Silnik za 28000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zapraszam na stronę - tam szczegóły

Jak sądzicie - ile może mieć KM ?
  
 
No ja spokojnie daję mu 60km!! Chodzi mi o trwałe 60 km
  
 
Cytat:
2004-05-23 20:34:40, simon_pg pisze:
No ja spokojnie daję mu 60km!! Chodzi mi o trwałe 60 km



Jest plan - trzeba wysłać @ guru polskiego tuningu komercyjnego : Chojnackiemu, Światkowi, Grabowskiej i zobaczymy co oni powiedzą
  
 
Cytat:
2004-05-23 20:22:07, Porthos pisze:
Jak sądzicie - ile może mieć KM ?


taki komplet - 900-tka na Weberze - oferowana w Belgii miała 82KM i podobno na seryjnej skrzyni w okolicach 6sek do 100kmh
  
 
Cytat:
2004-05-23 21:02:58, schwepes pisze:
Cytat:
2004-05-23 20:22:07, Porthos pisze:
Jak sądzicie - ile może mieć KM ?


taki komplet - 900-tka na Weberze - oferowana w Belgii miała 82KM i podobno na seryjnej skrzyni w okolicach 6sek do 100kmh



Na seryjnej...ale chyba nie z seryjnymi przełożeniami ?
Chociaż ....hm
Jezeli buda ważyła 500kg ...
  
 
Wszystko fajnie, tylko ze jak z trwaloscia tego cuda
i ciekawe ile by to palilo
  
 
pewno tyle co polonez
  
 
Cytat:
2004-05-23 21:07:54, CarvMachine pisze:
Wszystko fajnie, tylko ze jak z trwaloscia tego cuda
i ciekawe ile by to palilo



A kogo interesuje spalanie jak ma taki silnik
  
 
Krzemowy co Ty gadasz? Przecież po to się przerabia żeby mniej paliło i długo jeździło, no nie?
  
 
Cytat:
2004-05-23 21:48:55, Mruk pisze:
Krzemowy co Ty gadasz? Przecież po to się przerabia żeby mniej paliło i długo jeździło, no nie?



Tak Nie wiedziałem Widzicie jak to jest jak się elektronik bierze za dłubanie w silnikach
  
 
Cytat:
2004-05-23 21:48:55, Mruk pisze:
Krzemowy co Ty gadasz? Przecież po to się przerabia żeby mniej paliło i długo jeździło, no nie?



What

To co napisałeś to economy tuning - mniej popularna gałęź tuningu.

Moja dewiza : szybciej, twardziej...
  
 
heh.. jak ktoś ma 28 tysięcy na sam silnik do malucha, to raczej spalanie go nie obchodzi

bo to tak jakby ktoś kupował np. Lamborghini Diablo i przerabiał go na gaz, bo dużo pali
jak się ma tyle kasy żeby sobie na to pozwolić, to spalanie chyba nie jest taką ważną sprawą
  
 
A jaki mniej-wiecej bylby koszt wykonania podobnego silnika w Polsce? Mam tu na mysli modyfikacje absolutnie wszystkiego, ale na standardowym bloku 650. Mozna albo zamowic calosc u ktoregos z tunerow, albo samemu po kolei zdobywac czesci i rzezbic te bardziej nietypowe...
  
 
A mówią, że pieniądze szczęścia nie dają...
  
 
heh, dobry pomysł
tylko w polskich realiach wygląda to trochę inaczej (np u mnie tak):
pompa paliwa elektryczna Pierburg - 50 zł , zaślepka w miejsce pompy - stara podstawka z dwoma wkręconymi śrubami - koszt można powiedzieć zero. więc już jestem bliżej o jakieś 400 zł do silniczka do tego jeszcze koło zamachowe - kolejne 1000 zł mniej. uszczelka pod miskę - kolejne kilka zł, "tradycyjny" Pachoń zamiast tego nanni - kolejny 1000, chłodnica- samą chłodnicę sprzedałem ostatnio za 50 zł, węże to jakoś 12 zł/metr. i tak możnaby szukać oszczędnośći.
  
 
Cytat:
2004-05-24 12:33:48, widynek pisze:
heh, dobry pomysł
tylko w polskich realiach wygląda to trochę inaczej (np u mnie tak):
pompa paliwa elektryczna Pierburg - 50 zł , zaślepka w miejsce pompy - stara podstawka z dwoma wkręconymi śrubami - koszt można powiedzieć zero. więc już jestem bliżej o jakieś 400 zł do silniczka do tego jeszcze koło zamachowe - kolejne 1000 zł mniej. uszczelka pod miskę - kolejne kilka zł, "tradycyjny" Pachoń zamiast tego nanni - kolejny 1000, chłodnica- samą chłodnicę sprzedałem ostatnio za 50 zł, węże to jakoś 12 zł/metr. i tak możnaby szukać oszczędnośći.




niezły pomysł - zrobię silnik za 28000 zł (wersja PL)
  
 
Cytat:
heh, dobry pomysł
tylko w polskich realiach wygląda to trochę inaczej (np u mnie tak):
pompa paliwa elektryczna Pierburg - 50 zł , zaślepka w miejsce pompy - stara podstawka z dwoma wkręconymi śrubami - koszt można powiedzieć zero. więc już jestem bliżej o jakieś 400 zł do silniczka do tego jeszcze koło zamachowe - kolejne 1000 zł mniej. uszczelka pod miskę - kolejne kilka zł, "tradycyjny" Pachoń zamiast tego nanni - kolejny 1000, chłodnica- samą chłodnicę sprzedałem ostatnio za 50 zł, węże to jakoś 12 zł/metr. i tak możnaby szukać oszczędnośći.




widynek, wez jeszcze pod uwage ze koszta wytworzenia tych wszystkich podzespolow jest duzo nizszy niz cena sprzedarzy. podejrzewam ze taki silnik w rzeczywistosci kosztowalby 2800 tyle tylko ze od producenta do klienta jest jeszcze wielu ludzi ktorzy chca na tym zarobic i tu najlepiej byloby szukac oszczednosci.
  
 
Cytat:
2004-05-25 11:54:09, spawn666 pisze:
widynek, wez jeszcze pod uwage ze koszta wytworzenia tych wszystkich podzespolow jest duzo nizszy niz cena sprzedarzy. podejrzewam ze taki silnik w rzeczywistosci kosztowalby 2800 tyle tylko ze od producenta do klienta jest jeszcze wielu ludzi ktorzy chca na tym zarobic i tu najlepiej byloby szukac oszczednosci.


nie przeczę...połowa ceny bierze się stąd, że to niby ABARTH lub stąd że to tjunink. to co na topie i do sportu zawsze jest drogie