Zavoli czy VSI Prince ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chciłem założyć instalkę VSI Prince do Silnika 2.9 V6 24V ale w warsztacie namawiają mnie do instalacji Zavoli - dwie listwy po 4 wtryski Matrixa, mówiąc że jest tańsza i do mojego silnika (195KM) się nadaje i nie będzie różnicy pomiędzy nią a Princem.

Jak wypadają te instalacje w porównaniu do siebie?
Czy powinienem sie upierać przy instalacji VSI Prince?
  
 
niedługo będą na mojej stronce wykresy z prinsa montowane w bmw to się przekonasz ile ta instalacja daje nawet przyrostu mocy i momentu obrotowego. tylko ja mam możliwość jej programowania na hamowni obciązeniowej.
  
 
Jesli cena nie gra roli, to ja bym wchodzil w Prinsa.
Holenderski Prins ma mniejsze ogroniczenia niz Zavoli i powinien lepiej zachowywac sie w zimie. Wloski Zavoli nie lubi niskich temperatur.

pozdro
3
  
 
Cytat:
2004-04-07 09:53:00, 3 pisze:
Jesli cena nie gra roli, to ja bym wchodzil w Prinsa.



Różnica dla silnika V6 to 700zł - więc nie powala na kolana, szczególnie jeśli odnieść to do kosztu całej instalacji. Mam dylemat bo nie chcę niepotrzebnie przepłacać i z drugiej strony szukam najlepszej instalacji - fachowcy od Forda odradzają mi instalację strasząc że silnik mi padnie (jakaś końcówka mocy ?) jednak w moim strasznie klepią wtryski (koszt wymiany 6x700zł) do tego jeszcze dochodzą względy ekonomiczne (średnio 13l benzyny na 100km) zatem jestem zdecydowany na założenie instalacji gazowej, pozostaje pytanie jaka instalacja.
  
 
jeśli to nie jest tajemnica to jestem ciekaw ile śpiewaja za te instalacje. z własnego doświadczenia radzę wybrać prinsa.
  
 
Cytat:
2004-04-07 21:44:15, croma1 pisze:
jeśli to nie jest tajemnica to jestem ciekaw ile śpiewaja za te instalacje. z własnego doświadczenia radzę wybrać prinsa.



żadna tajemnica:

Zavoli 5600
Prince 6300

gwarancja na instalację na rok
jeśli butla walec - 100zł taniej

Chyba zdecyduję się na VSI Prince

300zł za tuning na hamowni to bardzo rozsądna cena, niewykluczone że skorzystam z oferty
  
 
NIe znam Zawoli ale mam zainstalowanego Prinsa w Saab 9000 LPT 170 KM i jest OK.
Teraz montuję do Musso 3.2 220 KM 6 cylindrów również Prinsa.
Cena 6300 to sporo, do 6-cylindrowego można zamontować już za 5600 i to w b.dobrym serwisie.
Ciekawe jest to co piszesz o hamowni ja chętnie bym skorzystał ze swoim Saabem, bo myślę że nie wykorzystuję w pełni jego mośliwości a tylko hamownia obciążeniowa może tu pomóc.
Co obejmuje 300 zł czy również programowanie instalacji.
Daj znać.
  
 
Cytat:
2004-04-08 12:46:01, mariusz_sz pisze:
Cena 6300 to sporo, do 6-cylindrowego można zamontować już za 5600 i to w b.dobrym serwisie.



Proszę podać adres tego warsztatu - nikt nie chce przepłacać a z takich postów wychodzi, że jesteśmy frajerzy bo przepłacamy!!

Sama informacja - można zamontować za 5600 w bdb serwisie jest bezużyteczna.
  
 
Nie ma sprawy ja montuję,
na ul. Zręby 1.
EM-GAZ
tel 614 48 34
www.auto-na-gaz.pl
To, że w wielu warsztatach mają nas za frajerów to fakt. Ceny takich istalacji to również 7000 zł.
Oczywiście zawsze jest ryzyko, że ten tańszy spaprze robotę i nie włozy wszystkich części ale droższy też nie znaczy lepszy.
Tą firmę gdzie montuję sprawdziłem w LTA Polonia, która jest dystrybutorem tych instalcaji w Polsce.
EM-GAZ była wymieniona wśród dwóch polecanych w Warszawie.

Napisz coś o tej hamowni
  
 
Jeszcze jedno jeżeli masz powyzej 190 koni to w zasadzie wybór instalacji się zawęża. Wśród polecanych do takich mocy nie znalazłem żadnej instalacji Zavoli.
Polecane są
SGI firmy Elpigaz,
Sequent firmy BRC ,
Mistral Autronic i Omegas firmy Landi Renzo
SIS (Sequential Injection System) firmy Tartarini
i właśnie VSI (Vapour Sequential Injection) firmy Prins
Autogassystemen B.V.

Zobacz na stronie www.godula.pl ,że właśnie 190 kM jest mocą graniczną.
W innych instalacjach przy mocach powyżej 190 KM należałoby założyć dodatkowy parownik (reduktor) co powoduje że koszt takiej instalacji rośnie do ceny Prinsa. Jeżeli ktoś instaluje 1 parownik to liczy na to, że nie zauważysz spadku mocy.

Reduktor stosowany w Prinsie jest przystosowany do mocy 400 kM.
Tą instalację montują do Audi A8 V8 4,2 litra 360 kM.

Głowna zaleta Prinsa to nowoczesne wtryskiwacze.


Napisz coś o tej hamowni.

  
 
Cytat:
2004-04-08 15:35:35, mariusz_sz pisze:
Nie ma sprawy ja montuję,
na ul. Zręby 1.

Napisz coś o tej hamowni



Co do mocy granicznej pozostałych instalacji (Zavoli) to w warsztacie mówili mi że jej mocą graniczną jest 200KM więc mój silnik jeszcze sie łapie, choć faktycznie jest na końcu widełek.

Co do warsztatu na Zaręby - przyznam że podjechałem tam raz w Sobotę, warsztat był zamknięty, ale zasugerowałem się wyglądem zewnętrznym (bo wyglada jak przydomowy garaż amatora i poza reklamą nic nie wzbudza zaufania) i sobie ich odpusciłem. Dam mu drugą szanse i zajadę tam za dnia, jak warsztat bedzie otwarty, pogadam może faktycznie to dobry kontakt, szczególnie ze mieszkam na Białołęce i mam do nich 500m.

Sugeruję się wyglądem bo nie chcę aby "mój" warsztat nagle zniknął, a takie warsztaty w ogródku często tak "znikają" Jak warsztat ma solidną lokalizację, kilka stanowisk, to jakoś bardziej budzi moje zaufanie - wiem że to żadna gwarancja, jednak w cos trzeba wierzyć.

Co do hamowni to odnosiłem sie do oferty jaka dostałem w wątku "Instalacja do 2.9 V6 24V" - chodzi o ten warsztat:

Dokładny adres:
EKO-CAR
ul. Przemysłowa 21
44-337 Jastrzębie Zdrój
tel. 032 4719 137

Użytkownik tego forum Croma1 prowadzi ten warsztat zakładajacy instalacje gazowe i ma specjalistyczną hamownię i to o nią mi chodziło.
  
 
Cytat:

Co do warsztatu na Zaręby - przyznam że podjechałem tam raz w Sobotę, warsztat był zamknięty, ale zasugerowałem się wyglądem zewnętrznym (bo wyglada jak przydomowy garaż amatora i poza reklamą nic nie wzbudza zaufania) i sobie ich odpusciłem. Dam mu drugą szanse i zajadę tam za dnia, jak warsztat bedzie otwarty, pogadam może faktycznie to dobry kontakt, szczególnie ze mieszkam na Białołęce i mam do nich 500m.

Sugeruję się wyglądem bo nie chcę aby "mój" warsztat nagle zniknął, a takie warsztaty w ogródku często tak "znikają" Jak warsztat ma solidną lokalizację, kilka stanowisk, to jakoś bardziej budzi moje zaufanie - wiem że to żadna gwarancja, jednak w cos trzeba wierzyć.



Wiem o co chodzi ja też na to uważam. Przyznam, że warsztatu nie widzialem. Namiar uzyskałem od użytkownika w internecie, zadzwoniłem, dowiedziałem się, że dużo montują, że są w tym samym miejscu od kilkunastu lat. Później zadzwoniłem do LTA Polonia, wszystko się potwierdziło.
Drugą polecaną firmą przez LTA Polonia jest SCS na ul. Laurowej tel. 811 11 73 lub 614 22 93 tam ta instalacja kosztuje 6000 zł.

Ja montuję w środę po świętach, więc możesz poczekać będę miał więcej informacji.
Pozdrawiam
  
 
witam.
dla informacji koszt programowania na hamowni prinsa to jest 300.00 zł . w tym jest samo programowanie z pomiarem końcowym mocy i momentu na benzynie i na gazie.
inne instalacje wtrysku gazu 100.00 drożej.
nie zawsze koszt zamontowania instalacji jest właściwą wykładnią jaką należy się kierować decydując się na zabudowę gazu w swoim aucie. najważniejsze to gwarancja właściwego serwisu, jakość wykonania , kompetencje montażysty, ubezpieczenia warsztatu od odpowiedzialnośći zawodowej za ewentualne szkody powstałe z winy warsztatu na samochodzie itd.
  
