn | 2007-04-28 10:14:10
nie do konca bo poprzedni wlasciciel musial wymieniac ten czujnik bo przewod idzie inna droga i mam do niego dostep. i napewno sprawdzam czujnik polozenia walu [ wiadomość edytowana przez: beast6 dnia 2007-04-28 10:15:34 ] |
autoseba Jeep Wrocław | 2007-04-28 10:19:02 Zrób doświadczenie , weź paliwa w strzykawke , zdejmij rury dolotu powietrza z kolektora ssącego górnego , przy przepustnicy, otwórz przepustnice , wstrzyknij do kolektora paliwo i próbuj zapalić na pełnym gazie , jak załapie choć na chwila , to znak że wtryski , lub pompa nie podaje paliwa. Jak nie załapie to znak braku iskry , czyli czujnik.
Pamiętaj żeby wstrzyknąć paliwa do jednej i drugiej gardzieli , przed zapaleniem i nie zakładaj tych rur na czas sprawdzania. [ wiadomość edytowana przez: autoseba dnia 2007-04-28 10:22:42 ] |
beast6 LOB SYMPATYK Omega B 3.0 Kwidzyn | 2007-04-28 10:39:04
ok tak zrobie. aku juz podladowany i zaraz ide walczyc. |
beast6 LOB SYMPATYK Omega B 3.0 Kwidzyn | 2007-04-28 12:35:39
no i chyba jednak pompa. wstrzyknelem strzykawka i na chwile zalapal. czujnik pomierzylem innym multimetrem i ma 600 ohm czyli prawidlowo. |
autoseba Jeep Wrocław | 2007-04-28 16:43:28
No widzisz jakie to proste było, a teraz odłącz przewód paliwowy z listwy wtrysków i zobacz co się dzieje , czy coś w ogóle sika, a jak nie , to wiesz gdzie szukać. |
beast6 LOB SYMPATYK Omega B 3.0 Kwidzyn | 2007-04-28 19:37:45
naprawione, "zawiesiela" sie pompa paliwa trzeba ja bylo wymontowac i recznie wkretakiem poprosic zeby zadzialala. ciekawe czy jednorazowy dryg czy poczatek konca ? |
beast6 LOB SYMPATYK Omega B 3.0 Kwidzyn | 2007-04-28 21:00:33 P.s.
autoseba dzieki za pomoc i podpowiedzi ![]() |
tomciar Senator B 3,0 24V Bielsko Biała | 2007-04-28 21:15:57 Ta pompa już dogorywa, szukaj nowej, bo jak staniesz w jakimś głupim miejscu to Cię szlag trafi
Tomek |
beast6 LOB SYMPATYK Omega B 3.0 Kwidzyn | 2007-04-28 21:46:26
no wlasnie skrobie maila do mariosa |