| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
trombocyt Miłośnik FSO Polonez LE Gdynia | 2004-04-08 13:22:07 paliwo Tobie schodzi tak to wygląda po dłuższym postoju i musisz kręcić dłużej aby pompa zassała ze zbiornika a o ile mnie pamięć nie myli to we wtrysku masz pompe w baku albo gdzieś tam. |
Ali-En Miłośnik FSO Mercedes C36 AMG Opole | 2004-04-08 13:35:45 No to ja mam calkiem na odwrot! Bo na zimno pali od reki w wielkie mrozy i po dlugim postoju. Ale na cieplo to czasami domawia. Czasem zaskoczy i gasnie. A czasem jest normal czyli od reki. Ogolnie fochy mi stroi |
trombocyt Miłośnik FSO Polonez LE Gdynia | 2004-04-08 15:03:37 Bo pOlonezy to auta które mają dusze |
bandzior Miłośnik FSO FSO Polonez Będzin | 2004-04-08 15:17:15
To fakt |
trombocyt Miłośnik FSO Polonez LE Gdynia | 2004-04-10 00:27:14 a to nie ma związku z tym przekaźnikiem ? Ja miałe kiedys tak ze mi przekaźnik poszedł w monowtrysku 1.6 i kich nie mógł odpalić |
Ali-En Miłośnik FSO Mercedes C36 AMG Opole | 2004-04-10 12:23:17
|
Halas13 Miłośnik FSO Volkswagen Passat B4 Opole | 2004-04-11 11:47:38 No to z tym cofaniem paliwa to jest standard jak jeździsz na LPG! U mnie jest to samo!! |
Stiepan Miłośnik FSO Polonez Caro 1.6 GLE Poznan | 2004-04-11 14:47:13 Jak kiedys mialem Passata z LPG (monowtrysk), ktory przelaczal sie przy 2000 bylo to samo. Na gazie palil od reki. Na benzynie natomiast mial problem, ciezko go bylo odpalic. Okazalo sie, ze to pompa paliwa (wewnetrzna - ta w baku). Do tego mial czyszczony wtrysk, bo a duzo jezdzil na gazie i potem problem ustal... |