Widzieliscie to juz????????????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
LADA SPEED
  
 
Cienki Bolek
  
 
czy kierownica sie specjalnie tak odgina,coby łatwiej wsiadac było?
  
 
Normalnie Wing Commander
Co on tam ma pod maską??
  
 
Witam
Cytat:
2004-05-19 23:14:46, Bartek-Lodz pisze:
Cienki Bolek


Bartek, mówisz o silniku?... hmmm to niby 1600 ale te wykresy z hamowni dosyć ciekawe, były już takie opinie że 1600 ma korzystniejszy niż 2000 stosunek skoku do średnicy i chetniej się wkręca na obroty... te prawie 140 koników w tym autku to smakowity kąsek, z tego co się orientuję to typowy 2000 mna też podobne parametry?..
  
 
to tylko fiat
  
 
Wlasnie, to jest fiat lada ba, a nie lada!


ROGACEK-ZAGADAJ DO GOSCIA - przeciez widze tam IDFy, a to lada, wiec serwo musi gdzis byc!
  
 
Mówcie co chcecie ale na mnie wrażenia nie robi - a wykres z hamowni
  
 
Niezle trzyma moment na wysokich obrotach
podoba mi się.
  
 
Cytat:
2004-05-20 15:39:28, Adam626 pisze:
Niezle trzyma moment na wysokich obrotach
podoba mi się.



Ale do jazdy na codzień raczej się nie nadaje...wyraźnie ma ostry wałek.
Wykres zaczyna sie od ponad 3000 obr...
Nie imponuje też momentem obrotowym. Ja mam teraz 145Nm przy pojedynczym gaźniku.
Mam nadzieję, że jak zamontuję dell'orto to mój wykres będzie korzystniejszy na niskich i średnich obrotach, a mocy chociaz pewnie trochę mniej powinno wystarczyć!
  
 
Grzegorz
Dysze- przedewszystkim dysze-
A sprawdz jakie masz gardziele? Tak z ciekawosci- jak otworzysz przepustnice w gazniku, to powinienes dojzec napis, np 32, albo 28.
Ciekawi mnie to.
  
 
Cytat:
2004-05-22 21:05:24, Krzysztof-Fleszer pisze:
Grzegorz
Dysze- przedewszystkim dysze-
A sprawdz jakie masz gardziele? Tak z ciekawosci- jak otworzysz przepustnice w gazniku, to powinienes dojzec napis, np 32, albo 28.
Ciekawi mnie to.



Nic nie widzę...Po pierwsze są dość brudne, a po drugie moje to Dell'Orto więc pewnie są inaczej oznakowane. Na oko raczej więcej niż 28 ( o ile chodzi Ci o przekrój w najwęższym miejscu). Kiedy je będę czyścił to wtedy może coś dojrzę albo dokładnie zmierzę.
A z tego wynalzku na zdjęciach podobają mi się też filtry, osadzone pewnie na stosownych kolankach.
  
 
problem serwa już rozwiązałem. gość przedewszystkim powinien wymienić kolektor wydechowy. ten jest do kitu. od poldka gsi był by lepszy
  
 
Grzegorz- ja mam Dellorto wlasnie! I tez nei mioglem znalesc numeru gardzieli - ale rzeczywiscie tam sie znajduje- po super starannym przyjzeniu sie- trzeba otworzyc przepustnice.


Rogacek- ?? Kolektor od poldka GSI ?? Jak mniemam masz na mysli wydech., pewnie taki rurowy (byc moze 4-2-1) Pasuje to do Dochca??
Czy moze do lasdy da sie to upchnac???
  
 
Cytat:
2004-05-25 17:20:18, Krzysztof-Fleszer pisze:
Grzegorz- ja mam Dellorto wlasnie! I tez nei mioglem znalesc numeru gardzieli - ale rzeczywiscie tam sie znajduje- po super starannym przyjzeniu sie- trzeba otworzyc przepustnice.




Znalazłem!!! Ale z drugiej strony-od strony wlotu powietrza . Cyferki wielkości 2-3mm. Mam gardziele 32.
  
 
-oczywiście kolektor 421 lub gsi da się złozyc do DOHC. przy 2,0 daje naprawdę dużo