Dzisiejsze upalanie czyli Kryterium Poligonu :-) [126p]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jako, ze odebralem furke od mechaniora (krocej byloby wymienic czesci ktorych nie wymienial) to postanowilem z kumplem pojechac na nasz poligon (tak jak Zajezdnia w KrK) poupalac troche i sprawdzic jak don bolido jezdzi.

Tu jest link do upalania - zmontowalem film zajmuje ~12MB UPALANIE

Do obejrzenia jest potrzebny kodek DivX 5.1.1 Mozna go pobrac stad Kodek Divx 5.1.1

Po upalaniu widze juz ze zawias przod jest do totalnej poprawki, trzeba jednak dolozyc lage, resor troche podniesc i splanowac podkladki pod resorem. Gumy z przodu piszcza na wybojach przy jezdzie na wprost, niepokojace to dla mnie. Coz bob w poniedzialek wraca znow na tuning do mechaniora przy okazji bedzie robil plywak w zbiorniku bo znow sie utopil
  
 
zadnemu mechanikowi nie zycze takiego k|ienta . . ;p ;p ;p ;p . . nie no zartuje w|asnie sse filmik i bede |ooka| - pozdr.
  
 
tu mala zajawka



e no to moj kumpel i jego ojciec. Jak sluchaja co maja robic to sie lapia za glowe i zawsze slysze to ich ulubione "Łukasz, przeciez to nie bedzie dzialac ". Nie wiem co z tym zawiasem jestem troche zmartwiony, jezdze na 4 gabrielach, laga jednak dodatkowa musi byc i cos mi sie wydaje ze lepiej jest splanowac podkladki i "podniesc" resor bo cos mi sie wydaje ze usmiechy sie porobily. Do ustawiania katow z przodu pewnie zabraknie miejsca na podkladki znajac moje szczescie ale coz, trzeba walczyc bo poligon czeka a tak nawiasem mowiac nie wiadomo jeszcze nic w sprawie patentu z zawiasem z TiCO na mcphersonach do przodu?

Na poligonie rozkrecalem sie z minuty na minute tak, ze nawet przez chwile na 2 kolkach bylem

milego ogladania i prosze o wszelkie uwagi/komentarze/sugestie

pozdrawiam wszystkich serdecznie
ZoLtaR

P.S. Ma ktos moze jakis mirror gdzie moznaby wrzucic ten filmik? Byle nie z neostrady bo wlasnie tam teraz lezy i idze jak krew z nosa


sprobojcie jeszcze stad ftp'em sie zalogowac na 80.54.53.18 login "anonymous" to moj komp otworzylem serwer ftp moze bedzie lepiej choc watpie (na wyjsciu neo ma 128kbps )

[ wiadomość edytowana przez: ZoLt4R dnia 2003-12-12 00:00:46 ]
  
 
ciekawe kiedy mi skonczy ssać... bo transfer wykurwiście zajebity... 3 godziny i 3 minuty... ciągne już troche i mam całe 7%
no ja jebe no.....
  
 
ciekawe kiedy mi skonczy ssać... bo transfer wykurwiście zajebity... 3 godziny i 3 minuty... ciągne już troche i mam całe 7%
no ja jebe no.....
  
 
sciagalem te 12 mega cala noc, ale warto bylo...Swietny filmik
naprawde genialny..brawo dla operatora za odwage, bo momentami to..ahhh..jeden z najlepszych jakie w zyciu widzialem, scigagajcie, naprawde warto poczekac
zeby wszyscy mieli szanse szybciej to zassac wrzucam na: upalanie.avi ....za jakies 20 min bedzie na serwie..



[ wiadomość edytowana przez: mille dnia 2003-12-12 12:43:02 ]
  
 
jestem w ciezkim szoku. piekny filmik.gratulacje dla kierowcy i operatora, troszke niebezpiecznie tak stawac na zewnetrznej zakretu przy wyjsciu, ale co si eni robi dla dobrego ujecia.

nizle zapierdalsz tym kaszlem. oby tak dalej. z takimi umiejetnosciami to posmigas w kjs.

pozdro i respect
  
 
wypasiony filmik!!!!!! gratulacje, ciezki zywot ma twoj maluszek bo niezle sie nim wkrecasz, jeszcze raz gratulacje i mam nadzieje ze cdn
kamerzysta tez zajebisty i w ogole filmik jest spoko zmontowany

DAWAJ JESZCZE!!!!!!!!
  
