126p vs. CC 700

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiem ze troche buraczanie to moze zabrzmic ale... moj kolega ma cc0.7. i ma dusze wyscigowca. Wiecznie tylko chcial by sie scigac itp. Ciagle namawia mnie na to bym zmiezyl sie z nim moim maluszkiem na 1/4 mili. Ale jakos nie mam ochoty katowac mojej pociechy na jakies bezsensowne jezdzenie po prostej. Ale tak sie teorytycznie zastanawiam czy maluch ma wogle jakies szanse z cc 0.7? niby cienias ma wieksza moc ale moze ma tez inna, dluzsza (chyba) skrzynie wiec.. ps. ten moj kolezka to wogle jest smieszny gosc bo tai niby sportowiec a jakos na kjsy nie moge go namowic hehe
  
 
Jasne ze masz pewnie go wciagniesz .......
Na porobionym silniku bez wałka objezdzałem spokojnie 900 i fieste 1,1 in da lpg ..... Wszystko zalezy od zmiany biegów mozna 2 - 3 sekundy do setki urwac ...... z 2 na i z 3 na 4 bez sprzegła i owiele szbciej przyspieszasz....
  
 
Przyjakich obrotach mozna bez sprzegla zmienic bieg z 2 na 3 i z 3 na 4 ? Bo to niby od obrotow jest uzaleznione... tak cos kiedys slyszalem...
  
 
bez sprzegla?? to znaczy bez wciskania sprzegla czy moze wciskajac sprzegla niepuszczajac gazu. Mi sie niestety zacina 3 bieg gdy go zapinam po dwojce . Musze cos z tym zrobic bo gdy silnik ma spokojne obroty to bieg wchodzi bez problemu ale gdy go wysoko krece to 3 niechce wejsc i musze cofnąć na 2 i dopiero na 3 i wchodzi
  
 
Nic sie nie martw, maluszek sobie poradzi, pamietaj ze cienko cienko 700 jest ciezszy a mocy za wiele nie ma. Kiedys udalo mi sie zrobic goscia moim seryjnym maluszkiem. Przy ok 60-70km/h obaj wcisnelismy do deski i przy 110km/h bylem pol dlugosci samochodu z przodu...Powodzenia!
  
 
po co zmieniac bez sprzegla ? ;] sprzeglo sluzy do tego zeby wbic je na ulamek sekundy w celu wlozenia biegu, w sumie zajmuje to tyle czasu to nic a skrzynia nie ucierpi kiedy sie pomylimy

co do cc700 to to jest maksymalna porazka, kiedys kolega tez naciskal zeby sie z nim ustawic na prostej za miastem, jedyne co mialem dlubniete to dolot i wydech, reszta seria poza skrzynia bez jedynki ;]

najpierw zdecydowalismy ze razem ruszamy z 2 bo ja nie mialem 1, dostal w dupe, stwierdzilem ze moze on nie umie jezdzic tym cc, wsiadl kumpel ktory umie jezdzic na 100%, dostal w dupe, chcialem sprawdzic jak bedzie jesli on ruszy z 1 a ja z 2, oczywiscie na poczatku cc poszlo do przodu, ale kiedy ja dokrecilem samochod na sensowne obrotu na tej 2 to zaczalem go doganiac a na 3 wyskoczylem przed niego i podobnie jak wczesniej dostal w dupe

nie moglem uwierzyc, myslalem ze cos z tym cc700 nie tak jest, wsiadlem za kierownice tego wynalazku, kumpel ktory dosyc dobrze jezdzi wsiadl do malca, ruszalem z 1 a on z 2, i moge powiedziec jedno : mul , na poczatku poszedlem do przodu, po chwili czerwony malec w lusterku sie przyblizal, i chwile pozniej juz tylko przelecial obok mnie

pozniej scigalem sie jeszcze z kilkoma innymi cc700 i wszystkie dostawaly w dupe bez znacznego rzniecia samochodu
  
 
jak bylem w piotrkowie na tuningo manii - to zwykly zolty maluch na 400 metrow o 3 dlugosci autka smignal CC 700 całą w jakims syfexie - aha pozniej kazdy chodzil i pokazywal moje autko ze to niby ja sie scigalem ;/
  
 
czuczu specjalisto chyba bez zdjęcia nogi z gazu a nie ze sprzegła bo nic ci to totalnie nie da jak bedziesz wrzucał biegi bez sprzegła , zabijesz sie kiedyś jak dalej bedziesz mylił gaz ze sprzeglem , pamietaj że gaz to ten pierwszy z prawej hamulec to ten na srodku a sprzegło to ten z lewej , ja kiedys spinałem sie z cc 700 kolegi i wciągałem go bez problemu
  
 
700 cc na gaźniku nie ma przecież dużo wiekszej mocy, a jeśli chodzi o mase to na 100 % jest cięższe od malucha i dziwić sie czemu to przegrywa, CC 900 to jest przeciwnik ale nie 700. Wogóle mnie zastanawia czemu produkowali takie cuda jak 700 ??? Sentyment czy co
Tak poza tym to bez sprzęgłą można zmieniać jak sie umie i w zaden sposób to nie szkodzi a nawet nic nie daje specjalnie W rajdówkach przecież jeżdżą bez sprzeał ( WRC) ale oni mają spec. skrzynki i wogóle

