na gazniku są 3 śrópki
ta całkiem z prawej (taka ze sprężynką) jest do ustawiania przepustnicy, srodkowa do ustawiania składu mieszanki a lewa do ilości podawanej mieszanki
ja zawsze odkrecam nieco bardziej ta se skladu i ta z ilosci mieszanki i wtedy ustawiam obroty na przepustnicy (na rozgzanym silniku), jak juz ustawie pozadane obroty zajmuje sie pozostalymi dwoma srubkami tj. przykrecam i slucham jak silnik reaguje, jak przygasa to sprawdzam kiedy bedzie zdychal i troche odkrecam.
tak ustawiony gaznik przy zimnym silniku na wolnych trzyma ok 500 obr/min (wtedy do rozgrzania jest na ssaniu - ok 2000obr/min) natomiast jak sie rozgrzeje to trzyma ok 850-950 obr/min
wiem ze do idealnego ustawienia skladu i ilosci podawanej mieszanki nalezalo by sie na analizator wybrac ale jakos niespieszno mi na wydawania kasy. moim zdanie jest niezle wyregulowany
spalanie (2107 1500) na poziomie 8,2 w miescie, silnik po 1 szym szlifie
jezeli ktos ma inne (lepsze ) sposoby na ustawienie niech noo cos naskrobie!!
pozdrawiam,