DO WSZYSTKICH

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WŁAŚNIE PRÓBUJE WYCIAGNAC Z MOJEGO ESPERAKA 110KM
JEST TO 1.5 NIE PYTAJCIE JAK BO JESZCZE SAM NIE WIEM CO ZROBIC ALE JAK SADZICIE JAKIE WTEDY BEDZIE PRZYSPIESZENIE 9.5 0-100? NAPEWNO ZAŁOZE CHIP ALE NIE ZA 1250 TYLKO 800ZŁ PODNOSI MOC O 10% I PRZESTAWIE KOMPUTER ZAŁOZE STRUMIENNICE PRZECZYSZCZE KOLEKTORZAŁOZE SPORTOWY FILTR I MOZE OBROBIE KOLEKTOR SSACY ILE TOA OBROBKA SSACEGO MOZE KOSZTOWAC
PS.WLASNIE KUPILEM ZDERZAKI OD JEDRASIKA MOZE ZROBIE SKORE I PARE INNYCH BEDZIE FAJNY JAK GO SKACZE TO WYSLE FOTKI
BIALE 1.5 16V(NIEDŁUGO BARDZO SZYBKIE I ZTUMINGPWANE STILISTYCZNIE)
 
 
Zrobienie kolektora u Chojnackiego to conajmniej 500 zł.
Przy 110 koniach miałbyś około 10 sekund do 100 km/h.
Życzę powodzenia, jak wsadzisz z 10 tyśięcy i pomyślisz przy tym to masz szanse na sukces podobny do MaćkaGT i jego wyniku pracy czyli auta...
  
 
maxymalnie dam 2000zl
 
 
To co najwyżej, zrób Gt u Chojnackiego i kolektor, a w własnym zakresie przyśpiesz zapłon i ustaw selektor oktanowy. To powinno dać około 105 koni i spory moment...
To będzie najzdrowsze dla twojego silnika...
  
 
Witam

GT u chojnackiego wyjdzie 30000 (silnik 16 zaworowy, dwa walki).
Ja mam okolo 110 koni i ponizej 10.30 zejsc nie potrafie...

Pozdr
Jadzwin
  
 
Racja on ma 16v, ale ma za to krótszą skrzynię, więc z taką mocą i mniejszą masą od nas miałby 10 sekund...
  
 
w 1.5 nie przyspiesza sie zaplonu..byla o tym dyskusja na forum swego czasu a co do mocy 110km (pewnie zaraz ktos madrzejszy uzupelni moja wypowiedz) ale sama moc nic nie gwarantue po za max speed.. przeciez o przyspieszeniu przede wszystkim decyduje wysokosc momentu a zwlaszcza jego rozlozenie w calym przedzialem obrotow..wiec podnoszeniem mocy bym sie az tak nie podniecal i szczerze mowiac sam mam 1.5 i uwazam ze ladowanie pieniedzy w tuning tego silnika to watpliwy interes wszystkie przerobki sa drozsze niz do 8V jak bym mial 2tys do wydania jak kolega i chcial je wydac na ten samochod to bym poprawil zawieszenie i hamulce i tyle..na wiecej nie starczy..a jak chcesz sie scigac to za 15tys kup sobie mocno przechodzona honde crx i po klopocie..wybaczcie fani tuningu moj pragmatyzm.. to jest saochod do wygodne przemieszczania sie po prostu..tylko tyle i az tyle
  
 
Zdaje sie ze ja kiedys pisalem o tym, by nie przyspieszac zaplonu ale w koncu postanowilem sprobowac. W 1.5 tez czuc wyraznie efekty tego zabiegu a ze jednak troche strachu po ostrzezeniach Chojnackiego i innych fachowcow pozostalo to przyspieszylem tylko troszke jednak na tyle duzo by sprawialo mi radosc.

Faktycznie, za 2kzl nie ma co sie zabierac za inne rzeczy niz zawieszenie, hamulce, opony, czy cos w podobie.

