| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-04-11 16:18:26 u mnie dzieje sie tak samo, szczerze mowiac mnei to denerwuje, ale wypracowalem sobie na to sposob, poprostu wyciagam cieglo ssania co daje efekt zwiekszenia obrotow no i nie gasnie.... |
borys KOMBIca Konin | 2004-04-12 00:13:05 Wyjmij rurke ktora idzie od przedniej atrapy do obudowy filtra powietrza i gasniecie masz z glowy. A co do drugiej dolegliwosci to moze to byc uszkodzony (przy strzale gazu) przeplywomierz powietrza |
Piter20 (M) A3 WRC | 2004-04-12 09:55:38 Samael, jeśli działa Ci ssanie na gazie, to jakie masz spalanie? |
WilK Black Magic Prowansja | 2004-04-12 10:00:18
Według ECE, czy DIN? |
Piter20 (M) A3 WRC | 2004-04-12 10:04:28 Rzczywiste zmierzone |
WilK Black Magic Prowansja | 2004-04-12 10:12:54 Aha, to w takim przypadku chyba będzie niemierzalne |
Piter20 (M) A3 WRC | 2004-04-12 10:26:56 No trudno |
WilK Black Magic Prowansja | 2004-04-12 10:30:03
Coś jak u mnie po jeździe na obwodnicy Sycowa |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-04-12 10:42:21 Palil mi 15 litrow lpg na 100 ale mialem wyslizgane sprzeglo i tracilem gaz w wyniku tych poslizgow, po zmianie sprzegla jeszcze tego nie sprawdzilem.
a tak wogole to nie mam pojecia jak to dziala ze cieglo ssania benz zwieksza mi obroty? wydaje mi sie ze dziala jak dodatkowa przepustnica i daje wiecej powietrza.. |
Piter20 (M) A3 WRC | 2004-04-12 10:47:24 A działa Ci także na zimnym silniku? U mnie było tak, że jak ssanie działało, to palił z 18l. Teraz nie działa (skręciłem na parowniku), i... zobaczę ile spali |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2004-04-12 11:39:18 tego ssania uzywam wlasnie na zimym silniku, na cieplym zazwyczaj nie potrzeba, chociaz czasami jak przyhamuje na luzie przed stopem to potrafi silnik gasnie.
a co do dzialania ssania w DF 125p to nie jestem pewien czy na gazie zmniejsza doplyw powietrza, jestono jakies inne niz zwykle spotykane, tzn nie ma tych przepustnic zaslaniajacych gardziele, lecz jedna przepustnice cylindryczna ktora po otwarciu daje bezposrednio pod gaznik mieszanke powstala w wyniku zassnaia powietrza przez dysze powiterza oraz paliwa przez dysze rozruchowa, wiec jezeli paliwa nie ma w komorze plywakowej i otworzy sie przepustnice ssania to zasysane jest tylko powietrze tak to wyglada na przekrojach w ksiazce, a np w 126bis przy wlaczeniu ssania zamykaja sie te przeslony gardzieli i chyba dziala to tak ze wzrasta podcisnienie wewnatrz gaznika i wiecej paliwa zasysa z rozpylaczy nie wiem jak to dziala to sa tylko moje spostrzezenia i domysly |
WilK Black Magic Prowansja | 2004-04-12 12:02:23 Ale tą przepystnicą obrotową zwiększasz przepływ, a co za tym idzie podciśnienie. To skutkuje większym poborem LPG z reduktora. Sprawa podobna jak w gaźnikach równoprężnych. |
gondoljerzy galant 2,0 LPG / Alm ... Łomża | 2004-04-14 02:46:46 Z tym ssaniem to wszystko zależy od tego, w którym miejscu podawany jest gaz i jaki jest rodzaj ssania w gaźniku. Zazwyczaj mamy do czynienia z mikserem gazu na gaźniku i wtedy zaciągnięcie ssania zwiększa przepływ powietrza przez gaźnik i stąd wzrost obrotów silnika. Skład mieszanki nie zmienia się w istotny sposób, a jedynie zmienia się ilość.
Drastyczny przyrost zasysania gazu będzie możliwy tylko gdy gaz jest podawany rurką pod przepustnicę ssania w gaźniku. |
tarlaf fiat siena sopot | 2004-04-27 11:40:18 Wracając do problemu bladego:
Podajesz książkowe objawy zużytego filtra powietrza. Zresztą sam widzisz, że właśnie na powietrze wskazują wszystkie sugestie chłopaków. |