 
Idź do warsztatu i zapytaj o:

Cytat:
jakość wykonania , kompetencje montażysty, ubezpieczenia warsztatu od odpowiedzialnośći zawodowej za ewentualne szkody powstałe z winy warsztatu na samochodzie itd.



i albo usłyszysz solenne zapewnienia, ze u nas najlepiej na świecie, albo cię psami poszczują

W jaki sposób klient ma uzyskać te informacje? Szczególnie że w przypadku instalacji gazu czynność jest raczej jednorazowa i trudno bazowac na jakimś doświadczeniu - każda instalacja jest inna ...
  
 
jeśli wokół warsztatu kręcą się jacyś klienci to najlepiej popytać chociaż też można trafić na jakiegoś świra.
  
 
Ja odnosnie tego że nie ma Zavoli dla mocnych silnków, a w tym przypadku bodajże 190 KM.
Hmmm, ciekawe po co ta firma produkuje następujący reduktor: "REDUKTOR ELEKTRONIK SUPER GEXL DO 240 KM ZAVOLI" (patrz ZAVOLI Polska).

Produkują, zamieszczają w ofercie, a tego nie ma, no niesłychane rzeczy

Cytat:
mariusz_sz

Warszawa



Wysłany: 2004-04-08 15:49:08 Powiadom o tym poście #587279 ^

Jeszcze jedno jeżeli masz powyzej 190 koni to w zasadzie wybór instalacji się zawęża. Wśród polecanych do takich mocy nie znalazłem żadnej instalacji Zavoli.
Polecane są
SGI firmy Elpigaz,
Sequent firmy BRC ,
Mistral Autronic i Omegas firmy Landi Renzo
SIS (Sequential Injection System) firmy Tartarini
i właśnie VSI (Vapour Sequential Injection) firmy Prins
Autogassystemen B.V.

Zobacz na stronie www.godula.pl ,że właśnie 190 kM jest mocą graniczną.
W innych instalacjach przy mocach powyżej 190 KM należałoby założyć dodatkowy parownik (reduktor) co powoduje że koszt takiej instalacji rośnie do ceny Prinsa. Jeżeli ktoś instaluje 1 parownik to liczy na to, że nie zauważysz spadku mocy.




Pozdrawiam
Adrian
 
 
W czwartek zakładam Pinca do BMW 740 286 KM ,sam jestem ciekaw jakie beda osiagi
  
 
Killer, a gdzie i za ile?
  
 
tylko PRINS. zapraszam na moją stronkę to znajdziesz wydruki z hamowni po takiej przeróbce na PRINSIE . nie ma lepszej instalacji do BMW.
  
 
Można Zawoli ale wówczas jest to podwójny reduktor lub dwa reduktory a wówczas czena jest taka jak za Prinsa.



Cytat:
2004-05-28 01:37:48, adriano pisze:
Ja odnosnie tego że nie ma Zavoli dla mocnych silnków, a w tym przypadku bodajże 190 KM.
Hmmm, ciekawe po co ta firma produkuje następujący reduktor: "REDUKTOR ELEKTRONIK SUPER GEXL DO 240 KM ZAVOLI" (patrz ZAVOLI Polska).

Produkują, zamieszczają w ofercie, a tego nie ma, no niesłychane rzeczy

Cytat:
mariusz_sz

Warszawa



Wysłany: 2004-04-08 15:49:08 Powiadom o tym poście #587279 ^

Jeszcze jedno jeżeli masz powyzej 190 koni to w zasadzie wybór instalacji się zawęża. Wśród polecanych do takich mocy nie znalazłem żadnej instalacji Zavoli.
Polecane są
SGI firmy Elpigaz,
Sequent firmy BRC ,
Mistral Autronic i Omegas firmy Landi Renzo
SIS (Sequential Injection System) firmy Tartarini
i właśnie VSI (Vapour Sequential Injection) firmy Prins
Autogassystemen B.V.

Zobacz na stronie www.godula.pl ,że właśnie 190 kM jest mocą graniczną.
W innych instalacjach przy mocach powyżej 190 KM należałoby założyć dodatkowy parownik (reduktor) co powoduje że koszt takiej instalacji rośnie do ceny Prinsa. Jeżeli ktoś instaluje 1 parownik to liczy na to, że nie zauważysz spadku mocy.




Pozdrawiam
Adrian