Moje boje z 1,6 z Regaty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc,

W praniu wychodza rozne pierdolki z ktorymi trzeba sobie poradzic, w wyniku wczorajszych bojow okazalo sie ze:

1. Potrzebuje podstawke filtra oleju do 132 - z regaty wystaje szerzej niz prawa poducha i wychodzi w sumie w nadkolu...
Bez tego nie moge wlozyc silnika.

2. Potrzebuje mocowania alternatora - po lewej stronie nic nie ma (2 szpilki na dole wystaja jedynie), alternator w regacie byl nad filtrem oleju po prawej stronie.

3. Nie wiem ile dokladnie skrocic wal - mocowanie walu jest takie samo jak we fiacie (1,5ME), z przesuwka na wale... Czy 8cm to jest ta liczba ktorej szukam?

4. Mocowanie poduchy pod skrzynia - przy seryjnej skrzyni to jest takie "U" szerokie, w 132 wyglada na to ze powinno byc plaskie i z wezszym rozstawem 2 otworow mocujacych skrzynie... Pytanie czy te otwory musza byc na tej samej wysokosci co w skrzyni od 125p? Przerobic stare mocowanie czy lepiej znalezc oryginalne? Aha i czy poducha wypadnie w tym samym miejscu wzgledem podluznic czy jakos dalej (blizej tylu) wzgledem silnika?

Jesli ktos z Was ma takie klunkry - bede wdzieczny za odzew

PS. jeszcze brakuje mi rury od ukladu chlodzenia, tego kolanka ktore wychodzi z glowicy i wchodzi miedzy kolka walkow. I termostatu tez nie mam

[ wiadomość edytowana przez: baranek dnia 2004-04-19 15:42:32 ]
  
 
Ja posiadam sprawny, używany termostat Savara. Mogę za rozsądne pieniądze odsprzedać
  
 
Bylem na szrocie, kupilem obudowe termostatu z termostatem, podobno sprawny (jak w praktyce wyglada sie okaze ) - wiec na razie dzieki, ale odezwe sie gdyby cos nie gralo.
Kupilem jeszcze podstawke filtra oleju, kolanko od ukladu chlodzenia, jakies ciegna gazu i pierdolki...
Poduszke pod skrzynia przerobie seryjna, wal zawioze skrocic jak juz skrzynie wloze i wymierze...

Nadal szukam lap od alternatora ktorych na szrocie nie bylo