 
Cytat:
Po upalaniu widze juz ze zawias przod jest do totalnej poprawki, trzeba jednak dolozyc lage, resor troche podniesc i splanowac podkladki pod resorem. Gumy z przodu piszcza na wybojach przy jezdzie na wprost, niepokojace to dla mnie.

u mnie w poprzednim maluszku też się tak działo. resor sklepany na 13 cm /kto wymyślił to 13 cm?? mój malacz wygląda jakby miał seryjny resor do klepania kupiłem nowy resor fabryczny. od założenia nie siadł ani o 1 mm/ z dołożoną lagą. w obecnym efekt nie występuje (ten sam resor, te same podstawki), myślę, że po prostu koło będąc w powietrzu było zwalniane przez hamulec (hamulce tam po jakimś czasie same się blokowały lekko) i spadając na asfalt piszczały...
  
 
Dzieki za slowa uznania, bardzo sie ciesze ze filmik sie podobal. Byl krecony normalnym aparatem cyfrowym i dodatkowo o zmierzchu wiec efekty nienajlepsze. Staralem sie poprawic co sie dalo.

OBIECUJE ze to nie ostatni filmik, srednio takie upalanie urzadzam sobie 2x w tygodniu na tym poligonie (tam odbywa sie torunski kjs i zimowe minimaxy). Okolica super, ludzi nie ma, policja tez nie przyjedzie a na dodatek 200m dalej jest miejsce mojej pracy wiec jak wracam az zal nie wjechac i zrobic paru kolek Wlasnie mam zamiar wystartowac w jakims kjs'ie najblizszym jestem dosc wjezdzony moze cos uda sie namieszac. Najsmieszniejsze jest to ze silnik to praktycznie seria, jedyne co jest zrobione to sfazowany rozrzad (walek seria), glowica -2mm, wydech tekla i rurka w dolocie. Chyba dobry egzemplarz mi sie trafil silnika przebieg to 73 tys. km. Buda jednak cala do wymiany, juz mi sie nie chce latac tego. Ma ktos moze jakas na sprzedaz? biore od reki moga byc gole blachy byle w dobrym stanie, ew. do malowania.

Jak zrobie przedni zawias (wg wskazowek upalacza Widynka ) wracam na poligon wtedy juz za dnia i z 2 kamerami conajmniej Jeszcze raz wielkie dzieki za slowa uznania, bedzie wiecej obiecuje

uff ale sie rozpisalem . . .
  
 
Filmiki jest masakra!
Już myślałem że na boczek się "gibniesz" po tych dwóch kółkach . Super wymiatasz tym maluszkiem.
Tak jak myślałem, na tym poligonie wyprzedzać to się zbytnio nie da ale na czasówki, próby zręcznościowe i wszelkie singlowe szaleństwa jest super. Mam nadzieje że dla Kanta 2.0 tam nie będzie za ciasno i znajdzie się miejsce by zrekompensować moje poważne braki w technice . Następny spot toruński obowiązkowo tam i z Tobą!
  
 
filmik rzeczywiście świetny!!! co do zawiasu, to tylko napisałem ja jest u mnie - za wysoko... teraz, eby maluch nie usiadł całkowicie na dupie, to najlepiej byłoby zostawić seryjne sprężyny /ew. tylko ciut dziubnięte/
  
 
heh widze ze 2 kolka sie podobaja przed tym miejscem jest ciecie po trawie gdzie wjezdza sie samodem wszystko jest na luku gdzie przechodzisz z prawego w lewy a jak wpadasz tam 70-80kmh to robi sie ciekawie na poligonie kancik 2.0 jak najbardziej sobie poradzi, "mieszcza sie" astry gsi, i cosworthy to i kanciak da rade, jest to naprawde superowe miejsce na spocik mozna upalac do bolu nikomu nie przeszkadzajac, jakies 300m stamtad jest stacja benzynowa i tak samo daleko do Radia GRA w ktorym pracuje. Na spota mozesz na mnie liczyc jak najbardziej, a wlasnie znalazlem kolesia ktory chce bude sprzedac do boba w Osielsku, mialbys warunki zeby podjechac ja zobaczyc?

