Mazda RX-7 -- zakup

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kolega z uczelni mocno zastanawia sie nad zakupem tego autka i prosil mnie o rade, ale ja z racji malego obeznania w tym modelu uderzam do Was. Glowne watpliwosci to silnik i jego trwalosc. Dzieki z gory za informacje.

Podaje aukcje: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=23808871. Mam nadzieje ze wlasciciel za ten link sie nie obrazi. Pozdr

Gallus, jedyną odpowiedz znajdziesz na mazdaspeed Jak opisu nie znajdzie to niech pyta na forum.

Za ladne to nie jest
A co do silnika to trwaly on nie bedzie

Pingu jednym sie podoba corrado a drugiemu reno 11, pracowałem z gościem który wpatrzony był jak ciele w plot w corse z 88 roku, to taki śmieszny kanciak. A rx7 z wyglądu przypomina porsche, i jest autkiem którego na codzień sie nie spotyka.

[ wiadomość edytowana przez: JACU626 dnia 2004-04-16 12:30:21 ]

Ja nie znam się na Mazdach ale słyszałem, że mają bardzo trwałe silniki.

Bałbym się tylko o remont tego silnika bo jak uczyłem się w szkole to bardzo ciężko jest w nim zachować szczelność w poszczególnych komorach. To jest chyba jedyna wada tego silnika i jak kolega się zdecyduje to radziłbym jechać do jakieś zakładu z zamiarem sprawdzenia szczelności.
Ale aukcja mi się podoba, z opisu wynika, że właściciel naprawdę dba o autko i chyba nie chce go oddać byle komu.

Sam samochód mi się podoba, nawet estetycznie jest ok.

Pozostaje tylko zadzwonić i umówić się w celu obadania tego rarytasa.

ps. Szkoda, że tyle pali, ale albo osiągi albo zużycie paliwa

Opis mazdy przez włąściciela rx7

"troche" za duzo jak za takie autko, ale jesli kolega ma $$ niech kupuje. Pare osob w Polsce potrafi sie zajac tym silnikiem, tylko, ze nie jest to zadna aso. Moze miec problemy z ubezpieczeniem i przy przegladach, jesli bylyby one przeprowadzane rzetelnie, co niestety sie nie zdarza

Silniki Vankla należą do chyba najbardziej awaryjnych jednostek.Tyle co mogę powiedzieć na ten temat.

Cytat:
2004-04-16 14:02:35, rybaiii pisze: