MotoNews.pl
8 Półoś tył z ABS-em - zmieniamy łożyska czy całą piastę? (48387/0) - NT
  

Półoś tył z ABS-em - zmieniamy łożyska czy całą piastę?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No właśnie. Przeczesałem forum i ktoś coś wspomniał o konieczności wymiany całej piasty na tylniej osi gdy ma się ABS.

Przymierzam się do wymiany łożysk przód i tył. W katalogu, ani serwisówce nic nie jest wspomniane o jakichś wyjątkach. Podane są numery kat. łożysk i już. Szukałem też w sklepach internetowych i nie natknąłem się na komplet piasty dla ABS-u.

Dlaczego tył ma być wyjątkowy, a przód ma mieć wymienne łożyska?

Fajne są zestawy naprawcze firmy CX :
CX011 - przód 2 x 50 PLN = 100 PLN
CX008 - tył 2 x 25 PLN = 50 PLN

czyli koszty znośne, ale jak ktoś pisał o 500PLn za całą piastę, to ja wymiękam.

Może ktoś wie o co tu chodzi i jaki numer katalogowy ma taka piasta dla ABS-u.




  
 
Nic mi o tym nie wiadomo! Ale mam inny bajer z tylnymi łozyskami, mianowicie odkąd mam espero dokrecałem łozyska tylnych kól 3 razy (mniej wiecej co 20-25tys.km) nie wiem jakim cudem łozyska robia sie tak luzne. Nakretka nie ma prawa sie odkrecic bo ma zawleczke a jednak są luzy, łozyska nie chuczą ani nic smar tylko wymieniłem i jezdze dalej, dzisiaj dokrecałem ponownie(nakretke o jeden "ząbek") Dlaczego sie tak robi?? Wycierają sie cy cuś??
  
 
Naprawdę nikt nie wymieniał łożysk tylnich w autkach z ABS-em
  
 
Ja nie mam ABS-u!