| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2003-09-26 23:45:59 putin chodzi ci o kolanka w głowicy ??????
|
Putin Kraków | 2003-09-27 00:02:44 yup |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2003-09-27 00:10:30 Nic trudnego.
Już ci to na priv wytłumaczylem. Rób sam i na zlot.... |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-09-27 07:25:30 Może Czuczu nie na priv tylko daj tutaj posta, bo potem znowu będzie pytanie!!! i znowu nikt nie będzie wiedzieć..pozdro |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2003-09-27 08:37:53 wystarczy przegwintować otwór na większy i po sprawie |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2003-09-27 09:21:58 Lukaszc to samo mu napisałem.
A problem w tym ze putin nie ma garazu . Wiec pokazcie klase i z wiertarką i gwintownikiem do noego żeby auto jeździło |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2003-09-27 10:28:50 własnie problem tkwi w tym że nie mam gwintownika |
Putin Kraków | 2003-09-28 00:22:50
wyplulo gorna od strony klapy. jak to zrobic? z tego rozumiem ze nagwintowac wkrecic m10 a potem to m10 nawierci i nagwintowac na m8? podobno nie ma problemu z rozwierceniem kolanek? |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2003-09-28 00:30:06 Nieeee wkrec srube wieksza !!!!!
Nic w niej nie wierc. Po prostu zamontuj na wieksza srube !!!! |
blokus PF126p Sieroszewice | 2003-09-28 00:35:02
Mi ta sama wyplulo. Kupilem srube twardosc 8.8 gwint M10 dosc dluga dalem do tokarza zeby czesc jej przegwintowal na M8. gwintownikiem M10 potraktowalem otwor w glowicy, przycialem na odpowiednia dlugosc szpilke i wkrecileem na jakis klej. Nalepiej odrazu oszpilkowac glowice. Wszystko bez wyciagania silnika bez odkrecania belki, nie pamietam ale chyba sprezyne tylko wykrecilem. Robia tez inny patent rozwiercaja na M12 robia centralnie gwint na M8 i wkrecaja szplike (do kupienia w sklepie) |
her_us 126p Jelenia Góra | 2003-09-29 20:29:45 A ja ma to na poksylinie zlozone i nie narzekam |
Putin Kraków | 2003-09-30 14:37:42
i tak tez myslałem zrobic! ale u mnie sruba wchodzi ze zbyt duzym luzem(wszystko trzymalo by sie tylko na kleju) a u Ciebie jak bylo her_us |
Rutkus F&F Sympatyk Sierra Śrem | 2003-09-30 16:57:21 Proponuje jednak przegwintować na M10 jak masz kase to skocz do jakiegoś slusarza tokarza i on zrobi za małą kase, przynajmniej u mnie tak jest. Niewiem jakie u was ceny. Na samym kleju napewno długo niepociągnie a już na jakimś zwykłym napewno jakaś odporność na temperature musi być tam jest najcieplej z całego silnika(oprócz komory spalania) |
metus F&F Wolny Słuchacz :) fiat500f wrocław | 2003-09-30 17:47:33 panowie, panowie...
to sa wszystko domowe sposoby, trzeba kupic zestaw naprawczy i naprawic zerwany gwint |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-05-06 15:38:49 odswiezam temat, jaki klej do gwintow? jest jakis specjalny klej do alu wysokotemperaturowy? chce wkleic szpile (gwinty ok sa) i niech sie to zapiecze w pizdu tam... ktos moze podac przyklad takiego kleju? |
macpaw F&F Sympatyk Samurai Kraków | 2004-05-06 16:37:01
Ja użyłem kleju PRIME LOK type 245 BLUE. to jest taka mała tubka a w srodku jest takie niebieske cuś co sie wyciska na koniec gwintu i wkręca, tylko wszystko trzeba idelanie odtłuscić bo bez tego niechce trzymać |
Olo1 Citroen zx Bytom | 2004-05-06 16:51:30 Wiatam , mi tez zerwalo niedawno sruby , bo jakis osiol{poprzedni wlasciciel} jak mu sie gwint w kolektorze zerwala to zamiast zrobic to z glowa to poprostu przegwalcil otwory dluszymi srubami . a ja przegwintowalem na M10 ale x 2,5 a niby ma byc x 1,25 bo podobno taki jest gwint do samochodow stosowany. po nagwintowaniu takim gwintownikiem otworow , przewiercilem malutkim wiertlem dłowke sruby w poprzek i porobilwm ze stalowego drutu cos ala zawleczki , a zrobilem to wszystko po to bo srubki mimo , ze byly mocno przykrecone to mialy tendencje do odkrecania . Ale to tylko przez moja niewiedze bo zastosowalem wszystkie gwintowniki , a mialem nie robic gwintownikiem NR3 . Bez tego gwintownika jest gwint ciasny. |