| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
arabek Warszawa | 2004-04-15 22:02:25 Witam
Czy do standardowego tylnego mostu( rover ) wejda bebechy z mostu od truck'a ?? bo sam most nie bedzie pasowal ?? Pozdrawiam T. |
Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-04-16 21:30:29
Hmmm czy moc sie zwiększy ??? .... na pewno zmieni się ich prędkość obrotowa i moment obracający... ale żeby moc ???? a co do docierania to raczej sie sam dotrze (ew. zatrze bez oleju) |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-04-16 22:08:33 Eeeeem, to co w końcu pasuje i możnaby przełożyć? Wole zawczasu wybadać temat bo u mnie seria chyba nie wytrzyma więc rozglądam się za czymś mocniejszym (wytrzymalszym). Ten Truck jest lepszy pod tym względem czy różni się czymś innym?? |
Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-04-16 22:47:50
Hmmm w teori można przełożyć w praktyce nikt się raczej tego nie podejmie... (ustawianie kątów) A jeśli zakładasz że seria nie wytrzyma to może lepiej od razu dać most od 132 ?? wiem że przy zakładaniu do 125'ki nie ma specjalnie problemów. |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-04-17 01:24:37 Dla przypomnienia - Moc to iloczyn momentu obrotowego i prędkosci obrotowej. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
DPMR90 FSO 125p 1.5 ME Siemianowice Śląskie | 2004-04-17 09:22:03 Tylny most z Trucka ma inaczej mocowane resory - "leżą" na moście - a w standardzie są mocowane os spodu. Tak więc dupka Poldka czy DF'a pójdzie ostro do góry gdy wrzucimy most z Trucka.
Panowie! OLO ma rację! Jeżeli wskutek zmiany przełożenia mostu zwiększy się moment obrotowy na kołach i ich prędkość obrotowa / kątowa to w efekcie również moc na kołach pójdzie analogicznie w górę. |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-04-17 15:47:56 ej - moc sie nie zmienia! jeśli zmienimy przełożenie np na większe (czyli truckowski zamiast seryjnego) to tyle samo zwiększy sie moment o ile zmniejszy prędkosć obrotowa (mówimy o wyjsciu) na wejściu parametry nie ulegają zmianie - tak czy inaczej przenosimy TAKĄ SAMĄ MOC. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2004-04-17 16:33:32
A 132 nie ma czasem z tyłu sprężyn? Chyba że to nie problem A z tą dupą do góry przy resorach leżących na moście to może być całkiem niezły efekt wizualny |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-04-17 16:43:33 oczywiscie ze 132 ma inne mocowania i inne zawieszenie! NIE PASUJE BEZ PRZEROBEK ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2004-04-29 12:17:17 To jak to w końcu jest z tym przekładaniem wnętrzności z trucka do serii. Poza tym jak będzie się miała wytrzymałość przekładni głównej w stosunku do seryjnej. CZy jest ona jakoś wzmacniana.
Co do mostów z argenty to skoro tam trzeba przespawywać mocowanie to równie dobrze można przespawać mocowanie do mostu z Trucka. Robota ta sama praktycznie a chyba most od trucka jest mocniejszy od serii. |