Okropne stuki w kadłubie silnika (126p)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie sprawa wyglada tak:jadąc ostatnio uslyszalem stuki w silniku.z poczatku myslalem ze to obejma od tlumika ale stuki byly zupelnie innego rodzaju.tak jakby ktos wsadzil rure w wieksza rure i tlukl tym o siebie.stuki nasilaja sie pod obciązonym silnikiem,na nieobciazonym sa slabo slyszalne.poza tym w bardzo duzych ilosciach wycieka olej spod kola zamachowego.ja stawiam na panewki albo jakas usterke walu,w ostatecznosci na pekniety blok,ale slucham waszych opinii
  
 
ja stawiam na to, że odkręciłą ci się obudowa panewki od strony koła zamachowego
  
 
moze ja nie z tej branzy

ale mysle ze powinienes jak najszybciej zdjac mise (co najmniej) i usunac usterke
jesli to panewka to mogla juz cos popier....ic...

oby nie

pozdrawiam


p.s. klapa jutro(wlasciwie dzisiaj) wedruje w mat
  
 
PIerwsze co to oblookać póki jest jeszcze co!! Potem może być za późno!!
  
 
Obudowa panewki się odkręciła, wał pękł, panewka znikła, gdyby nie wyciek toby można jeszcze podejrzewać że korbowód się w supeł zwinął.
  
 
Jeżeli pali się kontrolka od oleju na biegu jałowym i niskich obrotach, bądż jest to proces postępujący i kontrolka gaśnie na coraz wyższych obrotch to stawiam na pęknięcie wału, na czopie korbowym. Olej moze wyciekać ponieważ wał składa się wtedy już z dwóch części i nie jest idealnie w osi panewek głównych. Ale równie dobrze może to być odkręcona obudowa panewki głównej. Szkoda silnika, motor na parkingu można wyjąć w 30 minut, koszt tyle co własna praca , a będziesz miał pogląd na całą sprawę i być może zapobiegniesz poważniejszej naprawie i kosztom.
  
 
spoxja to zrobie,moze nawet disiaj auto pojdzie do garazu i wyjme motor a reszta zostanie zaholowana pod blok