[ wiadomość edytowana przez: macpaw dnia 2004-04-09 13:23:32 ]
  
 
a ja boleje nad tym że jak zapinam 3 bieg, to mnie łyka (wc)tico i strasznie mi sie to nie podoba
  
 
czuczu ma racje...
wbijasz bieg bez albo ze sprzegłem które nie wyłaczas do konca... na półsprzęgle... mimo ze się sprzęgło ślizga silnik cały czas przekazuej moment na koła a przy całkowitym wyłączeniu sprzegła auto nienapedzane zwalnia.... ułamki sekund ale skoro rajdowi kierowcy wbijają biegi na półsprzęgle albo wogóle go nei używają opócz startu to coś musi w tym być... podpieram sie na ksiązce "Sportowa jazda samochodem" Bogdanowa i Cygankowa... pozdrawiam..

[ wiadomość edytowana przez: sFiatowiec dnia 2004-04-09 13:33:47 ]
  
 
ale rajdowi kierowcy maja zabki w skrzyni proste i sprzegielka klowe.... to sobie moga szalec i stac ich na remont skrzyni po kazdym starcie
  
 
Cytat:
2004-04-09 13:58:29, Bart128 pisze:
ale rajdowi kierowcy maja zabki w skrzyni proste i sprzegielka klowe.... to sobie moga szalec i stac ich na remont skrzyni po kazdym starcie


dokładnie tak jak piszesz

sFiatowiec czuczu nie pisze ze na wpól wysprzeglonym sprzegle tylko bez , jeżdze juz chwile maluchem i mozna w nim zmieniac biegi bez sprzegła ale nie znam nikogo takiego kto by to robił na max obrotach
  
 
Co to za głupoty tu wypisją co nie którzy. Jak bez sprzęgła,no ludzie przecież ktoś to czyta i jeszcze tak będzie jeździł. Zmienia się biegi z wciśniętym gazem cały czas tak jak Łukaszc napisał jeżeli już, Sobiesław Zasada pisał o tym w swojej książce, proponuje przeczytać.
Seicento 0.9 ma do 100 18 sekund tak dla uświadomienia.
  
 
Cytat:
2004-04-09 14:44:03, Art126 pisze:
Co to za głupoty tu wypisją co nie którzy. Jak bez sprzęgła,no ludzie przecież ktoś to czyta i jeszcze tak będzie jeździł. Zmienia się biegi z wciśniętym gazem cały czas tak jak Łukaszc napisał jeżeli już, Sobiesław Zasada pisał o tym w swojej książce, proponuje przeczytać.
Seicento 0.9 ma do 100 18 sekund tak dla uświadomienia.




RESPECT dal ciebie bo juz myłsałem że wypisuje brednie


  
 
Cytat:
2004-04-09 12:29:42, sapi pisze:
Mi sie niestety zacina 3 bieg gdy go zapinam po dwojce . Musze cos z tym zrobic bo gdy silnik ma spokojne obroty to bieg wchodzi bez problemu ale gdy go wysoko krece to 3 niechce wejsc i musze cofnąć na 2 i dopiero na 3 i wchodzi


mam tak samo, miaem tak przed remontem skrzyni, po remoncie znikneło i przez 2 tygodznie chodziła świetnie, cisasno ale bardzo przyjemnie, a teraz znow mam problemy zeby zapiąc 3 na wyższych.. juz nie wiem z kad to sie bierze..
  
 
Ja juz nie raz miełem sie z cc700...za kazdym razem zostawały w tyle... probowałem sie miezyc z Tico... ale przy 3 biegu odpadałem...:/.. a co do zmiany biegow to ja zawsze zmieniam z miedzygazem... sprzegło dostaje po dupie ale ładnie sie smiga... kto był ostatnio na toze na technicznej w łodzi wie o czym mowie... moje sprzegło smierdziało z odległosci 15metrow;]... ale to tez od tego ze zpinałem 2 przy 80km/h:/... teraz mam sprzegło od cc700 i jezdzi sie o wiele lepiej......
  
 
Czyli wniosek wyciagam taki ze niemal seryjny kaszlaczek objedzie cc 0.7 serie. ehh. moze skusze sie na ten wyscig. ale jakos szkoda mi mojego konczacego sie juz sprzegla i skrzynki biegow (no i ta paskudna zacinająca sie trojka)
  
 
Cytat:
2004-04-09 16:41:49, sapi pisze:
Czyli wniosek wyciagam taki ze niemal seryjny kaszlaczek objedzie cc 0.7 serie. ehh. moze skusze sie na ten wyscig. ale jakos szkoda mi mojego konczacego sie juz sprzegla i skrzynki biegow (no i ta paskudna zacinająca sie trojka)


jesli sie skisisz to mam nadzieje ze opiszesz to tu Swoja droga jestem ciekaw miny tego goscia z Cc bo on pewnie przekonany ze wygra hehehe Powodzenia i pozdrawiam
  
 
oczywiscie ze opisze moze faktycznie skusze sie na ten wyscig. A ten kolega to sie pewnie poplacze hehe. Bo on jest najlepszy, najszybszy i wiecznie jak spod swiatel sie "sciga" to objezdza wszysstkie fury