Potrzebuje garazu do mega master tuningu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Juz wymyslilem schlodzenie kompresora , bede je chlodzil wykorzystujac spryskiwacze i wymyslilem jak juz odlaczyc wycieraczki aby nie chodzily i tera potrzebuje garazu aby rureczi zamatowac na intercoolerze kto pomoze
  
 
Moim zdaniem szkoda Twojej roboty. Przydatne przy dlugiej jezdzie pod obciazeniem gdzie powietrze sie potrafi nagrzac. Taka robota dla idei raczej. Zmierz temp w dolocie po przejechaniu 400m i przed zobaczysz roznice, a raczej nie zobaczysz Najlepiej sonda temperaturowa z multimetru.
  
 
warto, walne sobie czyms takim na intercooler przed starem schlodzi sie i puzniej jak juz wrzuce to trojke to zanim dojade do mety to sobie bede psikal, bo ta jazda na trojce trwa wieki i chce miec co robic, poprostu chce walczyc cala droge
  
 
Cytat:
2004-04-29 14:20:48, Pingu pisze:
warto, walne sobie czyms takim na intercooler przed starem schlodzi sie i puzniej jak juz wrzuce to trojke to zanim dojade do mety to sobie bede psikal, bo ta jazda na trojce trwa wieki i chce miec co robic, poprostu chce walczyc cala droge



hehehe, motyw psikania dla zabicia czasu, niewazne czy pomoze czy nie, ale najwazniejsze Adas zebys pozniej nie mowil ze nie zrobiles czegos co mogles, takze psikaj, psikaj az do samej mety .

P.S. Organizatorzy nic nie maja przeciwko rozlanej wody na plycie ? , zebys dyskwalifikacji Adas nie dostal za pozbywanie sie konkurencji .
  
 
dobrze prawi ten osobnik wyzej. za psikanie na starcie dostaniesz WKL .
  
 
mozna psikac na starcie ale tylko z takch systemow
  
 
Wiem, ze czyms pryskac nie mozna, jesli sie dowiadywales to ok.
Ps. za 2 dni zobaczymy
  
 
Skad to wytrzasnales? Ja muslalem ze OZ ze swoimi 600 konikami sie popisal a tu hmm, ile z tego przypada na nitro?
  
 
to jest bez nitro, podtlenek sluzy tylko w poczatkowej fazie do wytworzenia odpowiedniej energii spali zeby turbinke rozruszac.
  
 
skad to wyrzasnales? nie zauwazylem aby sie gdzies tym chwalil. Ojzu to jest masakra, warto jechac, dobrze ze ma kontrole trakcji i jak sie nie myle procedure startowa
  
 
TYtul tematu na streetracing nie zapowiadal tego co bylo pod spodem
  
 
Ja tam sie nie znam ale mysle że lanie wody ze spryskiwaczy niewiele pomoże. Jak bym chciał coś schłodzić to wziołbym butlę z CO2. reduktor od migomatu, zawór od instalacji gazowej i dmuchał dwutlenkiem aż do zamrożenie a nie schłodzenia, całośc uruchamiana jednum przyciskiem. Koszt - jak pogadasz z lo3ek to masz butlę i reduktor, wizyta u jakis gaziarzy i masz zawór i przewód koszta - max 200-300 zł. Jest i minus tego przedsięwzięcia - zwiękzy się waga autka ale max o 10 kg jak niewielką butle wsadzisz. Chłodzic możesz nie tylko turbine ale i olektor, filtr itp. Gdzies coś takiego widziałem ale nie wiem gdzie , moze sobie przypomne.


[ wiadomość edytowana przez: JACU626 dnia 2004-04-29 22:11:14 ]
  
 
No jak pingu z tym schładzaniem