Marek Trzemecki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Czy ma ktos kontakt z Markiem Trzemeckim.Potrzebuje do niego namiarow w sprawie klatki w jego FSO.
  
 
Ja mam do niego nr telefonu. Koles mieszka w Markach. Jego klatka opisana jest calkiem niezle w ksiazce: Sportowem modyfikacje samochodu". Nie wiem czy Marek jest aktualnie w kraju (pracuje w Anglii), ale postaram sie go namierzyc, jesli jest w Polsce. Ja potrzebuje od niego ksiazke homologacyjna do DFa. Jakich dokladnie informacji o tej klatce potrzebujesz?
  
 
mam ta ksiazke ale chce zeby pomogl mi taka sama zbudowac do poloneza,zrobilem licencje i zamierzam pobawic sie w rajdy PZM.A takze zeby mi doradzil jak przygotowac silnik.
  
 
Cytat:
2004-03-27 14:58:06, KiLeR pisze:
Ja potrzebuje od niego ksiazke homologacyjna do DFa.



Będziesz ją może kserował lub coś takiego. Bo ja też bym chciał.
  
 
Bede ja kserowal, skanowal, oprawial, wieszal na scianach...
Musze ja tylko zdobyc.

Pigal - nie wiem, czy Marek Ci zrobi klatke, ale mam czlowieka, ktory zrobi na 100%. Pamietasz rolke Maroszka na Agapicie w 2002?
  
 
Witam!
Panowie,ale kombinujecie!
Na F&F w dziale sport jest homologacja FSO w gr.A czyli popularnego "Bartosia".
Pozdrawiam
  
 
Mam ja wydrukowana, ale pare ksiazek homologacyjnych juz w zyciu ogladalem i byly grubsze, niz te 27 stron. Mam obawy, ze ta ksiazka na f&f jest niekompletna.
  
 
Tamta homologacja jest kompletna, mam orginał Fiata Monte-Carlo i ma tylko 7 stron.
Pozdrawiam
  
 
KILeR-w oplu astrze GSi?Pamietam.Nic z samochodu nie zopstalo tylko klatka.A kto mi zrobi klatke i pomoze zbudowac bolid do PZM?
  
 
No wlasnie... znam kolesia, ktory robil Maroszkowi klatke w tej astrze. Moge dac Ci namiary. Jakie dokladnie auto przygotowujesz? Jaki silnik? A, czy N? Chetnie bede swiadkiem przy budowie auta do PPZM. Jak bede w stanie, to pomoge.
  
 
Ok.To ja poprosze o te namiary.A co do samochodu, to mial to byc poczatkowo saxo vts, nawet zlecilem sprowadzenie takiego, ale przez 4 lata startow w roznego rodzaju imprezach nic nie daje mi wiekszej frajdy jak jazda tylnionapedowka, a polonez jest idealny.Prosta konstrukcja, tanie blachy i dosyc dobry silnik 2.0.
Niestety nie mam zadnego zaplecza pozwalajacego na budowe takiego bolidu (oprocz garazu) tak wiec licze na twoja pomoc KILeR jak rowniez i kolegow ze srodkowej Polski.jesli ktos jest w stanie za rozsadne pieniadze zlozyc mi silnik 2.0 na walkach swiatka,lekkim kole zamachowym i paru jeszcze drobnych rzeczach to pomoze pojawic sie kolejnemu polskiemu tylnionapedowemu samochodowi w pucharze PZM i wyscigach gorskich.
Ja ze gwarantuje radosc z ogladania jazdy cala szerokoscia drogi
  
 
Pogadam, popytam, mam troche znajomych, ktorzy robia silniki do rajdow. Czy inetersuje Cie wspolpraca z firmami, ktore przygotowuja auta do rajdow? Troche kasy to kosztuje, ale masz 100% profesjonalizm. Mam na przyklad kontakt z firma Adamant Engeenering (Saxo, ktorym Czwartosz jezdzil w PPZM i chyba Wysocki w RSMP), moge zdobyc kontakt do Piotrka Wypycha (jesli inetersujesz sie rajdami, to tego pana przedstawiac Ci nie musze )

Kontakt do kolesia od klatek: Paweł Trela (tez go powinienes kojarzyc jeszcze z wystepow w RSMP): 502 358 539
  
 
Ok wszystko pieknie ale Wypych z tego co mi wiadomo nie za wiele mial do czynienia z tymi silnikami od fiata, tak samo i inni panowie o ktorych mowisz.I jak sam sie orientujesz za taki profesjonalizm to naprawde sporo kosztuje.Ja natomiast potrzebuje silnika zrobioonego dobrze ale niezbyt wysilonego.Lepiej i taniej jest wolniej dojechac do mety, ale zawsze byc na niej niz walczyc z awariami.Tak wiec szukam kogos kto zlozylby mi taki silnik w oparciu o zalacznik J i mieszkalby gdzies w centrum.
  
 
Poszukam kogos kto ma do czynienia z takimi motorami (mam kilka pomyslow). Wypych moze faktycznie nie nadaje sie do takiego auta, ale Adamant czemu nie.
Co do ceny to nie jest z tym az tak zle. Kolesie maja na prawde dobre dojscia do czesci i cenowo wychodzi podobnie, jakbys sam robil.
  
 
jak ci cos wpadnie do glowy to daj znac,czekam.a teraz zostaje jeszcze problem z silnikiem,jesli ktos ma na zbyciu motor 2.0 najlepiej ze skrzynia i walem to czekam.Silnik oczywiscie do remontu.
  
 
w okolicach lublina były 3 kompletne zespoły napędowe, jeden silnik z cromy i jeden z argenty na wtrysku z rozwalonym kompem. najlepiej złapać za anonse i szukać gdzie sprzedają części ze 131,132 lub argenty
  
 
Witam!
Pigal, w Sędziszowie ma zakład niejaki Pan Wozowicz (jeśli nazwisko Ci coś mówi) i pewnie choćby z sentymentu by Ci pomógł.
Pozdrawiam
  
 
Super to juz jakis krok naprzod.A jeszcze jakby ktos mial kontakt do pana Wozowicza to bylbym wdzieczny.Niestety nie mam pojecia o budowie rajdowego auta ale mysle ze bedzie to calkiem niezla przygoda oczywiscie dzieki waszej pomocy.Tak wiec czekam na wskazowki i rady-milo bedzie wystartowac samochodem "zbudowanym" na podstawie rad kolegow fsoautoklub.pl
  
 
W wawce jest jeden koles, ktory moze dobrze zrobic silnik 2000. Moze kojarzysz pana Karczewskiego. Taka czerwono-granatowa atra w A7 jezdzaca w MP, zaloga Grabczewski/Karczewski...
  
 
wszystko ok, ale czy masz KILeR do niego jakis kontakt?Najpierw musze do niego zadzwonic,podjechac i wyjasnic co i jak.