Dystanse do accenta

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM, ZAŁOŻYŁEM DO ACCENTA FELGI OD COUPE, 195/50/15. LATA JAK SZALONY ALE MAM PROBLEM. CZASAMI PRZY POKONYWANIU OSTRYCH ZAKRĘTÓW, OPONY Z TYŁU PRZYCIERAJĄ WEWNĘTRZNĄ STRONĄ O TEN DRĄŻEK STABILIZATORA - CHYBA TAK SIĘ TO NAZYWA (jest pod amorkiem). SKĄD MOŻNA WYRWAĆ DYSTANSE, A MOŻE JEST JAKIEŚ INNE ROZWIĄZANIE? PROSZĘ O POMOC!!!!! SZKODA MI MOICH NOWIUTKICH OPONEK
  
 
http://www.zastec.pl/sklep/sfiltry.php3?rprod=16%2F20%2F30%2F3&idrodzaj=17&psiln=4%2F5%2F6+sruby+na+ko%B3o&marka=Wszystkie&model=przelotowe+%2B+sruby+lub+szpilki+%2F+przykr%EAcane&x=36&y=6 mają zapewne do twojego autka. tylko jeżeli założysz dystanse to koła mogą zacząc obcierać o błotniki
  
 
Hmmm. ja miałem podobny problem..
tylko, że jak założyłem felgi z oponami 195/50/15 to przy ostrych zakrętach i na "hopkach" oponki ocierały mi o ranty nadkola (a nie o drążek stabilizatora)..
Dużo kombinowałem a dopiero najprostszy sposób pomógł - gumy wkręcane na sprężyny.. Po dwie gumy na jedną sprężynę na tylnej osi.. i teraz auto nie dosyć, że utwardzone to mam spokój ze zgrzytaniem blachy o opony...
Więc doradzam sprawdzenie, czy na pewno chodzi o drążek stabilizatora..bo jeśli założysz dystanse, to możesz wpaść z deszczu po rynnę i zacznie ci ocierać o nadkole....
pozdrawiam
  
 
Tez mam felgi od coupe, ale jak juz to obcieraly o ranty blotnikow.
Przy 215 tez obcieraly o ranty a nigdy o drazek, sprawdz to sobie, trzeba po prostu wyklepac blotniki, zagiac ranty do srodka albo utwardzic tył. jak wsadzisz dystanse to pogorszysz sprawe,
bardzop ladne te felgi sa, przynajmniej mi sie podabaja i super sie na nich smiga.
  
 
No..
Ładne to są....
Trzymają się drogi też super...
Są tylko 2 minusy :
1/ trochę wieksze spalanie ( do przełknięcia )
2/ trochę spadek osiągów (już trudniejsze do przełknięcia)


ale za to jaki wygląd ))))
  
 
niestety to nie błotnik sprawdzałem 100 razy, napisy po wewnętrznej stronie kapcia już znikły. Chyba wrócę do rozmiaru 155/80/13
  
 
Najpierw sprawdz ET. Porownaj ET z Coupetowskich felg to zalecen producenta przy ACC. Moim zdaniem po prostu ET sa rozne. A w tej sytuacji sorry ale Fele do sprzedazy
  
 
u mnie ET jest inne niż zalecane i jest spoko all
  
 
Speed zalezy o ile jest inne. Przy duzych roznicach ET taka fela moze sie blokowac w czasie jazdy (niedawno sie dowiedzialem od specjalisty od ALU)
  
 
35-38 i nic się nie blokuje