Silniki 1.8 i 2.0 sa spartolonie (w koncu to tylko Opel) wiec tam juz za niewielkie pieniadze mozna oczekiwac sporej poprawy.
  
 
Ptaszyna nie opel tylko Holden a to spora roznica ))))
Ale fakt faktem rozmawialem z ludzmi ktorzy takie silniki tuninguja i Twierdza oni iz istnieje w nich duzy potencjal fabryczncyh poprawek ))))))
140-150 koni nie jest nie do otrzymania i trzeba na to wydac okolo 3500 PLN w mniej znanej firmie tuninggowej i pewnie okolo 5000 w chms (mowie o silniku 2.0, GT, walki Schrocka + mod chipa na licencji V-Tech). No i musowo odchudzenie kola zamoachowego ))
A ja mam jeszcze jeden plan ale nie wiem czy uda sie go wykonac a mianowice kompresor od Mercedesa E200.
Jest to wspaniala konstrukcja firmy Eaton, nie wymaga smarowania olejem z silnika (!!) i widzialem na sieci aplikacje do roznych silnikow i sa wyjatkowo proste. Podpina sie toto przez pasek klinowy do silnika (mozna to umocowac w dowolnej pozycji) ma to wbudowany zawor upustowy no i to co wychodzi do dolotu.
W silnniku 2.0 powinno dac to okolo 40 koni (doladowanie okolo 0.4-0.5 bara). Przy stopniu sprezania 8.8:1 to nie powinno zaszkodzic silnikowi (na pewno mniej niz podnoszenie obrotow )). No oczywiscie trzeba do tego dolozyc komputer sterujacy (1200-2000 PLN). Najwieksza zaleta jest prostota "wszczepu" oraz brak turbodziury. Dmucha to juz od 1500 obrotow a przyrost cisnienia doladowania jest liniowy.
Jedyna wada to wysoka cena nowego jednak bede poszukiwal jakiegos Mesia na szrocie w Niemczech i jakby sie udalo tanio wyrwac kompresor to ta przerobka jest istnie genialna....
Inne wyjscie to kompresory firmy PowerDyne ale ich cena za nowy zaczyna sie od 1800 USD !!!!!!

Pozdr
Jadzwin
  
 
Co racja to racja, najważniejsze jest zawieszenie i hamulce...
  
 
NA FORUM NEXI WYCIAGAKA NIBY 110KM ZOBACZCIE POST 1.516V NA TAMTYM FORUM
 
 
A adres tego forum...???
Bo jest ich chyba kila, co nie ???
  
 
Oj nie płacz tu masz adres:

NEXIA FORUM - wątek właściwy
  
 
Tak wyciągają piepszeniem głupot...
Jak ja lubie gadanie od rzeczy...
  
 
dobre dobre troche sie posmialem hehe to moze ja mam hmm 120 km ? bo mam pare naklejek i polakierowana glowice, a to przeciez tez cos musi dawac
  
 
hahaha ale jazda - przegladając to forum trafiłem na ich stronke......a potem do galerii.....a w galerii.....znalazłem.......swoją noge

miałem białe spodenki na Cargo a Łukasz palił kapcia......
i tak to się skończyło - na fotce nie wiele widać bo były robione kamerą....
  
 
a na tym zdjeci widać moje espero ......
  
 
Ale ich forum jest chyba fajniejsze od naszego,
U nas ta szarosc po prostu przygniata, a na tamtym forum jest niebiesko i animacje tez sa......
  
 
Cytat:
2002-11-11 10:48:21, MNTSZ pisze:
Ale ich forum jest chyba fajniejsze od naszego,
U nas ta szarosc po prostu przygniata, a na tamtym forum jest niebiesko i animacje tez sa......




Ale też męczy wzrok, chociaż zgadzam się nasze jest troche za szare, ale jest przynajmniej czytelne.

[ wiadomość edytowana przez: Zoltar dnia 2002-11-11 20:31:50 ]
  
 
Forum jest dużo ładniejsze i szybsze.....co najmniej na moim kompie..........

Moderatorze........pora na zmianeeee
ps sam chciałeś