SWAP 127 mk1

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hej

kumpel bedzie w najblizszym czasie kupowal autko
zastanawia sie nad trzema opcjami
1. mercedes 123 coupe 280
2. ford capri
3. fiat 127

nie pytam sie ktore byloby najlepsza opcja bo oczywiscie wiem co mu doradzicie
ale chodzi mi o to co da sie wlozyc do 127 mk1
nie intereswalem sie za bardzo tym tematem a w archiwum tego nie znalalem
wiem ze do mk1 wkladaja 1300 na gaźniku i jakos to pomyka
a co powiedzie o jakims silniku z doładowaniem
zmiesci sie tam jakas rzedowka z uno turbo

ps. jak mieliscie stycznosc z czymkolwiek w tym temacie to napiszcie (osiagi, awaryjnosci itp kazdego z silnikow 1050, 1116, 1300.......)
mozecie napisac krotkie za i przeciw 127?? bo chlop sie nie moze zdecydowac

pozdrowki
  
 
hmm, dziwna alternatywa.. spory rozrzut cenowy, beczka coupe w db stanie kosztuje po 8 - 10 tyś PLN a 127 ciut mniej
pewnie we mnie zaraz ktoś zaczne rzucać mięsem ale brał bym W123, bez chwili namysłu..
nie bić prosze
  
 
heheh chodzi o to ze 127 mocno podrobiona i wyremontowana

ps. beczka coupe to 15 kpln
czasy kiedy po 8-10 chodzila juz minely
mowimy oczywiscie o stanie idealnym

edit: sorry mille mowiles o stanie db

[ wiadomość edytowana przez: nazik dnia 2004-05-20 00:19:29 ]
  
 
mialem F127 z silnikiem 1300,byl to mk2 ale silnik byl zamontowany od mk3,75HP,polecam95na 2biegu,przy 60 na 2 jak wyprostowalem noge kola sie krecily(bez sprzegla)900 tez mialem fajnie sie jezdzilo maly tuning...hehe..127 to naprawe dobre auto na swap,mala masa jak dojdzie mocny silnik....
  
 
Coz!
Ja w swoim 127 mam silnik z Zastavy i planuje we wakacje wlozyc silniczek, ze 128 Sport Copupe.

Przyznam szczerze,ze roboty przy przekladce silnika jest ogromnie duzo i zmiana ta powoduje ogromna roznice w zachowaniu sie samochodu na drodze.


Ale za to osiagi rekompensuja znacznie trud poniesiony podczas przekladki.

Sprawa jest o tyle skomplikowana,ze silnik razem ze skrzynia (oryginal z 903 nie pasue) wchodzi w zasadzie na styk a nawet lekko osciera o drazek stabilizatora.

Co do awaryjnosci. Moj silnik ma w tej chwili okolo 150 tys, przy 100 tys wymiana uszczelki pod glowica, nie dawno simeringi, i to wszystko.

Inna sprawa jesli chodzi o ekonoime, jednak silnik 903 pod tym wzgledem jest nei do pobicia. Dobrze wyregulowany (bez pogorszenai osiagow) pali na trasie w okolicach 5,2-5,4 na miescie zdazy mu sie przy ostrym bucie okolo 6,5.

Silnik z Zastavy na trsie w okolicach 7 na miescie i mocnym gaznie w moim przupadku nawet 15

Wiec roznica jest!
To tyle z mojej strony!
  
 
Nazik do tego co pisalem Ci na priva mozna dorzucic jeszcze jeden dobry silnik do 127, mianowicie naped z lancii y10 turbo... jest to poczciwy 1050 na gazniku tyle ze uturbiony, 85 konikow i 122 Nm w serii napewno uskrzydli 700 kilowego 127 juz nie mowie o modach tego silnika , poza tym silnik ten do 127 wchodzi bez przerabiania mocowan{w mk2 i mk3 majacych seryjnie 1050 lub 1300} a w mk1 bez problemu tez da sie go posadzic, skrzynka 5, same plusy... no moze poza dostepnoscia takiego silnika.... nawet u Hansa dosc ciezko taki wyhaczyc, u nas nie widzialem jeszcze.....
  
 
Silnik 1050,1300 roznil sie mocowaniem od 903,mial mocowanie przy skrzyni biegow pod kolem zapasowym(mniejwiecej) a 903 mial na gorze.Najlepiej niech kupi mk1(903) silnik jest tak mocowany jak w 128,ritmo zastawkach itp.
  
 
To i ja sie podlacze zeby nie tworzyc nowego watku...Mam mozliwosc zanabycia silnika od Hondy CBR 900.....pamietam,ze pare lat temu ten silnik byl popularny dosc wsrod maluchowcow na SWAPa...Czy sa dostepne w sieci jakies materialy na temat SWAPow silnikow motocyklowych do samochodow???
z gory dzieki za wszelkie odpowiedzi!!!!!
pozdro
el_

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
co do swapa w mk1 to ja uwazam ze silnik powinien byc lekki zeby nie bylo takich problemow jak pisze satiz. Dlatego z mocnych rzeczy to optimum wydaje mi sie 1,2 MPI z punto, tylko ze koledzy z CC/SC robia nam tu silna konkurencje i ceny sa wysokie.
Do tego pomapa paliwa i inne problemy. No ale osiagi powinny byc lepsze niz 1,3 75 koni a mozliwosci tego silnika przekraczaja 100 KM...

Zeby bylo smieszniej to ja swapuje 903 na... 899

  
 
to co sadzicie o silnikach z uno turbo?
na stronie 127.friko.pl jest 127t co to ma za silnik?
  
 
Silniki te sa duze i ciezkie, poza tym kupic tez nie jest latwo i to tanio. Mozna wlozyc i bedzie fajne auto do wyscigow na prostej Ten 127t ma silnik z ritmo 1500 + turbina.
  
 
A np DOHC z ritmo?? 1.6 98KM albo z Abartha
  
 
silnik dohc byl u mnie pod maska w 127 przymierzany ale nie bylo juz miejsca na skrzynie biegow, niestety, no moze gdyby przerobic 5 na 4 biegowa to by sie dalo albo przerabiac podluznice, ale dohc to zly wybor, glownie przez mase i gabaryty, silniki sohc typu 128 138 146 czyli ritmo uno wchodza ladnie ze skrzynia 4, waza jednak troszke wiecej niz silniki typu "fire" i to wlasnie te ostatnie sa moim zdaniem najlepsze do swapowania w 127, albo oldschoolowa rzezba z 1050-1300 ze 127... z tego tez da sie odpowiednio 110 i 130 konikow zrobic, a najmocniejszy{podobno} gaznikowy 127 w Niemczech na 157 z 1300.
  
 
CAPRI.
Super zloty mają klubowicze Capri .
Mnogosc czesci i nieskonczone mozliwosci ......
Każdy silnik prawie od forda wsadzają łacznie z 5,7 !!!!
  
 
Cytat:
2004-05-20 00:15:18, mille pisze:
hmm, dziwna alternatywa.. spory rozrzut cenowy, beczka coupe w db stanie kosztuje po 8 - 10 tyś PLN a 127 ciut mniej
pewnie we mnie zaraz ktoś zaczne rzucać mięsem ale brał bym W123, bez chwili namysłu..
nie bić prosze



ja tyz bym bral COUPE, zawsze mi sie podobalo to autko !!!

Pozdrawiam