| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-05-23 22:14:45 Najprawdopodobniej jest to otwor do podlaczenia ukladu kompensacyjnego cisnienia dynamicznego |
GT Miłośnik FSO Żaba Hindenburg | 2004-05-23 22:17:41 tak jak pisze przedmowca.Ja tez mam BRC |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-05-23 22:58:50
Chodzi o to aby wyeliminowac wplyw zmian roznicy cisnien wywolanych predkoscia jazdy czyli porprawienie kultury pracy silnika na LPG. Otwor w parowniku laczy sie gumowym wezem z puszka filtra powietrza (trzeba zrobic dziurke od spodu). Chyba OLO ma taki uklad. |
Adamski Polonez 1,5 + LPG Wałbrzych | 2004-05-23 23:06:46 Dzięki! I już wszystko jasne |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-05-23 23:56:48
Najlepiej podączyć ten punkt do wlotu powietrza w rurę doprowadzającą. - czyli jakie ciśnienei dostaje silnik, takie też reduktor. Instalka z czyms takim pracuje stabilniej, można zrobić sobie doładowanie powietrzem od przodu i samochód nie bedzie gasł. Spalanie i osiągi - raczej bez zmian. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Adamski Polonez 1,5 + LPG Wałbrzych | 2004-05-24 00:29:25 A u gazowników można dostać do tego reduktora jakies specjalne wkręty z otworem na gumowy wąż czy jakos samemu trzeba sobie zakombinować? |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-05-24 00:42:21 można. ja nabyłem w hurtowni. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Adamski Polonez 1,5 + LPG Wałbrzych | 2004-05-24 00:47:53 spoko jak bedzie czas to sie zrobi. teraz czeka mnie regenaracja hebli i wymiana drażków kierowniczych. Dzięki za info o tej "dziurce" |
![]() Misiek Miłośnik FSO ![]() Skoda Octavia Gdańsk | 2004-05-26 13:44:28
Czyli jak rozumiem trzeba podłączyć się przed filtrem powietrza np w tę plastikową obudowę termostatu powietrza. Pozdrawiam |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-05-26 15:09:30 Proponowałbym lepiej we wlot powietrza do rury - w ten "lejek" ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() Misiek Miłośnik FSO ![]() Skoda Octavia Gdańsk | 2004-05-26 15:12:59
Dzięki. Jak tylko zdobędę złączkę do tego otworu będę próbował. |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-05-26 16:03:50 Mi to daje tylko pewnosc że mam zimne powietrze zasysane. I moge dać na wolne przy ?100KMH i nie zgaśnie. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
kasztan Polonez 1,5 SLE+lpg kraków, cieszyn | 2004-05-26 16:07:05 ja mam reduktor z 95 roku i ten otwór nie jest nagwintowany ale poprostu wetknąłem tam wężyk z PCV o odpowiedniej średnicy. Przede wszystkim nie gasnie jak dmucha w dolot, a u mnie dmucha fest. Jestem dumny z poziomu "świadomości gazowej" w naszym klubie. |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-05-26 16:16:13 no baa! ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |