MotoNews.pl
  

GDZIE SZUKAĆ PRZYCZYNY ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć wszystkim! Powiedzcie gdzie szukać przyczyny. Mama H. Pony GT 95 r. 1,5 16 V DOHC 106 KM silnik typ G4FKS. Dzieje się tak/benzyna/: gdy autko spadnie na wolne obroty i wciskam gaz, najpierw delikatnie szarpnie/jakby się dusił/, a później pędzi jak trzeba. Dzieje sie tak głównie pod większym obciążeniem silnika, np niższy zakres obrotów tak do 2000, wyższy bieg. Powyżej 2 tyś nie ma takiego problemy. Na postoju też się to dzieje - wolne obroty 800, ja na gaz i najpierw jakby go dusiło, a później dopiero prawidłowa reakcja. Gdy obroty nie zdążą spaść poniżej 2000 nie ma problemu z przyśpieszaniem i tym szarpaniem. Na gazie jest jeszcze gorzej, czasem sobie porządnie strzeli. Czy miał ktoś taki problem, dajcie znać!!! A może wiecie gdzie szukać przyczyny, informuję, że nie zapala mi się CHECK. Pozdrawiam!!!

Dzięki wielkie za wszystkie podpowiedzi, powiedzcie tylko jak sprawdzic tą cewkę, a własciwie dwie cewki, bo tyle ich mam. Założone bezpośrednio na świece na 2 i 4 garze. Pozdrawiam wszystkich!

[ wiadomość edytowana przez: slawekb1 dnia 2006-03-13 20:33:08 ]
  
 
Świece i przewody do wymiany, i będzie po problemie.
  
 
Wymień świece na nowe i powinno mu pomóc. Założ NGK BKR )
  
 
Jak pracuje rano? Pozdejmuj kolejno przewody WN, to zobaczysz czy to świece ,podstaw inną cewkę ,może za słaba iskra? Przy tych strzałach nie uszkodziło Ci kolektora? A tak na marginesie to tytuł bardzo precyzyjny.
  
 
Witam!!!!
Objawy jakie tu opisujesz są prawie identyczne jak w Accencie mojego kumpla (wcześniej był mój pościk o wysokim poziomie oleju) też silnik mu szalał,nie mógł złapać odpowiednich obrotów,
jakby się dusił, a później pędzi jak trzeba.Poszła mu cewka-
a ciekawostka jest taka że mechanik wstawił mu od Lantry,tylko mocowanie zmmienił na to od Accenta.
Pozdrawiam
Mariusz
  
 
Ja również ,opisywałem podobny przypadek w moim Scoupe {szukaj w moich postach] ,gdzie po różnych cudownych diagnozach "mechaników", okazała się być popsuta cewka zapłonowa.
  
 
Ludzie ale po co kombinacje ze zdejmowaniem przewodów i podmianami cewki. Objaw ewidentnie wskazuje że przewody mają przebicia lub świece są zasyfiałe. Jak śnieży wam obraz w telewizorze diagnozę zaczynaćie od telefonu do elektrowni czy od sprawdzenia anteny???
PS
Jedź w nocy gdzieś w nieoświetlone miejsce, podnieś maskę na pracującym silniku i zobacz w ilu miejscach z przewodów WN przeskakują iskry. Jak w więcej niż jednym to to będzie powodowało takie objawy.
  
 
U mojego kumpla przewody i świece też były OK i jednak cewka poleciała.Jeżeli możesz od kogoś podmieniać na chwilkę to sprawdzaj po kolei.
Pozdrawiam
  
 
Wczoraj mialem to samo ... a sprawa byla prosta. Wykrecilem sobie swiece i byly przysyfiale troszke. Szczotkla druciana w reke i jazda P Problem minal POZDRAWIAM!!!!!!!


Tak samo mozliwe ze to beda te przewody. Poprzednik dobprze opisal jak to sprawdzic.