Witam, opisuje moj problem juz w kilku miejscach lecz nikt nie potrafi mi pomoc, licze ze tutaj znajdzie sie ktos, kto sie na tym zna i umie mi doradzic co i jak.
Problem przedstawia sie tak:
Chodzi o Lagune z 99 roku z plastkiowym kolektorem dolotowym wyposazona w instalacje LandiRenzo sekwencyjna, niestety juz po gwarancji zakaladana u autoryzowanego [cenzura] przedstawiciela w Katowicach. Od poczatku byly problemy, po zamontowaniu i wycieczce nad morze po 100 km trzeba bylo juz jechac na benzynie bo instalacja cala sie spascila, ale to bylo i chodzi mi o obecne problemy:
Samochod ma problem z niskimi obrotami, nikiedy potrafia byc na normalnym poziomie ok. 800, nie raz 1100 ale przewaznie raz na 15 minut przy zatrzymaniu lub wcisnieciu sprzegla samochod gasnie, jesli juz nie gesnia to trzyma obroty ok. 2000, tak jakby sie zawieszal po potrafi miec 2000 przez 5 sekund i spasc na 1000. Pozatym obroty na wolnych plywaja czesto w zakresie 400 - 1200. Obecnie samochod jest serwisowany w autoryzowanym przedstawicielu tych instalacji na slask, firmie w Mikolowie, poniewaz firma z Katowic (ktora montowala instalacje) odsylala ciagle z kwitkiem do mechanika twierdzac ze to problem z silnikiem (samochod caly czas serwisowany i Renault Zieba). W koncu zrezygonowali twierdzac ze oni nie wiedza i trzeba jechac do Mikolowa do przedstawicielstwa. Samochod byl tam juz ze 5 razy, robiono mape pod niego i caly czas jest problem z wolnymi obrotami, dzisiaj tez bylem, ale na chwilke bo nie mialem czasu, zmienil w mapie spalanie na wolnych obrotach ale nic nie dalo, w pt w tamtym tygodniu spedzilem tam 3 godziny ustawiajac przez laptop samochod na trasie i takze nic to nie dalo
Wymieniono juz mase czesci, przelozono wtryski gazu nizej (bo te [cenzura] z K-ic za wysoko zamontowali) i dalej nic to nie daje
Auto po wymianie swiec (probowane kilka roznych), sondy lambda (posiada 2 przed i za tlumikiem), filtorow, silnika krokowego (2 raz), sprawdzona przepustnica i innego typu rzeczy. Samochod na benzynie chodzi jak zloto, ale na gazie nie umie poradzic sobie z tymi obrotami
Silnik to 1600 16v przebieg 120 tys. km.
Wiem ze uzytkownik Croma1(chyba) robi przy tych instalacjach, zastanawialem sie czy jechac do niego (do Jastrzebia) ale to tez nie za dobrze jak 3 mechanikow przy 1 aucie grzebie :/ lecz widze ze nawet sam szef z Mikolowa juz sam nie wie co ma zrobic w tym samochodzie.
MAM NADZIEJE ZE MI POMOZECIE bo naprwade ten samochod juz mnie wykancza. Tyle kasy poszlo w to ze nie chce kolejnych kosztow pakowac w niego
