| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
dominikr Miłośnik FSO Espero 1.5 16V, Ład ... Rawa Mazowiecka | 2005-10-08 10:49:46 Od połowy sierpnia robimy z bratem remont blacharski jego Borewicza. Prace przebiegają powoli ze względu na brak czasu. Obecnie naprawiony jest fragment podłuznicy z przodu (widoczny na zdjęciach), wymieniony jest też lewy próg oraz "wyłatany" dolny fragment lewego tylniego błotnika. Przednie błotniki wymieniane są na nowe (stare nie były tragiczne, ale trzeba by w nich wycinać fragment za kołem). Została do zrobienia prawa strona (wymiana progu, oraz połatanie dołu lewego tylnego błotnika i "kieszeni", która jest za tym błotnikiem.
Tu jest kilka fotek sprzed miesiąca. Na dwóch ostatnich zdjęciach jest WFM-ka 150-ka, którą brat odrestaurował 3 lata temu. Na razie z powodu braku własnej cyfrówki nie mogę niestety robić częściej zdjęć z remontu. |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2005-10-08 11:18:35 ależ piękna wfm-ka |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2005-10-08 11:40:14 Hehe, mielismy kiedys borka w dokladnie takim kolorze |
Chrostek Miłośnik FSO BMW e34 525i/ FSO Wa ... Łomża | 2005-10-08 13:18:46 no jak na golasa przystało-goły czemu większość C'klas są zielone u mnie w Łomży jezdzą dwa w identycznym kolorze |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-10-08 14:13:12 Patrzenie na te fotki poprawiło mi nastrój - to moje auto nie jest jakoś jednak strasznie pordzewiałe. ![]() |
hetman Miłośnik FSO Warszawa | 2005-10-08 19:51:33
Ja tez mam w tym kolorze!! Fajny samochod! Gratuluje!! |
JACU626 Miłośnik FSO BIAŁY CZARNY SREBRNY ... TSA - RTA | 2005-10-08 21:16:38 Hmm pierwszego poldka tez miałem w tym kolorze rocznik 1981 |
jacekes Miłośnik FSO 125p Poznań | 2005-10-08 21:54:14 Mój fiat też był tego koloru . |
cendra Miłośnik FSO Volvo, 125p, Syrena Ciechanów/W-wa | 2005-10-09 14:16:38 ładny borek sie szykuje |
vazyl Miłośnik FSO Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2005-10-09 14:32:39 Ja za to jestem pod dużym wrażeniem "urządzenia remontowego", czyli tej przechylni. Oj jak takie cuś ułatwiło by mi życie. |
goldrs Miłośnik FSO PN w roznych wersjac ... Warszawa | 2005-10-09 14:59:34 A mnie sie golasy nie podobaja , dlatego kozystajac z remontu dozbroiłbym go dopełnej wersji. Ale w całosci gratulacje za warsztat oraz profesjonalnie przeprowadzony remont. |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2005-10-09 19:12:11
Przecież to barbarzyństwo
|
PAGAN Wwa | 2005-10-09 19:15:23 uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! goldrs, blagam, nie kupuj sobie nigdy c klasy! |
goldrs Miłośnik FSO PN w roznych wersjac ... Warszawa | 2005-10-09 19:36:34
moge Cie uspokoic nigdy jej nie kupie. Ale co Wy w niej widzicie , znak bidy bo fabryka nie miała czesci na pełną wersje ? |
Mikry Miłośnik FSO 3xRWD, FWD, valve free Łódź | 2005-10-09 19:46:05
Lekkość, czystość formy, godną najlepszych projektów włoskich stylistów z połowy lat 70-tych
No i przede wszystkim dzięki płytkim zderzakom (tak jak we włoskich prototypach) patrząc z profilu nie widać tej ciężkiej (w amerykańskim stylu) duuupy |
goldrs Miłośnik FSO PN w roznych wersjac ... Warszawa | 2005-10-09 20:04:35
Dla mnie Polonez był w swoim czasie Mercedesem Wschodu. Nie słyszałem aby zubazali Mercedesy, i z tego punktu widzenia Polonez powinien byc tylko bogatszy. Co do ocen lekkosci to mam inne zdanie, brak listew bocznych powoduje optyczna ciezkosc wzmacnia poczucie masywnosci. A czy podobały sie one gdy mieli ludzie wybór , to powiem że nie . W eksporcie wewnetrznym nie miały wcale wziecia. Proponowano je tylko przedpłatowiczą, którzy nie mieli i tak wyboru to brali co dali. Widziałem wiele juz C ,. przerobionych wczesniej na pełna wersje, no ale teraz widze że maja swoich zwolenników i dobrze . |
hetman Miłośnik FSO Warszawa | 2005-10-09 21:14:30
Popieram! |
dominikr Miłośnik FSO Espero 1.5 16V, Ład ... Rawa Mazowiecka | 2005-10-10 08:23:00 GDA napisał:
Co prawda nasz remont nie jest tak rozległy jak remont Karoliny (auto nie jest w całości piaskowane, nie będzie też w całości malowane - tylko nowe elementy i wstawki), ale jak skończymy remont (prawdopodobnie listopad, albo grudzien) to postaramy się zrobić opis remontu. Wogóle auto będzie użytkowane na co dzień, brat studiuje na Politechnice Radomskiej i auto służy mu do jazdy z domu do akademika oraz do jazdy po Radomiu. Większośc czasu auto będzie stało pod chmurką i w związku z tym musi zostać dobrze zabezpieczone antykorozyjnie. Czas pokaże na jak długo jakość naszych prac jest wystarczająca, aby uchronić auto przed korozją podczas codziennej eksploatacji. Przed remontem samochód nie wyglądał tragicznie fotka i pewnie łatając dziury w progach włóknem szklanym dałoby się jeszcze z rok pojeździć, ale remont i tak trzeba było zrobić. |