Dlaczego C+ czasami nie chce zapalić?!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie. Już kilka razy zdarzyło mi się, że mój C+ 1.6 MPI nie chciał zapalić. Zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Połączenia wtyczek posprawdzałem, filtr paliwa wymieniony, świece nowe, słychac pracę pompki w zbiorniku paliwa...
Czy Wy nie mieliście takich problemów?
Dzięki za sugestie!
SN
  
 
Napisz lepiej czy rozrusznik kręci czy nie. Jak kreci to trzeba bedzie pogłówkować bo labo nie podaje paliwa, albo nie podaje iskry. Sprawdź czy iskre podaje wtedy gdy nie może odpalić i będzie mniej więcej wiadomo.
  
 
A propos filtra paliwa, SN61 - powiedz gdzie on sie znajduje, też mam C+ GSI i czytając mądrą literaturę nic nie znalazłem, zaglądanie pod maskę również nic nie dało.

Sorry, że zjechałem trochę z tematu, ale wyszukiwarka nie była w stanie mi pomóc, a zakładać nowego postu w takiej drobnej sprawie raczej nie wypada.
  
 
1.6 GLI ma pod autem zaraz przy zbiorniku, moze i GSI ma też tam. Zajrzyj pod któreś nadkole z tyłu i czy na tej częsci zbiornika która jest skierowana w strone przodu auta nie ma przypadkiem filtra, na 100% go powinno być widać jeśli wogóle tam się znajduje.
  
 
GSI ma przy baku filtr paliwa (znaczy dokladnie za bakiem a przed mostem)
  
 
Cytat:
2004-05-21 15:17:29, Skora pisze:
GSI ma przy baku filtr paliwa (znaczy dokladnie za bakiem a przed mostem)



Najgorsze miejsce jakie może być. Kupa błota i jak tu wymienić filtr żeby nie nawalić tego w przewody. Ja przeniosłem filtr nad bak i przedłużyłem gumowe przewody. Puszkę podczepiłem opaską zębatą do podłogi bagażnika-malutki otworek na opaskę.
  
 
Mój GSI jak do tej pory nie zapalił dwa razy: 1 jak mu paliwo zamarzło przy -15 ; 2 jak mu przed zimą nie wyczyściłem klem a aku ma już 5lat. Poza tymi dwoma przypadkami odpala ZAWSZE za pierwszym razem.
  
 
Mój GSI też odpala zawsze, a 1,6GLE od dwóch lat też nie miał przypadku nieodpalenia - ale ja się nie chwalę

Dzięki za informacje o filtrze.

[ wiadomość edytowana przez: wfo dnia 2004-05-21 21:21:49 ]
  
 
Pamiętam kiedyś miałem taki problem , z tego co pamiętam gdzieś pod filtrem powietrza , koło linki gazu powinna być wtyczka (kumpel mówił coś o silniku krokowym), przeczyścił docisnął i pali jak marzenie.
  
 
tak tylko ty masz GLI tak jak ja a wspomniana przez ciebie wtyczka to wtyczka od potenciometru przepusttnicy która znajduję się na przodzie pod filtrem, jeśli ta z boku to jest od wtrysku. Ale często jaja dzieją się przez tą od potenciometru przepustnicy i auto jak zapali to odrazu zgaśnie.