| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-04-18 15:51:39 a po co ją chcesz planowac 3 mm ze tak się zapytam?rozumiem ze to jest jakas wypasiona głowica? |
Kuner Raszyn / Wawa | 2004-04-18 15:52:21 3mm to w sam raz |
Hudy05 F&F Wolny Słuchacz :) Świętochłowice | 2004-04-18 15:59:26 czy wypasiona to niewiem |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-04-18 16:07:24 najpierw to zrob z czym innym,tzn.wypoleruj kanaly dolotowe,zgraj kolanka wydechu,zmien ewentualnie zawory na wieksze a potem dopiero planuj... |
Hudy05 F&F Wolny Słuchacz :) Świętochłowice | 2004-04-18 16:12:01 to jusz jest dawno zrobione |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-04-18 17:12:53 To za mało wiem z doswiadczenia.....
Miałem serie wałek a miałem 3 mm ale dawaj ja 2,6 - ideał..... baaa nawet mam gotowa głowice tak zjechana tyle ze trzeba od nowa zaspawac i zeobic otwory w głowicy pod kolanka ..... |
Hudy05 F&F Wolny Słuchacz :) Świętochłowice | 2004-04-18 17:29:48 a mam jesze pytanko a luzy jak ustawiac na serie czy ciasniej ?? |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-04-18 17:53:43 czesc jak spalnujesz glowice 3mm do serii walka to tloki splyna ci na pierwszych kilometrach po nagrzaniu a silnik tak bedzi edzwonil ze zaplon to bedziesz musial dac na -20 do serii walka to gora 1,5 mm a i tak czeka cie tankowanie 98 no chyba ze nie masz wcale komprecsi to planuj powodzenia |
Hudy05 F&F Wolny Słuchacz :) Świętochłowice | 2004-04-18 17:59:37 widze ze podzielone zdania kazdu cos innego wiem ze kazdy ma inne zdanie dlatego ja sie chyba zdecyduje na 2mm |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-04-18 18:18:26 luzy ustaw seryjne,przy mniejszych jednak jest szansa podparcia się tloka przy mocnym zagrzaniu sie silnika |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-04-18 18:31:43 Witam |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2004-04-18 18:34:51 dopasowanie kolanka powinno wyglądac tak ze jego wlot ma karb i jest szerszy od wylotu z glowicy... |
blokus PF126p Sieroszewice | 2004-04-18 19:39:03
W komorze spalania nie moze byc ostrych krawedzi (to co sie opiera na uszczelce musi byc ostre), a zwlaszcza prosta krawedz nad tlokiem trzeba ja zaokraglic na promien ok 3 mm, rozgrzane swiece tez moga byc przyczyna spalania stukowego dlatego niektorzy zakladaja F100. Ja mam 2,5mm (zaokraglona krawedz) zaplon na 13 st walek 385 i jeszcze spalania stukowego nie slyszalem ale mozliwe ze jeszcze sie nie zagrzal dostatecznie zobaczymy latem. Wczesniej mialem 1,5mm (bez zaokraglenia krawedzi), uszczelke miedziana i seryjny walek; na 13st zaplon stukal po przejechaniu 1 km, na 10 st rzadko stukal. |
Hudy05 F&F Wolny Słuchacz :) Świętochłowice | 2004-04-18 20:22:29 masz racje ale mi głownie chodzi ile mozna na serie wałek to ile bys mi polecił ??? |
ThomasTsT Opel Corsa Łódz | 2004-04-18 20:33:42 Ostatnio składałem klientowi taki silnik co miał seryjny wałek i głowice -3mm... i moim zdaniej jest to IDEALNE rozwiazanie... |
blokus PF126p Sieroszewice | 2004-04-18 20:34:22
www.szaya1.prv.pl U mnie przy 2,5 mm rowek w jednym miejscu byl widoczny. Dlaczego 2,5 mm ano dlatego ze gdybym musial wyrownywac glowice to mam jeszcze na to zapas. Co do spotykajacych sie zaworow z tlokami to znam przypadek glowica 4mm walek seria i sie nie spotykaly. Jak sprawdzic? nalozyc na tloki wartwe plasteliny przykrecic glowice przekrecic walem sciagnac glowice. Jak zrobic wybrania? Wziasc komplet starych zaworow potraktowac je szlifierka katowa wlozyc do glowicy bez sprezyn przykrecic do silnika i krecac zaworami zrobic wyzlobienia. |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-04-18 23:29:02 w takim razie po co ktos wymyslil szybkie walki /?????? moze one nic nie daja heheheheh najlepiej to splanowac 1cm zalozyc zamoiast swiec wtryskiwasze i zrobic diesla hahaha
[ wiadomość edytowana przez: parnel dnia 2004-04-18 23:31:11 ] |