Dziwny otwór w parowniku

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Poldka z gazem mam na razie niedługo i nie znam się za bardzo na instalacjach LPg, ale dziwi mnie jedno. Mianowicie w parowniku(BRC)po prawej(patrząc od przodu auta) jest nagwintowany otwór(około 15-20mm nie patrzałem dokładnie). Nie powinno tam być nic wkręcone? Auto w sumie ma lekkiego muła(wystarczy lekka górka i redukcja obowiązkowa) ale LPG mam do regulacji więc nie zwracam na to uwagi. Co sądzicie o tym otworze?

Najprawdopodobniej jest to otwor do podlaczenia ukladu kompensacyjnego cisnienia dynamicznego

tak jak pisze przedmowca.Ja tez mam BRC

Cytat:
2004-05-23 22:14:45, road_runner pisze:
Najprawdopodobniej jest to otwor do podlaczenia ukladu kompensacyjnego cisnienia dynamicznego

A co to takiego? Czy auto z tym lepiej(tzn. szybciej ) jeździ? Drogie to jest i czy można samemu założyc?

Cytat:
2004-05-23 22:41:40, Adamski pisze:
Cytat:
2004-05-23 22:14:45, road_runner pisze:

A co to takiego? Czy auto z tym lepiej(tzn. szybciej ) jeździ? Drogie to jest i czy można samemu założyc?

Chodzi o to aby wyeliminowac wplyw zmian roznicy cisnien wywolanych predkoscia jazdy czyli porprawienie kultury pracy silnika na LPG. Otwor w parowniku laczy sie gumowym wezem z puszka filtra powietrza (trzeba zrobic dziurke od spodu). Chyba OLO ma taki uklad.

Dzięki! I już wszystko jasne

Cytat:
2004-05-23 22:58:50, road_runner pisze:
Chodzi o to aby wyeliminowac wplyw zmian roznicy cisnien wywolanych predkoscia jazdy czyli porprawienie kultury pracy silnika na LPG. Otwor w parowniku laczy sie gumowym wezem z puszka filtra powietrza (trzeba zrobic dziurke od spodu). Chyba OLO ma taki uklad.

Najlepiej podączyć ten punkt do wlotu powietrza w rurę doprowadzającą. - czyli jakie ciśnienei dostaje silnik, takie też reduktor. Instalka z czyms takim pracuje stabilniej, można zrobić sobie doładowanie powietrzem od przodu i samochód nie bedzie gasł. Spalanie i osiągi - raczej bez zmian.

-----------------