MotoNews.pl
  

[126] problem z silnikiem - traci moc na wysokich obrotach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przejechalej juz prawie 3tysiace km po remacie i przez jakis okres czasu odczuwam brak mocy na wyzszych obrotach sprawdzalem cisnienie w cylindrach i jest po 12.5 na obu garach.moze ktos juz to przerabial i ma jakies doswiadczenie w tej sprawie.bo ja niebardzo wiem czym moze to byc zpowodowane.

[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2004-04-22 12:57:24 ]
[ powód edycji: REGULAMIN ]
  
 
Proponuje sprawdzić i przeregulowac zawory, zapłon ja bym od tego zaczynał!!
  
 
to juz mam za soba,wszystko ustawione pod okiem mechanika,ale do tego wszystkiego to dzisiaj dostalem baty od dwoch seryjnych kaszli a moj NIBY zrobiony jest pod walek kapa na calego pomurzcie!!!!
  
 
w dolnym zakresie jest naprawde bardzo mocny a dalej LIPA
  
 
pasowalo by sprawdzic czy sie nikt nie rąbnąl przy zakladaniu rozrządu.moze przestawil o jeden ząbek w ktorąs strone...
  
 
pan docent poochaty znowu mial racje dzieki za wskazowki rozrzad faktycznie byl przestawiony ale tak to jest jak oddajesz samochud do zrobienia komus nie ma jak samemu tylko nie zawsze jest na to czas taraz mam mala zulta rakietke roznica jest naprawde duza jeszcze raz dzieki
  
 
a do jakich obrotow ci ciagnal???

ja tez mam z tym problem (nie sadze zeby ojciec mogl skladajac rozrzad źle go ustawic - byl mechanikiem) no chyba ze to zmniejsza zuzycie paliwa....

mnie ciagnie so 4000 rpm a poźniej trza zmieniac bieg no max to 4500 a wiecej to juz sie naprawde nie oplaca mi ciagnac.....dol faktycznie calkiem mocny

do ilu wy na serii (seria walek i glowica) dociagacie
  
 
Mój silnik też jest jakiś taki dziwny. Ciągnie od 2000 tyś do około 5000 a potem zgon. Ciekaw jestem czemu tak. Dodam, że to sercem silniczke jest świątkowskie 385!!
  
 
a ja dodam ze mam walek starego typu jeszcze

ps. duza roznica jest nowy vs stary typ??
  
 
trudno mi okreslic do jakich obrotow ciagnol bo moj obrotek napewno zle pokazuje ale na trzecim bigu dochodzil do 75km/h a potem to katyn do 90 chyba z minute a V max to zaledwie 110km/h teraz ne ma porownania bo po jedynce to dwa trzeba odrazu bo obroty takie ze silnik chce sie rozleciec i tak jedynka prawie 40 km/h dwa 65km/h trzy 100 cztery jeszcze nie sprawdzone ale 125 juz bylo a z gorki to pewnie wiecej