MotoNews.pl
  

Luz lewarka?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich!
Od niedawna jestem właścicilem Espero 1,5 i powoli w nim zaczynam grzebać-pasek rozrządu, tarcze humulcowe. Myślałem sobie że już wszystko jest ok. a tu masz. Kolega zwraca mi uwage że lewarek zmiany biegów w moim espero ma zbyt duże luzy. Może ktoś miał podobny problem w swoim aucie?
Pozdrawiam.
  
 
Najpierw regeneracja wybieraka:

- wymiana tulejek palstikowo-gumowych
- widelec wybieraka + swożeń z zawleczką

O tym wszystkim poszukaj na forum (wyszukiwarka).

U mnie wsyzstkie te zabiegi przyniosły skutek (przestał brzęczeć wybierak, są mniejsze luzy, krecyzyjniej wchodzą biegi), ale leawrek nadal lekko buja się na boki (w pozycji na luzie).
U nasady naszego joya (nie mylić z członkiem ) jest podobno jakiś tam pierścień (nie mylić z bawolim okiem ) który się wyciera i powoduje luz, ale to niesprawdzona informacja.
Zacznij od wybieraka.
  
 
ja nie bawilem sie w tulejki, srelki etc...

zakupilem caly mechanizm za 120 zl... i teraz jest gr8!
  
 
No a przy zabawie w tulejki stówka poszłaby na piwo albo panienki jak wolisz
  
 
raczej na jeszcze cos innego... ale pssst... nie jestesmy w holandii
  
 
pytanie jaki luz i czy to utrudnia wybieranie biegow
Podobny problem zaobserwowalem w askonie a chwile pozniej w moim autku
przyczyna luzu i po czesci trudnosci z wybieraniem biegow byl bardzo banalny czpien laczacu mechanim ze skrzybia biegow
poprostu sie wyrabia ja zastapilem go sruba M8
  
 
Witam
Na początku dzięki za info., widzę że problem nie jest zbyt duży (kosztowny), jest pewien problem z wybieraniem biegów-mogło by być lepiej, szczególnie wsteczny nie najlepiej wchodzi, dwa razy coś nawet chrupnęło w skrzyni biegów.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-04-19 10:50:46, adaman pisze:
szczególnie wsteczny nie najlepiej wchodzi, dwa razy coś nawet chrupnęło w skrzyni biegów.



A tego takiego dingsa pod gałką podciągasz do góry?