 DENWER Klubowy Weteran Škoda Octavia III mazowieckie | Lokalizacja odgłosów np. pukania jest niewdzięcznym zajęciem ze wzgledu na to, że odgłosy lubią się przenosić gdyż auto w wiekszości jest zbudowane z metalu.
Diagnozowanie wszelkich luzów powinno nastepować w dwojaki sposób tzn. pod obciążeniem układu zawieszenia jak i jego odciążeniu - lewarowanie itp.
Charakterystyczne pukanie może być objawem zużycia samych końcówek drążków kierowniczych. Ciekawostką w przypadku końcówek oryginalnych jest to, że pukają one właśnie na nierównosciach nawet jak są nowe nie mając luzów w sobie. Taka konstukcja.
Pukać również mogą łożyska McPhersona.
Co do samych drążków kierowniczych to ich luzy na wyjściu maglownicy wyszły by przy zwykłym sprawdzaniu luzów przez pokręcanie kołem kierownicy.
Natomiast w przypadku samej maglownicy przy luzie na listwie i w miejscu podparcia zebatki pływał byś po drodze na nierównościach- koła by się same chcały prowadzić.
Przy przekładni ze wspomaganiem luz na listwie redukowany jest przez ciśnienie ze wspomagania, natomiast jest możliwa regulacja luzu podparcia zębatki i od tego należało by zacząć z tym że z pomocą mechanika w podobny sposów próba jak z końcówkami drążka trzymając rękę przy zębatce i pokręcając kierownicą . Miejsce tej zębatki wygląda jak przedłużenie kolumny kierowniczej w maglownicy, ale podejście do regulacji jest makabryczne bo od dołu.
Zakładająz z góry, że remontowane przednie zawieszenie dobrze Ci złożyli do kupy.
|