| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-12-22 01:15:03 co cu duzo gadac wszysko musi byc seryjne obrobione lub nieseryjne trzymajce wymiary seryjnych ,stopien sprezania dowolny walek rorzadu dowolny ale gaznik seria klatka kubel pasy zapinki obowiazkowo gasnica minimum 2kg koniecznie boczki i tapicerka na drzwiach nie moze byc zadnych siatexow itp to tak z grubsza |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-12-22 01:18:22 to ja tez chce!!!!!!!!!!!! parnel@autograf.pl[addsig] |
macpaw F&F Sympatyk Samurai Kraków | 2004-12-22 18:53:21 baranek88@poczta.fm a ja tego tyle czasu szukałem... Z góry dzięki |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2004-12-22 19:07:07 pat@sti.net.pl ;] |
Kuner Raszyn / Wawa | 2004-12-22 19:12:37 Podeślij mi kuner@o2.pl a ja to wrzuce na serwer i kazdy sobie sciagnie |
eLMo126 SC Radom | 2004-12-22 19:16:00
... wlasnie mialem to zaproponowac |
Kuner Raszyn / Wawa | 2004-12-22 20:11:54 |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2004-12-29 16:42:34 z tego co tu czytam wynika ze spokojenie moglbym oprotestowac caly rajdowy swiatek maluchow |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2004-12-29 17:24:01 Mam pytanie sa rysunki rózne.
Jezeli cos jest inne niz pokazane ma inny wymiar itp to juz nie spełnia hmologacji ???? Bo to jest fl a co z elegantem ?? |
Mardziel 126p Koszalin | 2004-12-30 23:38:21 mam takie pytanie: Jak to jest z mozliwoscia przerobek malca w kjs zeby byl zgodny z klasa 1 (czyli do 652), jakie sa metody sprawdzenia tej zgodnosci?? np pojemnosc, bo przecierz nawet ksiazkowa norma błędu w szlifie panewek wału w połączeniu z 3 szlifem cylindrow moze dac poj. 680 a wszystko na seryjnych czesciach i zdognie z fabrycznym marginesem bledu
Czy za takie cos moga zdyskwalifikowac w KJS prosze o odp |
layer Fiat CCS Tychy | 2004-12-31 06:45:10 Jeśli chodzi o KJSy, to żeby jeździć w klasie 1 praktycznie wystarczy żeby blok był taki sam jak w silniku maluchowskim 600/650. Nikt Ci raczej nie będzie "rozbierał" auta. |
Mardziel 126p Koszalin | 2005-01-01 16:51:57 no tak ale ja bym chcial legalnie sie przygotowac |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-01-02 00:45:48
z tego co wiem to możesz robić co Ci się żywnie podoba pod warunkiem, że auto nadal będzie mogło przejść przegląd i, że pojemność pojazdu nie przekroczy maksymalnej poj w klasie [ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2005-01-02 00:46:57 ] |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2005-01-02 01:59:48 Myślałem ze auto do mistrzostw polski szykujesz, a tu o KJSy chodzi. Rób co tylko ci się podoba, tam i tak tylko gasnice i światła sprawdzają Nie bój nic, nikt cię nie oprotestuje ani auta po zawodach rozbierać nie beda |
mazooor VW Golf MK III Gti Warszawa | 2005-01-20 22:52:18 Witam serdecznie. Apropos modyfikacji na kjs - kumpel w zeszlym tygodniu na kjs'ie (I Zimowy Rajd Mazowiecki) zostal zdyskwalifikowany za wydech (zaloga Małecki/Rapczyński 126p 650, 3-ci czas), ze wzgledu na zbyt glosny wydech (107dB). Sprawdzaja jednak i takie rzeczy-proponuje uwazac.
Inna sprawa - poprosze ten skan rowniez dla siebie (jesli mozna) mazooor@neostrada.pl Zapraszam na forum Klub Tuning Polska www.ktp.pl www.ktp.pl/forum Jeszcze Jedno-mam film z klasy 0-903ccm z I Zimowego Rajdu Mazowieckiego, wiec jesli ktos chce-to moge udostepnic, jest duzy (ponad 400MB), wiec zainteresowanych prosze o kontakt mailowy. [ wiadomość edytowana przez: mazooor dnia 2005-01-20 23:02:38 ] |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-01-21 09:33:38 kuner dawał linka do tego nadal działa |
Gonzo_BB nibylandia | 2006-02-13 20:52:54 Wiem, że odkopuje niezłęgo kotleta Ale mugłby mi ktoś przesłąc, zamieścić tą specyfikacje gr. A dla 126p stare linki już nie działają więc.... pomużcie w potrzebie |