Rozwaliłem zegary :( POMOCY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
mam dość poważny problem!
Probowałem ostatnio wymienić tarcze i podświetlenie zegarów w moim Espero, niestety moja zdolność w elektryce samochodowej spowodowała poważne spięcie wszystkich zegarów!!!!!
Po wizycie w autoryzowanym salonie dowiedziałem się, że dzięki moim zdolnościom manualnym muszę kupić nowe zegary!!!!!!!!!
Po tańszych kosztach nabyłem takowe na szrocie!
Jest tylko jeden minus (plus) nowe zegary mają o prawie 100tys mniej przebiegu!!!!
Co mam robić? Mój ubezpieczyciel co roku spisuje przebieg mojego samochodu! Jak mam się tłumaczyć?
Pomóżcie!!!!!
  
 
Może zmień ubezpieczyciela?
  
 
wiertareczka i przekrec zegary albo...na spotkanie z ubepieczycielem wsadz stare zegary haha ale o przekrecaniu zegarow do przodu to ja jeszcze nei slyszalem..a tak powaznie jeszcze to zrobilbym zdjecie na ktorym widac oba budziki i oba stany licznikow..i jakby co pokazal ubezpieczycielowi..przyszlemu nabywcy czy komu tam jeszcze..nie zawrcaj sobie tym glowy twoj samochod twoja sprawa...w tym wypadku najprosciej jest powiedziec prawde..
  
 
Tak sobie myślę... zleć montaż salonie du i weź na tą okoliczność zaświadczenie+ wpis do serwisówki. To ubezpieczyciel musi uznać. Tylko żeby napisali ile km miał licznik wyjęt a ile wkładany. Powinno starczyć.

Powodzenia
  
 
Cytat:
2005-04-18 14:58:13, qbaj pisze:
...w tym wypadku najprosciej jest powiedziec prawde..




Oczywiście wcześniejszy post w ramach rozluźnieniea (zaostrzenia) Atmosfery
  
 
No ja akurat byłem zmuszony rozbierać licznik bo stał w miejscu, nie ma najmniejszego problemu z podmienieniem mechanizmu licznika kilometrów.
Tom
  
 
ubiegles moja msl bil tylo jak kolega wykazal sie takim talentem ze spalil zegary (nie wiem jak to sie moglo stac) to hmm no moze lepiej nie ryzykowac
  
 
Podepnij silniczek elektryczny, rozbujaj do do 200 km/h i po 3 tygodniach będziesz miał właściwe wskazania... a tak wogóle to mógł się spsuć - powiedz to ubezpieczycielowi!!!