Narodowy test na prawo jazdy

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

czy ktoś może z ciekawości rozwiązywał na Onecie narodowy test na prawo jazdy ?

ja tak dla sprawdzenia pokusiłem się o sprawdzian
na 55 pytań 45 miałem poprawnych, sam nie wiem czy się cieszyć czy też nie

nie mniej na koniec wyświetlił mi się komunikat "Jesteś świadomym kierowcą" cokolwiek by to miało oznaczć chyba nie jest źle

a jak u Was ???

pozdrawiam
Sagittario

mi wyszło 47: świadomy kierowca

44 i również jestem świadomym kierowcą

hmmm nie bardzo wiem jak to sie stalo ale mam 49 tzn mistrz kierownicy

Hi hi też dostałem mistrza za 49. Jak jeździłem karetką dawno temu to lubiłem sobie poczytać kodeks drogowy, ale średnie wyniki w telewizorze mnie załamują. pzdr

zeczywiscie sredni wynik pokazuje to co widzi sie na codzien na drogach tez mnie to zalamalo troszke

Mi wyszło z "ręką na sercu" 43 dobre odp.
ja miałem egzamin teoretyczny na prawko w szkole (3 tygodnie temu) i musiałem zrobić 5 zestawów i wyszły mi 4 zestawy po zero błędów a jeden 1 błąd. Więc jestem na bierząco z przepisami Wy jesteście jeszcze bardziej przygotowani skoro powychodziły wam lepsze wyniki ......................
pozdrawiam

mje wyniki tez sa z reka na sercu mam nawet swiadka

Jako swiadomy kierowca zdobylem 48pkt

44 pkt!!! Jest OK

u mnie 46 lub 47 - nie pamiętam

u mnie 45.podobno jestem swiadomym kierowca...

rowniez 45 hehe

42 eee dupa tam

46 więc jest OK

ja 47, dARTi 51 więc jest lepszy do policji

47 pkt. biorąc pod uwagę bzdurność niektórych pytań - chyba nieźle.
Pozdr

EEE... bzdura na kolkach... 44pkt...

Sprawdzilem pozniej co zle... heh same bzdety...

- autobus w zatoczce - tak sie wpierdalaja najczesciej, ze o zwolnieniu nie ma mowy
- rowerzysta na zakrecie - o ile go widze wogle
- wyprzedzanie pod gorke na dwupasmowce - trza ciac prawym pasem bo na lewym zapierdala szybki inaczej
- zatrzymanie na zakazie - szerokosci hodnika nie podali... tabliczki dotyczy takze chodnika nie ma