Do upalania potrzebny jeszcze tylko hydrauliczny rekaw, bilsteiny i otworzona linia kredytowa u oponiarzy

p.s. do Widynka, mam zamiar klepac na 16cm + laga + podkladki 1,5cm splanowane, myslisz ze w warunki powiedzmy dziurawo-kjs'owe tyle bedzie ok? pozdrawiam
  
 
co do lagi się nie wypowiadam - dużo jest przeciwników, a ja bez takiej nie jeździłem.. w Krakowie chyba nikt nie ma resora bez dodanej lagi a jakoś jeździmy. co do wysokości, to dla mnie to 13 cm to za dużo...podkładki mam splanowane ok 1cm, a prześwit między kołem a błotnikiem jest tak 2-3 palce /jestem osobą raczej szczupłą /
  
 
"wyprzedzac" na poligonie tez da rade...jest taki odcinek...szeroki...ja wiem...gdzies na 4-5 aut...dluuugi na ok...500m...tyle ze jest lekko pod gorke...i z lekkimi lukami...no ale wyprzedzac jak najbardziej mozna
ciagnie sie od wjazdu na poligon...przez prawie caly poligon...potem troszke sie zweza...gdzis na szerokosc 3 aut...ale to juz po tych 500m...
  
 
Nie no stary jestes niebity, przyznam chcial bym tak umieć jezdzic, maluszka niezle docierasz no najwazniejsze ze masz gdzie cwiczyc takie umiejetnosci. Czekam jak wszyscy na nastepna porcje filmikow i pozdrowionka
  
 
wiesz z zawieszeniem to jest bardzo różnie ja mam bardzo nisko posadzonego malca resor na 8 bądz 10 cm i warunki trakcyjne na kręciołkach bardzo dobre
zależy jakie zawieszenie komu podchodzi
  
 
Cytat:
2003-12-12 22:33:49, lukaszc pisze:
wiesz z zawieszeniem to jest bardzo różnie ja mam bardzo nisko posadzonego malca resor na 8 bądz 10 cm i warunki trakcyjne na kręciołkach bardzo dobre
zależy jakie zawieszenie komu podchodzi



No wlasnie, zauwaz na tym filmie jak przednie zawieszenie pracuje, jest to nie do przyjecia. Wysokosc wyglada tak ze po wlozeniu reki opuszkami palcow dotykam opony (seria 135/80/R12) a wierzchnia czesc dloni dotyka rantu blotnika. Wysokosc dla mnie jest ok, ale to jak sie to zachowuje to tragedia. Z tego co widze kola sie rozjezdzaja, jak wsiada 2-3 osoby nie da sie w ogole jezdzic, sa zalozone tylne amory na przod (gabriele), moze resor juz lezy na odbojnikach? przod mi tanczy i ucieka lewo prawo na prostej drodze do tego piszcza gumy (zbieznosc, drazki, zwrotnice, przekladnia - nowe i ustawione). chyba przez ten resor, musze dolozyc lage bo sie ugina jak stary dziad o lasce splanuje podkladki i go troche podniose zeby suma sumarum wyszlo na to co teraz jest (chociaz watpie cos w to). Oplaca sie inwestycja w nowy resor, ktory zaraz po wyjsciu ze sklepu poddaje sie "kuracji wzmacniajacej" ? z gory dzieki za info i sorki za upierdliwosc , ale to pozwoli mi uciac te sekundy ktore trace

w nowym tygodniu bedzie znow upalanie tym razem z innym zawiasem wiec jest na co czekac, film postaram sie zrobic jeszcze bardziej atrakcyjny
  
 
Cytat:
2003-12-12 19:03:08, widynek pisze:
co do lagi się nie wypowiadam - dużo jest przeciwników, a ja bez takiej nie jeździłem.. w Krakowie chyba nikt nie ma resora bez dodanej lagi a jakoś jeździmy. co do wysokości, to dla mnie to 13 cm to za dużo...podkładki mam splanowane ok 1cm, a prześwit między kołem a błotnikiem jest tak 2-3 palce /jestem osobą raczej szczupłą /


Przepraszam bardzo ja jeździłem na resorze z dołożonym piórem(ale się resor złamał) i znam kilka osób z Krakowa które tak mają, a od października zeszłego roku jeźdzę na moim zimowym resorze ale to już inna historia
  
 
Cytat:
Przepraszam bardzo ja jeździłem na resorze z dołożonym piórem(ale się resor złamał) i znam kilka osób z Krakowa które tak mają, a od października zeszłego roku jeźdzę na moim zimowym resorze ale to już inna historia

to właśnie napisałem "Gadzie" ja osobiście nie znam nikogo w Krakowie, kto na obecną chwilę jeździ na sklepanym resorze o seryjnej liczbie piór...
co do zakupu nowego resora - jakoś lubię mieć wszystko nowe, a poza tym kowal kazał mi przywieźć poprzedni resor i jak zobaczył, to powiedział, że lepiej będzie kupić nowy...